quote:
Op woensdag 28 mei 2003 21:22 schreef THE_BASE het volgende:
Ik heb net van de RTL4 Persdienst de verhaallijn mogen lezen (tot de cliffhanger; 27 juni 2003). Nu heb ik in eens het vermoeden dat Sjors helemaal geen dochter is van Janine, dus niet Wendela als velen zeggen, maar ik denk dat Sjors de dochter van Laura is: Lotje.Weet iemand hoe Lotje is gestorven; m.a.w. is dat zichtbaar geweest dat het Lotje was?
Maar goed wat me ook nog even opviel.. iedere keer als er een dokter in de serie speelt (simon, gijs) dan gaat iedereen naar de dokter. Maar is die er weer uit, dan komt er ineens een of andere dokter langs. Die heeft dan geen praktijk zeker ofzo?
quote:Ja, dat is nou de wereld van de soap he!
Op woensdag 28 mei 2003 22:23 schreef somegirl het volgende:
Begin ook steeds meer te denken dat Sjors toch wel iets dochterigs is van Janine.... dat met die 3 kinderen ja...Maar goed wat me ook nog even opviel.. iedere keer als er een dokter in de serie speelt (simon, gijs) dan gaat iedereen naar de dokter. Maar is die er weer uit, dan komt er ineens een of andere dokter langs. Die heeft dan geen praktijk zeker ofzo?
quote:Zowel Lotje als Wendela waren erg jong toen ze respectievelijk stierven en in een pleeggezin belandden... Sjors is bijna 17, Lotje en Wendela zouden hooguit een jaar of 10 zijn. Conclusie: de kans dat een van hen het is is erg klein.
Op woensdag 28 mei 2003 22:19 schreef Caipirinhia het volgende:
WTF?
[..]
Soaps houden zich niet aan leeftijden hoor, in de amerikaanse soaps komt het vaak voor dat een personage van de een op de andere dag jaren ouder wordt, kijk maar naar Rick en Bridget in de Bold.
quote:maar GTST is de Snol en het Hoerenjong niet (sorry, vrije vertaling
Op woensdag 28 mei 2003 22:32 schreef Markie-Mark het volgende:
SORAS= Soap Opera Rapid Aging System.Soaps houden zich niet aan leeftijden hoor, in de amerikaanse soaps komt het vaak voor dat een personage van de een op de andere dag jaren ouder wordt, kijk maar naar Rick en Bridget in de Bold.
ben even uit de roelering geweest....
quote:LOL nee echt even.........
Op woensdag 28 mei 2003 23:01 schreef Markie-Mark het volgende:
Jef had met haar afgesproken op een geheime plek en toen heeft hij van ONM het personage Ariel Visser geleend en die is toen bovenop die oude taart gedoken: platte taart dus
quote:Mevrouw van de rozenboom heeft ff met de beurs gerinkeld.... Morris betaad het terug om voor haar te werken in de rozenboom
Op woensdag 28 mei 2003 23:00 schreef somegirl het volgende:
Hey wat is er trouwens gebeurt met die ouwe taart die nog geld kreeg van Morris?ben even uit de roelering geweest....
heb hem daar nog niet zien werken trouwens! wat doet ie er dan? Barman ofzo?
quote:ja zoiets... je ziet m er niet zo vaak! net als de rest, iedereen heeft daar een luize leventje
Op woensdag 28 mei 2003 23:06 schreef somegirl het volgende:
aha dus tante valerie is weer de goede fee!!!heb hem daar nog niet zien werken trouwens! wat doet ie er dan? Barman ofzo?
quote:Dat klinkt wel geloofwaardig.
Op woensdag 28 mei 2003 20:41 schreef Markie-Mark het volgende:
Het is de dochter van Martine Hafkamp, Wendela.Martine draaide toen de gevangenis in en toen heeft Daniel nog een tijdje samen met Janine voor Wendela gezorgd. Zij is toen echter in een pleeggezin geplaatst en waarschijnlijk heeft Sjors het adres van Janine gevonden en zodoende denkt ze dat Janine haar moeder is en Daniel haar vader terwijl het Martine en Frits is.
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 20:48 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Karoltje's beste vriendin had uitgroei. Dat was lelijk.
Ik snap m niet.
quote:Dat zei Milan
Op donderdag 29 mei 2003 20:32 schreef Svensational het volgende:
van wie heeft Yasmin dan te horen gekregen wat Isabella met Charlie had gedaan???
Ik dacht overigens altijd dat Morris ouder was dan Charlie en die ze moeten die uitzendingen echt niet meer afsluiten met dat hoofd van Dennis
quote:Ik ook... maar dat was vast de oude Morris
Op donderdag 29 mei 2003 20:41 schreef Luchtbel het volgende:[..]
Dat zei Milan
Ik dacht overigens altijd dat Morris ouder was dan Charlie
quote:Raar ik krijg stees minder respect voor dat wijf .
Op vrijdag 30 mei 2003 09:45 schreef Els_saai het volgende:
Ik moet zeggen dat ik steeds meer respect krijg voor Barbara.
Wat een goed mens.
quote:Waarom dan?
Op vrijdag 30 mei 2003 10:25 schreef Lambiekje het volgende:Raar ik krijg stees minder respect voor dat wijf .
Ik vind dat ze de situatie met Valerie goed benadert.
Ze blijkt veel humor te hebben.
Is ze met die andere taart terug gevlogen naar Zuid-Afrika???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |