Hebben jullie weleens een geest gezien? (behalve die in de spiegel dan he )
Wees blij als je dat niet hebt, is best wel creepy kan ik je vertellen
quote:Ik heb da idd niet, hoe voel je da dan eigenlijk?
Op donderdag 22 mei 2003 00:13 schreef TimmyAsd het volgende:
ik voel vaak dat er iemand anders is in de kamer, terwijl ik wel alleen ben.Wees blij als je dat niet hebt, is best wel creepy kan ik je vertellen
quote:hmzz moeilijk uit te legggen. Heel vaak is het puur gevoel, maar soms gebeurder iets waardoor je zeker wat dat er nog "iemand" is. Zo is er vaak wel iets gevallen in mijn kamer, terwijl het bij wijze van spreken niet KON vallen, zo stevig stond het, Denk aan een glas midden op het bureau.
Op donderdag 22 mei 2003 00:14 schreef Lemmen het volgende:[..]
Ik heb da idd niet, hoe voel je da dan eigenlijk?
quote:Raam dicht gedaan?
Op donderdag 22 mei 2003 00:16 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
hmzz moeilijk uit te legggen. Heel vaak is het puur gevoel, maar soms gebeurder iets waardoor je zeker wat dat er nog "iemand" is. Zo is er vaak wel iets gevallen in mijn kamer, terwijl het bij wijze van spreken niet KON vallen, zo stevig stond het, Denk aan een glas midden op het bureau.
Nee, ik heb ook weleens dat dingen vallen terwijl ze best wel stevig stonden e.d.
Energie of aanwezigheid voelen heb ik ook weleens als er iemand achter mij staat, nog niet echt gehad wanneer er niemand was.
Ik zeg ook eerst zien dan geloven, maar ik geloof wel dat het misschien mogelijk is. Ik hou er wel rekening mee, tenzij er bewijs is dat het niet kan.
ene jah ik heb een soort van verschijnselen gezien
ik ken mensen die ze zien
ik voel ze zelf ook
*punt*
quote:
In the Gate Studio in Borehamwood is nadat Sue Carpenter een mysterieuze schim gezien had, ook door andere mensen de schim gezien. Steve Oake, die het gebouw uit 1928 onderhoudt, zag het spook ook. Hij zegt: "Ik was aan het werk op de grond bij het theaterscherm, en zag een schim de doorgang tussen twee rijen stoelen oplopen, en achter twee stapels schuim die daar stonden verdwijnen. Normaal zou hij er aan de andere kant vandaan moeten komen maar dat gebeurde niet. Toen ik er heen ging om te kijken waar hij was gebleven, was er niemand te zien..."Simon Jones, die bij de studio werkt en Dave Blake hebben een soortgelijke waarneming gedaan. Jones en Blake sluiten de boel 's nachts af. Op een nacht zag Blake een figuur uit een hoek van een zaal naar de deur lopen, en daardoor verdwijnen. Het gebouw echter was al compleet afgesloten...
Niet alleen zij, maar ook Ms Carpenter, een medewerkster, zegt dat ze een geest van een man gezien heeft die kleding uit de 20-er jaren droeg.
Oak, die open-minded is over spoken, zegt dat er waarschijnlijk twee spoken door the Gate dolen: Een make-up artiest die zelfmoord gepleegd heeft in een van de kantoren van het gebouw, en een werker die van een steiger afgevallen is in de werkplaats waar de theaterschermen gemaakt worden.
quote:Lekker tegenstrijdig
Britse wetenschappers zeggen dat geestverschijningen zinsbedrog zijn. Honderden vrijwilligers brachten tijd door op de meest onheilspellende plekken van Groot Brittaniė. Van te voren werd niet gezegd of daar geestverschijningen gezien waren.Uit het onderzoek blijkt dat inderdaad op de plekken waar eerder geestverschijningen gezien waren de mensen zich onbehaaglijk voelden en het gevoel te hebben dat er zich een entiteit in de buurt bevond. Op griezelige plekken waar geen geestverschijningen gezien waren, bespeurden de mensen niets ongewoons.
Psycholoog Richard Wiseman van de universiteit van Hertforshire concludeert uit dit onderzoek dat bovennatuurlijke verschijnselen niet de oorzaak kunnen zijn voor deze ervaringen, maar omgevingsfactoren zoals elektromagnetische velden, tocht en slechte verlichting tot de onbehaaglijke gevoelens en geestverschijningen zou leiden.
Bron : http://www.fok.nl
schimmen zie ik regelmatig, het zijn dus ook geesten maar je ziet ze dan niet zoals ze echt zijn, (niet op die manier helderziend zeg maar)
zwarte vage schimmen, net ondoorzichtige wolkjes, die je niet kan volgen, het kan ook in de vorm van energie puntjes, kleine witte stipjes vaag grote hoeveelheden, witte vage puntjes die je dus ook niet kan volgen want dan zijn ze weg..
verder aanwezigheid voelen heb ik regelmatig, vooral als je dus ook nog een huisgeest hebt/had. het gevoel moet je zo zien, je voelt of er iemand bij je is in die ruimte terwijl je totaal helemaal alleen bent, soms koude vlagen door je lichaam, (terwijl die ruimte dus afgesloten is)
en niet je hele lichaam maar gewoon aparte ledematen,
(en nee dit is dus compleet nuchter zonder iets gebruikt te hebben
gebeurt)
Brightest Blessings,
AmeL
quote:Ik sluit me in die mate af dat ik open staan voor positieve engergieen zowiezo geen entietien want die kan ik niet aan in me leven, dan word het een enorm zooitje.. en tot nu toe bevalt het goed.. kan er goed mee leven, de ene x erger dan de andere maarja kan je niet veel aan veranderen dan jezelf compleet af te sluiten
Op vrijdag 23 mei 2003 20:33 schreef spookie het volgende:[..]
Maar ik sluit me liever voor ze af
anders denken mensen dat ik gek als ik praat hahaha
quote:Heb jij wel eens meegemaakt dat een geest probeerd in jou lichaam te treden, 3 jaar geleden had ik dat wel we waren gewoon aan het avond eten en ineens kon ik me niet meer bewegen en ik voelde mezelf helemaal wegaan en het was een slechte geest ik heb niet zo lief gedaan toen me vriendin was in iedergeval heel erg aan het huilen ik wilde haar aanvallen zo erg ik schaamde me zo dood ik kon me niet afsluiten het ging zo snel dat dat niet meer kon
Op vrijdag 23 mei 2003 20:42 schreef WiccaN-AmeL het volgende:[..]
Ik sluit me in die mate af dat ik open staan voor positieve engergieen zowiezo geen entietien want die kan ik niet aan in me leven, dan word het een enorm zooitje.. en tot nu toe bevalt het goed.. kan er goed mee leven, de ene x erger dan de andere maarja kan je niet veel aan veranderen dan jezelf compleet af te sluiten
quote:Dan stond je spiritueel wagenwijd open dus, en dan hebben (negatieve) entiteiten hun kans om iets te doen, en ja ze kunnen je lichaam overnemen, en gelukkig voor mij heb ik dat nog niet gehad, ik heb zelf wel een x een gevoel gehad op me hoofd of er iemand in probeerde te dringen maar dat heb ik gestopt d.m.v me charka;s af te sluiten, en dat kan je in een minuutje of 2 doen.
Op vrijdag 23 mei 2003 20:49 schreef spookie het volgende:[..]
quote:Ja dat probeerde ik ook maar ik was te zwak want ik had ook een beetje problemen, ohh dat was zo erg en ja ik voelde het in me hoofd en rug het ging echt zo snel het duurde ook maar 10 minuten ofzo me moeder heeft het weg kunnen halen.. jeetje is was echt weg
Op vrijdag 23 mei 2003 20:51 schreef WiccaN-AmeL het volgende:[..]
Dan stond je spiritueel wagenwijd open dus, en dan hebben (negatieve) entiteiten hun kans om iets te doen, en ja ze kunnen je lichaam overnemen, en gelukkig voor mij heb ik dat nog niet gehad, ik heb zelf wel een x een gevoel gehad op me hoofd of er iemand in probeerde te dringen maar dat heb ik gestopt d.m.v me charka;s af te sluiten, en dat kan je in een minuutje of 2 doen.
Dit is het topic .. gaarne ONTOPIC Blijven ! over het openstellen en het overnemen van je lichaam door andere entiteiten is vast een ander topic
quote:Het is gevaarlijk, als je lichaam overgenomen word,
Op vrijdag 23 mei 2003 20:55 schreef spookie het volgende:[..]
Ja dat probeerde ik ook maar ik was te zwak want ik had ook een beetje problemen, ohh dat was zo erg en ja ik voelde het in me hoofd en rug het ging echt zo snel het duurde ook maar 10 minuten ofzo me moeder heeft het weg kunnen halen.. jeetje is was echt weg
Heb dank.
quote:Nou en of, maar wat bleek is dat mijn beste vriendin had een ring gehad van haar vriend (nu haar ex) en die had iets in ring gedaan zodat ze niet bij hem wegkon en tijdens het eten zat ik naast haar en toen gebeurde dat en het wilde haar kwaad doen ohh vergeet het nooit meer echt niet, ik toen ik terug was heb ik die ring af gepakt en dat ding deed me zeer in me hand brrr heb ik hem weggedaan en haar gereinigd jeetje dat was super eng..
Op vrijdag 23 mei 2003 20:56 schreef WiccaN-AmeL het volgende:[..]
Het is gevaarlijk, als je lichaam overgenomen word,
je kan er aan sterven als je er niet op tijd bij bent, om de geest uit je lichaam te drijven, dus je mag van geluk spreken..
Maar hoe sluit jij je af hoe moet je dat doen?
quote:Dan heb je dus goed gehandelt. door die ring weg te doen en te reinigen, maar ik zal zo ff een post doen, met een kleine meditatie om je af te sluiten
Op vrijdag 23 mei 2003 21:03 schreef spookie het volgende:[..]
Als mensen daar geen bezwaar tegen hebben ???
quote:Kun je het dan niet beter per mail sturen voordat alles weer word wegehaalt?
Op vrijdag 23 mei 2003 21:05 schreef WiccaN-AmeL het volgende:[..]
Dan heb je dus goed gehandelt. door die ring weg te doen en te reinigen, maar ik zal zo ff een post doen, met een kleine meditatie om je af te sluiten
Als mensen daar geen bezwaar tegen hebben ???
ik stuur wel mail..
maargoed back ontopic,
quote:Zij heeft echt een trauma overgehouden van die geest en ze is er superbang voor
Op vrijdag 23 mei 2003 21:08 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
Nou er zijn misschien meer mensen die een afslutings meditatie willen hebben, maargoed die mogen dat dan wel aan mij laten weten,ik stuur wel mail..
maargoed back ontopic,
Maar ik ben met mijn begaafdheid wel veel sterker geworden en dat word ieder jaar sterker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |