abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 mei 2003 @ 19:39:03 #26
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_10672038
quote:
Op zondag 25 mei 2003 19:18 schreef Escaflowne het volgende:

mopper, mopper, mopper...

Nee, dan dit... ik moet élke dag 8 tot 9 hele uren werken. En als ik te laat kom, of iets erg fout doe, dan krijg ik altijd op m'n kop van de baas. En dat is niet één week. Nee, dat is wéken achter elkaar. En ze moeten echt alles van me weten. Sofinummer, staat van mijn gezondheid, kopie van mijn paspoort en zelfs mijn bankrekeningnummer. En dan zijn we eindelijk zover dat ik er ook nog geld voor krijg (hebben we afgesproken hoor en daar houdt de baas zich aan; moet er overigens wel steeds een hele maand op wachten). Wat denk je? Krijg ik maar de helft. Tssss.... zal mij benieuwen wat ze allemaal met die andere helft doen

Dit was een omslachtige manier van zeggen dat ik eigenlijk vind dat jullie mopperkonten echt énorm zitten te zeiken. Het is dat het de klaagbaak is, maar anders...

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 25 mei 2003 @ 19:46:33 #27
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_10672165
quote:
Op zondag 25 mei 2003 19:39 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nee, dan dit... ik moet élke dag 8 tot 9 hele uren werken. En als ik te laat kom, of iets erg fout doe, dan krijg ik altijd op m'n kop van de baas. En dat is niet één week. Nee, dat is wéken achter elkaar. En ze moeten echt alles van me weten. Sofinummer, staat van mijn gezondheid, kopie van mijn paspoort en zelfs mijn bankrekeningnummer. En dan zijn we eindelijk zover dat ik er ook nog geld voor krijg (hebben we afgesproken hoor en daar houdt de baas zich aan; moet er overigens wel steeds een hele maand op wachten). Wat denk je? Krijg ik maar de helft. Tssss.... zal mij benieuwen wat ze allemaal met die andere helft doen

Dit was een omslachtige manier van zeggen dat ik eigenlijk vind dat jullie mopperkonten echt énorm zitten te zeiken. Het is dat het de klaagbaak is, maar anders...

agree
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 25 mei 2003 @ 19:54:05 #28
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_10672303
Het is om te janken, ze vragen een poeplading aan papierwerk waarvan je niet eens wist dat je het had en daar willen ze dan 5 kopietjes van hebben, het liefst in 3 kleuren en je bliiiiijft maar handtekeningen zetten.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  zondag 25 mei 2003 @ 20:00:19 #29
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_10672435
quote:

[..]

Dan heb je de verkeerde baan genomen.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_10673722
quote:

[..]

Als je dit meer reden tot mopperen vindt, dan zou ik maar maken dat ik wegkom daar bij die werkgever; gewoon zorgen dat je ontslagen wordt en ga vervolgens lekker naar het CWI en ander werk zoeken.
  zondag 25 mei 2003 @ 22:08:28 #31
33954 ElisaB
pi_10674825
quote:
Op zondag 25 mei 2003 21:05 schreef Escaflowne het volgende:
Als je dit meer reden tot mopperen vindt, dan zou ik maar maken dat ik wegkom daar bij die werkgever; gewoon zorgen dat je ontslagen wordt en ga vervolgens lekker naar het CWI en ander werk zoeken.
Goh, dat ík daar nou niet opkom...

pi_10676245
quote:
Op zondag 25 mei 2003 18:36 schreef wernert2 het volgende:

[..]

Moet jij je ook verplicht 'verstoppen' achter een code, of mag je je echte naam gebruiken ?

Maaruh positief puntje: ik belde het UWV/Gak om info te krijgen over bijscholing. Nog dezelfde dag teruggebeld, en meteen een afspraak binnen 3 werkdagen !

Terwijl ik eigenlijk "Kom over een half jaar nog maar eens terug" had verwacht.

W.

Ja bij de afgeschermde vacatures staar mijn naam niet vermeld. maar een code.. Weet eigenlijk niet waarom.. Ondanks dat het aanvragen van een uitkering bij het CWI of het handelen van de medewerkers van het CWI niet bij iedereen aanluit op de wensen kan ik wel zeggen dat het gebeurd zoals dat de wet dat oplegt. . En helaas is een uitkering nog steeds iets dat vanuit Den Haag opgesteld is.. dus zo dient men ook te handelen..

[paar typo's - w]

zondag 25 mei 2003 @ 23:19:08 #33
34411 bumberklevers
www.reclamepunt.nl
pi_10676287
en het verlengen van je inschrijving is ook zo iets:

eerste keer kon ik zelf niet toen hadden we een andere datum uitgezocht toen kreeg ik per brief dat hij niet kon dus weer een maand later, tegen die maand kreeg ik weer een brief dat de datum weer verzet was, ik gebelt dat ik het neu was dat het steeds verlengd werd en niet met iemand gesproken te hebben daar heb ik weinig aan.

ik had dus gebelt waarom het nu weer verplaast werd en de reden: de persoon waar ik een afspraak mee had werd over geplaats naar een andere vestiging en onderling worden de afspraken van die persoon dan verdeeld en waar ik dan bij kwam kon niet eerder dan in juni.

ik heb geprobeerd om dat mens te pakken te krijgen blijkt dat ze me die dag terug zou bellen nix gehoort.

ik sinds een week 40 uur werk en dan verlangen ze nog dat je gaat soliciteren .

is dat nou niet achtelijk?

zondag 25 mei 2003 @ 23:39:56 #34
33954 ElisaB
pi_10676821
quote:
Op zondag 25 mei 2003 23:19 schreef bumberklevers het volgende:
en het verlengen van je inschrijving is ook zo iets:

bla, bla, bla...

is dat nou niet achtelijk?

Nee luie jankerd. Je moet stoppen met zeiken en jezelf een schop onder je reet geven.

Verder nog vragen??

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 25-05-2003 23:44]

pi_10676907
quote:
Op zondag 25 mei 2003 15:20 schreef gelly het volgende:
Het CWI doet echt geen flikker voor je, althans dat is mijn ervaring.
He! We zijn het met elkaar eens!

Wat mij betreft kan dat hele CWI worden opgeheven, het is een onnodige extra bureaucratische laag die ook overgeslagen kan worden.

Redactie Frontpage zondag 25 mei 2003 @ 23:48:17 #36
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_10676985
quote:
Op zondag 25 mei 2003 19:54 schreef TrenTs het volgende:
daar willen ze dan 5 kopietjes van hebben,
Bij het CWI mag je gratis kopieeren. En internetten!
  maandag 26 mei 2003 @ 00:07:20 #37
34411 bumberklevers
www.reclamepunt.nl
pi_10677357
quote:
Op zondag 25 mei 2003 23:48 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Bij het CWI mag je gratis kopieeren. En internetten!

hier toch niet
internetten wel meer om een baan te zoeken meer eigelijk ook niet
  Redactie Frontpage maandag 26 mei 2003 @ 00:09:02 #38
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_10677382
quote:
Op maandag 26 mei 2003 00:07 schreef bumberklevers het volgende:

[..]

hier toch niet

Nee, dat snapt iedereen. Maar je kunt wel surfen naar monsterboard etc.
pi_10677451
quote:
Op zondag 25 mei 2003 23:39 schreef ElisaB het volgende:

Nee luie jankerd. Je moet stoppen met zeiken en jezelf een schop onder je reet geven.

Verder nog vragen??

dinsdag 27 mei 2003 @ 21:38:01 #40
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_10719585
quote:

[..]

* knokkels grinnikt

Sja.. het is maar hoe je je opstelt, en of je zelf ook bezig bent met van alles qua werkzoeken
al moet ik zeggen dat CWI Maastricht nogal errug star is ...
Gelukkig heb ik daar nix meer mee te maken..

Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  dinsdag 27 mei 2003 @ 21:44:48 #41
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_10719747
quote:
Op maandag 26 mei 2003 00:07 schreef bumberklevers het volgende:

[..]

hier toch niet

Als je je een beetje relaxed opstelt, vaak komt en af en toe een beetje netwerkt/social engineert, vinden ze het helemaal geen probleem hoor..
merendeel van mijn laatste fok! postings komt bij het cwi vandaan.

Enige nadeel vind ik wel dat ik vanuit het CWI mijn cv niet kan meesturen, er worden geen attachments geaccepteerd..
ok.. nog eentje dan... erm... *blink* nee.. dat was het wel zo'n beetje eigenlijk.. Kom ik nog opp terug

Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  zondag 24 augustus 2003 @ 02:16:10 #42
20895 wernert2
Nu met 35% korting.
pi_12670587
"Maaruh positief puntje: ik belde het UWV/Gak om info te krijgen over bijscholing. Nog dezelfde dag teruggebeld, en meteen een afspraak binnen 3 werkdagen ! "

update:

Aan de telefoon zei ik al dat ik pas 1 maand een uitkering had. Desondanks waren ze enthousiast en vroegen mij toch langs te komen.

In het kantoortje kreeg ik na 5 minuten al te horen dat ik nog te kort werkeloos was om in aanmerking te komen voor een cursus. HAD DAT DAN TIJDENS HET TELEFOONGESPREK GEZEGD !!!

Op mijn vraag wat voor opleidingen e.d. ze dan betalen, gaf ze als antwoord: "als magazijnmedewerker moet je tegenwoordig een veiligheidscertificaat hebben. Die opleiding betalen we."

Uiteraard hebben we gezellig een gespreksverslag gemaakt, wat nog meer tijd in beslag nam dan het feitelijke gesprek.

[edit: stijlfoutje]

[Dit bericht is gewijzigd door wernert2 op 24-08-2003 02:20]

pi_12670650
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 02:16 schreef wernert2 het volgende:

In het kantoortje kreeg ik na 5 minuten al te horen dat ik nog te kort werkeloos was om in aanmerking te komen voor een cursus. HAD DAT DAN TIJDENS HET TELEFOONGESPREK GEZEGD !!!

Sja, je moet eerst een half jaar op je luie reet zitten wil je een cursus of omscholing gaan doen. Welkom in de wondere wereld van het CWI.
  maandag 25 augustus 2003 @ 00:46:54 #44
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_12692373
quote:
Op zondag 25 mei 2003 19:54 schreef TrenTs het volgende:
Het is om te janken, ze vragen een poeplading aan papierwerk waarvan je niet eens wist dat je het had en daar willen ze dan 5 kopietjes van hebben, het liefst in 3 kleuren en je bliiiiijft maar handtekeningen zetten.

HAHAHAHHAA, dat is wel zo. een normaal uitzendbureau belt gewoon maar die losers........

gelukkig is er een PC met internet om de tijd te doden.

pi_12743234
Ik vind het wel erg makkelijk om af te geven op het CWI. Die mensen doen ook maar hun werk en zoals al eerder werd aangegeven, in het verleden was men te makkelijk. Tot dusver ben ik niet zo slecht behandeld en dat ze weinig voor je kunnen doen is logisch, als je HBO+ bent dan houdt het al snel op, daar kunnen die medewerkers ook weinig aan doen (daar is men van oudsher niet op gericht).

Ten eerste is WW een verzekering, vandaar dat je aan moet kunnen tonen dat je een bepaalde tijd gewerkt hebt. Ieder jaar ontvang je een statusoverzicht van GAK/UWV met daarin je arbeidsverleden (alsof zij dat niet beter weten trouwens, maar goed).

Ten tweede begrijp ik niet waarom iemand geen papieren zou bijhouden ten aanzien van werk en dergelijke, daar zijn ordners voor uitgevonden. Voor de belasting toestanden heb je die ook nodig, jaaropgaves en dergelijke. Als je zo slordig bent vraag je om problemen!

Ook voor ziektekostenverzekering moet jezelf het 1 en ander bijhouden, mocht je onverzekerd raken heb je een serieus probleem, gelukkig heb ik dat inmiddels weer geregeld (had wat gepruts na een faillissement met de bedrijfspolis).

Verder vond ik het wel meevallen met paperassen, in mijn geval moest ik ook de failissementspapieren (ontslag wegens faillissement e.d., doorbetaling door GAK/UWV) meenemen en da's best logisch.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')