Nou ik vind dus o.a. King - Love & Pride, SNOW - Informer, Critical Mass - Burning love geweldig om maar een greep te doen in miojn wansmakelijk brein
quote:De hele 80's dus
Op donderdag 22 mei 2003 19:13 schreef MikeyMo het volgende:
en natuurlijk alle producties van Stock, Aitken & Waterman
quote:eigenlijk wel ja... damn die gasten waren wel schadalig aan het graaien in die jaren. Hij vertelde zelf hoe hij per dag miljoenen verdiende met al die liedjes die ze fabriceerden. Op een gegeven moment hadden ze in meerdere hitlijsten 7 nummers in de top 10 staan...
Op donderdag 22 mei 2003 19:14 schreef Grayburn het volgende:[..]
De hele 80's dus
quote:was dat van Coco Jambo?
Op donderdag 22 mei 2003 19:16 schreef MSXUser het volgende:
King is geniaal door z'n eenvoud, kale jaren 80 synthpop
Wat moderner: Mr. President... erg fout, maar het zit wel erg goed in elkaar.
quote:Onder andere ja
Op donderdag 22 mei 2003 19:17 schreef MikeyMo het volgende:
was dat van Coco Jambo?
wil ik hierbij nomineren tot 'foutste nummer ooit'
quote:Pak een willekeurige top 40 lijst uit de 80's, denk dat je er weinig vind zonder ook maar een SAW product erin. Wil trouwens niet zeggen dat alles bagger was, je moet het ook relativeren naar het tijdsvlak natuurlijk. Over 20 jaar (hell nu ook al maarja) praten we ook zo over de popmuziek van nu.
Op donderdag 22 mei 2003 19:17 schreef MikeyMo het volgende:[..]
eigenlijk wel ja... damn die gasten waren wel schadalig aan het graaien in die jaren. Hij vertelde zelf hoe hij per dag miljoenen verdiende met al die liedjes die ze fabriceerden. Op een gegeven moment hadden ze in meerdere hitlijsten 7 nummers in de top 10 staan...
quote:Ow nee die was leuk, toen was ik 7 ofzo en net voor de eerste keer verliefd
Op donderdag 22 mei 2003 19:20 schreef Abbadon het volgende:
Jason Donovan & Kylie Minogue - Especially for youwil ik hierbij nomineren tot 'foutste nummer ooit'
quote:HO HO: dat basje in dat in Love & Pride is anders heel vetjes gespleeld op een P-bass!
Op donderdag 22 mei 2003 19:16 schreef MSXUser het volgende:
King is geniaal door z'n eenvoud, kale jaren 80 synthpop
Ik nomineer: Milli Vanilli... en dan alle nummers die ze hebben uitgebracht... wat een hoax
[edit] natuurlijk Milli Vanilli en niet
Milli Vanilla... nu haal ik ze door elkaar met Vanilla Ice [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door MissMSX op 22-05-2003 19:31]
quote:misschien leuk, maar wel erg fout....
Op donderdag 22 mei 2003 19:21 schreef Grayburn het volgende:[..]
Ow nee die was leuk, toen was ik 7 ofzo en net voor de eerste keer verliefd
okee nog 1 dan: Yazoo - Don't go
quote:Ook die heb ik op vinyl
Op donderdag 22 mei 2003 19:09 schreef Abbadon het volgende:[..]
idd...laten we eerlijk zijn: alles wat er over Snow te melden is is zo ongeveer al in de begin post gezegd
en dat terwijl er nog zoveel andere eendagsvliegen zijn die ook (g)een eigen topic verdienen!
het schandaal maakt Milli Vanilli idd erg fout, maar de muziek niet eens zozeer....puur op de muziek gebaseerd is Rick Astley gewoon erger!
nog een fout nummer, hoewel deze niet voor de titel 'absoluut dieptepunt' gaat:
Taylor Dane - Tell it to my heart
quote:Twee vliegen in 1 klap... Milli Vanilli en Vanilla Ice
Op donderdag 22 mei 2003 19:27 schreef MissMSX het volgende:
Ik nomineer: Milli Vanilla... en dan alle nummers die ze hebben uitgebracht... wat een hoax
quote:mijn god zeg! wat moet jij een zware jeugd gehad heben...als je er met iemand over praten wilt..
Op donderdag 22 mei 2003 19:29 schreef MissMSX het volgende:[..]
Ook die heb ik op vinyl
![]()
De maxi-single nog wel
de volgende nominatie: Anita Meijer - why, tell me why
quote:Het erge is dat ik die plaat niet toendertijd heb gekocht, maar en aantal jaren geleden... ik heb een flinke jaren 80 collectie op vinyl
Op donderdag 22 mei 2003 19:31 schreef Abbadon het volgende:[..]
mijn god zeg! wat moet jij een zware jeugd gehad heben...als je er met iemand over praten wilt..
de volgende nominatie: Anita Meijer - why, tell me why
quote:Taylor Dane vind ik eigenlijk helemaal niet slecht. Anita Meijer daarentegen... dat kan ik begrijpen.
Op donderdag 22 mei 2003 19:31 schreef Abbadon het volgende:
mijn god zeg! wat moet jij een zware jeugd gehad heben...als je er met iemand over praten wilt..de volgende nominatie: Anita Meijer - why, tell me why
Wat te denken van hypes als 'Berdien Stenberg', 'André Rieu' of 'Helmut Lotti'?? (vind het allemaal 3x niks)
quote:dus je hebt hem, zeg maar, alleen uit verzameloogpunt ?
Op donderdag 22 mei 2003 19:32 schreef MissMSX het volgende:[..]
Het erge is dat ik die plaat niet toendertijd heb gekocht, maar en aantal jaren geleden... ik heb een flinke jaren 80 collectie op vinyl
The Communards - never can say goodbye
quote:Yup... kben daarentegen wel een grote Wham! en George Michael (voor z'n coming out) fan... dus geen slecht woord daarover
Op donderdag 22 mei 2003 19:34 schreef Abbadon het volgende:[..]
dus je hebt hem, zeg maar, alleen uit verzameloogpunt ?
The Communards - never can say goodbye
quote:Het gaat ook niet om 'slechte' muziek, het gaat om 'foute' muziek....da's heel wat anders
Op donderdag 22 mei 2003 19:33 schreef MSXUser het volgende:[..]
Taylor Dane vind ik eigenlijk helemaal niet slecht. Anita Meijer daarentegen... dat kan ik begrijpen.
Wat te denken van hypes als 'Berdien Stenberg', 'André Rieu' of 'Helmut Lotti'?? (vind het allemaal 3x niks)
quote:Ik wil wel langskomen, 80's rule!
Op donderdag 22 mei 2003 19:32 schreef MissMSX het volgende:[..]
Het erge is dat ik die plaat niet toendertijd heb gekocht, maar en aantal jaren geleden... ik heb een flinke jaren 80 collectie op vinyl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |