abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13694219
NEEEEEEE!!!
hij viel tegen, en niet zo'n beetje ook.
ik loop niet graag mee met een hype, maar de enige die goed was hier was johnny depp.
de film is een rotzooitje, hoe rodriguez zo'n stoere en creatieve franchise zo kan verkloten is heel jammer. ok verkloten is een te groot woord, hij valt tegen, das alles.
het feit dat ze digitale camera's gebruikten maakt het wel weer interessant.
nu maar hopen dat er hard gewerkt wordt aan deel 4
pi_13715182
wat me een super idee lijkt is een Agent Sands spin off film. die zich het liefst afspeelt na OUATIM. johnny depp heeft gezegd dat ie t zo zou doen.
pi_15265594
Heb Desperado en El Mariachi niet gezien, maar vond deze film gewoonweg geweldig. Super!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 9 december 2003 @ 06:15:38 #54
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_15266880
deze draait hier nu in de sneak ofzo?

hij is nl al eeuwen uit in Amerika.

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_15269135
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 06:15 schreef MikeyMo het volgende:
deze draait hier nu in de sneak ofzo?

hij is nl al eeuwen uit in Amerika.

Yups, in de sneak... Las hier ergens dat de release gepland staat op 25 december...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_15270286
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 10:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Yups, in de sneak... Las hier ergens dat de release gepland staat op 25 december...

Hoe kan dat nou? Op www.pathe.nl staat een verwachte release van 5-2-2004... Dat zou wel kilo utrecht tango zijn!
¨The better you look, the more you see.¨
pi_15326636
Ik heb hem een poosje terug ook in een persvoorstelling gezien, en hoewel ik hem direct na kijken best nog wel ok vond, begin ik er steeds meer problemen mee te krijgen...

Te rommelig, teveel personages. Hij haalt het niet bij de vorige delen

"We're all pretty small in the grand scheme of things. The most we can hope for is to make a difference."
pi_15328835
Mike je was wel in de war met FDTD.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 december 2003 @ 02:19:44 #59
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_15758036
gave film, al is hij niet zo leuk als El Mariachi.

inderdaad, soms wat te rommelig, maar wel lekker absurde vuurgevechten. En met Salma Hayek en Eva Mendez, wat altijd pluspunten zijn. En Johnny Depp in Kiss-ornaat, op afstand bestuurbare gitaren, vuurspuwende gitaren, een paar scenes die bijna helemaal uit El Mariachi gekopieerd zijn, en een vent met 3 armen.

niet te serieus nemen dus, dan is hij zeker erg leuk.

Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator zondag 28 december 2003 @ 13:42:56 #60
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_15763822
Inderdaad een onderhoudende film. Het zat af en toe wat warrig in elkaar, maar ik heb me wel vermaakt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_15782320
Vanavond gekeken. Wat veel mensen hier al zeggen: warrig en teveel personages.
Maar verder wel een onderhoudende film. Bizarre rol weer van Depp overigens.
Hmmzz....
pi_16119540
Hier dan ook maar:

Samenvattend; als je niet beter zou weten zou je denken dat het een persiflage op z'n voorganger "Desperado" zou zijn.
Het is een beetje een kruising tussen Rambo (40 tegenstanders die hem nog missen op een meter afstand terwijl hij ze allemaal met 1 schot doodt) en Zorro (Hij vliegt, glijdt en springt als een balletdanser).

Ronduit belachelijke actiescenes, plotwendingen die zomaar uit de mouw geschud lijken, wapens die zelfs bij de meest simpele special effects in het niet vallen.
Naja, dit klinkt wel heel negatief, het is een film die wel te kijken is, maar ben je op zoek naar een écht goede film, dan laat deze maar staan.
Toch is het met zo'n topcast toch best nog een prestatie om zo'n wanprestatie op het doek te krijgen.
Johnny Depp met een neparm waar hij een pistool achter verstopt, Mickey Rourke die de hele film met een debiel kuthondje rondloopt en iedere good guy kan met 6 kogels een leger uitschakelen, dat zegt eigenlijk wel genoeg.
Een zesje, meer kan ik er niet van maken .

I was an atheist until I realized I was God
pi_16123382
hmmz zo hier te lezen valt ie tegen, dat idee heb ik ook wel als ik kijk naar de score op imdb.com
pi_16123459
Ik heb hem in september al gezien in London en ik vond het een zeer matige film, ook Johnny Dep doet weer lekker wazig.
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_16123665
Haalt het niet bij El Mariachi / Desperado.
pi_16447250
ik kon niet meer wachten en daarom kreeg ik gister Once upon a Time in Mexico op de deurmat. de regio 1 versie. ik had de film al een aantal keer gezien via internet maar dit kijkt echt een stuk beter.
de dvd bevat een aantal zeer stoere extra's zoals het audiocommentaar waarin robert rodriguez allerlei verhalen verteld en achtergrond over hoe de karakters ontstonden en waar hij de verhalen vandaan heeft. great stuff.
"10 minute film school" waarin rodriguez in 10 minuten langs de meest ingewikkelde en moeilijke shots en special effects gaat van de film en deze uitlegt zodat amateurs ervan kunnen leren. dit zou heel saai kunnen zijn, maar hij doet t zo snel en zo duidelijk dat je blijft kijken, echt heel interessant.
maar het neusje van de zalm is "10 minute cooking school" waarin Rodriguez ons laat zien hoe je het gerecht maakt dat johnny depp door de hele film heen eet. in mijn mening is dat werkelijk de meest originele en bruikbare extra ooit op een dvd. werkelijk briljant.

de film blijft ook stoer trouwens..

woensdag 21 januari 2004 @ 02:17:25 #67
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_16448029
Mensen die hem niet moeten snappen het niet denk ik...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 21 januari 2004 @ 02:18:05 #68
57030 Johnson17
Je leeft maar 1 keer!!!!
pi_16448036
pi_16448107
Hoe hoog mijn achting ook is voor Rodriguez' Desperado en From Dusk Till Dawn, toch is Once upon a time In Mexico een flinke mislukking. Gemiste kans. Jammer.
  woensdag 21 januari 2004 @ 03:19:04 #70
12888 Skull-splitter
pi_16448382
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 02:29 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
Hoe hoog mijn achting ook is voor Rodriguez' Desperado en From Dusk Till Dawn, toch is Once upon a time In Mexico een flinke mislukking. Gemiste kans. Jammer.
Spy kids ook gezien?
  woensdag 21 januari 2004 @ 08:18:14 #71
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_16449452
Ik vond het een kutfilm, man oh man, wat viel dit tegen...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_16455082
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 03:19 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Spy kids ook gezien?

Spy Kids vond ik ook geen drol aan.
  vrijdag 23 januari 2004 @ 20:05:08 #73
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_16527142
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 02:29 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
Welnee, je moet de lat niet zo hoog leggen. Ik vond het een hele aardige film met verborgen humor. Voorbeeldje:
spoiler:
Sands die rondloopt in een t-shirt met "Central Intelligence Agency".
pi_16528849
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 20:05 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Welnee, je moet de lat niet zo hoog leggen. Ik vond het een hele aardige film met verborgen humor. Voorbeeldje:
spoiler:

Sands die rondloopt in een t-shirt met "Central Intelligence Agency".

Verborgen humor
Die T-shirts "grap" liep door de hele film heen.
Ik heb zelfs ergens gelezen dat die shirts uit zijn eigen kledingkast kwamen, of ik ben nu in de war met een andere film
  vrijdag 23 januari 2004 @ 21:10:23 #75
12888 Skull-splitter
pi_16529133
Het zijn wel de knipogen waarvoor ik Rodriguez juist zo vermakelijke regisseur vindt...
pi_16529387
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 21:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Het zijn wel de knipogen waarvoor ik Rodriguez juist zo vermakelijke regisseur vindt...
From Dusk Till Dawn en Deperado vond ik nog redelijk te pruimen, maar Four Rooms vond ik al niet veel aan en Spy Kids was helemaal bagger...
Maar ja, dat is mijn bescheiden mening .
  vrijdag 23 januari 2004 @ 22:52:34 #77
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_16532196
Ik vond het absoluut een geweldige film.

Hoe heete dat gerecht nou ook alweer pill-bill??

reach out and touch faith
pi_16532332
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 22:52 schreef ozzyat105 het volgende:

Op de dvd geeft rodriquez een kookcursus van die maaltijd... .
pi_16534305
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 22:52 schreef ozzyat105 het volgende:

puerco pibil

[Dit bericht is gewijzigd door Astronaut_Jones op 24-01-2004 22:58]

pi_16534335
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 22:56 schreef kastanova het volgende:

[..]

Op de dvd geeft rodriquez een kookcursus van die maaltijd... .

je kijkt erbij alsof je t maar stom vind..
in mijn mening is t het meest briljante wat ik ooit als extra op een dvd heb gezien..
pi_16534688
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 23:59 schreef Astronaut_Jones het volgende:
je kijkt erbij alsof je t maar stom vind..
in mijn mening is t het meest briljante wat ik ooit als extra op een dvd heb gezien..
Posticons zeggen in mijn geval vaak meer over m'n post dan smilies.
. is trouwens sowieso m'n standaardafsluitsmiley .
  maandag 2 februari 2004 @ 22:30:44 #82
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_16831880
[laat mode]

Ik ging vrijdag met een positief gevoel naar die film. De trailer zag er veel belovend uit. Ik ben naderhand niet echt positief over de film. Naar mijn mening hebben ze de film aan het einde afgeraffeld en ging de geloofwaardingheid naarmate de film vorderde, zwaar achteruit. Johnny Depp wat als geflipte agent best wel ok, maar daar in geflipte rollen schijnt ie tegenwoordig goed in te zijn. Denk maar aan Pirates of the Caribbean. Leuke film voor op de tv op een saaie avond, maar niet goed genoeg om er ¤8,50 voor te betalen.

Speculeren is andere koek dan speculaas.
pi_16832133
Wat een bagger film. Ze hebben een leuke cast, johhny depp enzo, en dan vern**ken ze het nog. Sloeg totaal nergens allemaal.
pi_16909538
Saaie film, wel al ongeveer 2 maanden geleden gezien....
maarja, het was niet de moeite...
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
  donderdag 5 februari 2004 @ 17:10:59 #85
34400 PietF
Captain Obvious
pi_16916707
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:19 schreef Virus3000 het volgende:
Saaie film, wel al ongeveer 2 maanden geleden gezien....
maarja, het was niet de moeite...
heb nog niks gezien, maar zo'n gevoel heb ik er steeds bij. Zeker weer zo'n remake-sequel (a la Terminator 3?)

Bagger.

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
pi_16916841
Heb de film in october gezien, toen ik op de boot naar engeland zat. Super film, en niet voor het verhaal. Ik wou gewoon naar een lekkere actie film gaan en dit was het precies met wat leuke humour erin.

Als je een boeiend verhaal verwacht zit je mooi verkeerd!

pi_16929161
quote:
Die T-shirts "grap" liep door de hele film heen.
Ik heb zelfs ergens gelezen dat die shirts uit zijn eigen kledingkast kwamen, of ik ben nu in de war met een andere film
Pirates of the carribean mischien????
Tomatensoep is roder dan groentensoep
pi_16962466
Net gezien: vet! .
Veel goeie spetterende actie en behoorlijk wat onverwachte plotwendingen..
Ik heb Desperados niet gezien, maar ik kreeg niet echt het idee dat dat zou moeten..
De shirtjes van Depp waren idd grappig. .
Erg vette film .
-
pi_16962866
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 23:38 schreef Fleur_Powers het volgende:

[..]

Pirates of the carribean mischien????

Nee in Once Upon a Time in Mexico heeft hij veel eigen t-shirts gebruikt. Heb ik ook ergens gelezen. Ik dacht in de Nieuwe Revu waar een interviewtje met Depp in stond.
Hmmzz....
  Redactie Frontpage zaterdag 7 februari 2004 @ 09:19:53 #90
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16965030
Robert Roderiquez liet Depp alleen opdraven onder het mom van een cameo. De film was al gemaakt voor Pirates, maar hij wachtte expres met het uitbrengen. Daarna was Depp verbaasd dat zijn aandeel zo groot was.
pi_16969934
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 09:19 schreef SunChaser het volgende:
Robert Roderiquez liet Depp alleen opdraven onder het mom van een cameo. De film was al gemaakt voor Pirates, maar hij wachtte expres met het uitbrengen. Daarna was Depp verbaasd dat zijn aandeel zo groot was.
Ja maar dat is weer typisch zo'n wazig Depp verhaal volgens mij. Waar ik niet teveel waarde aan hecht.
Als je het aantal opnames ziet dat gemaakt is dan geloof ik nooit dat Depp niet wist dat hij door de hele film zat. Hij speelt op elk moment in de film wel een belangrijke rol en is bijna overal bij betrokken. Verder heeft hij ook heus wel het script gelezen.
Hmmzz....
  zaterdag 7 februari 2004 @ 14:15:55 #92
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_16970082
ik vond de film erg mooi weer, hoewel het niet meer het sfeertje van desperado heeft.

jammer dat de muziekstijl ook een stuk anders is, in desperado waren veel nummers van tito and the tarantulas, die heb ik nu niet gehoord

No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_16970782
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 14:15 schreef Elvislives het volgende:
ik vond de film erg mooi weer, hoewel het niet meer het sfeertje van desperado heeft.

jammer dat de muziekstijl ook een stuk anders is, in desperado waren veel nummers van tito and the tarantulas, die heb ik nu niet gehoord

Ik vond erg leuk dat als de revolutie zeg maar uitbreekt, dat je het nummer pistoleros hoort van Juno Reactor.. Die heb ik regelmatig gedraaid op feestjes en het was echt vaag om die opeens terug te horen in een film. .
-
pi_16970865
de film is opzich wel leuk, het verhaal is geinig, muziek is moi, dialogen zijn goed, alleen de actie is bagger.
pi_16973858
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 14:15 schreef Elvislives het volgende:

ja das wel waar, niet dat ik me stoorde aan deze muziek, maar tito is fet relaxed. misschien interessant om te weten is dat tito ook in deze film een klein rolletje speelde, namelijk die van taxichauffeur, die ene die depp vervoert richting t einde.

wat vonden jullie van wat er gebeurde met depp zn karakter op t einde trouwens? en dan doel ik op z'n fysieke kant.

zaterdag 7 februari 2004 @ 18:32:01 #96
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_16976857
Vanavond deel 2 in de "El Mariachi"-trilogie:

Desperado om 22.15- 00.05 op Veronica.

El Mariachi (deel 1).............................Desperado (deel 2)......................Once Upon A Time In Mexico (deel 3)

[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 08-02-2004 15:32]

Let me be who I am ! Let me Kick Out The Jams ! Kick Out The Jams ! I done kick them out.
pi_16990154
Sooooooo, iemand de making of gezien, iedereen doet alsof het de beste van de drie is, maar WHY!!!!

Daar moet grof voor gedokt zijn...

quote:
Johnny Depp: Rodriguez doet alles: registeren, produceren, monteren en film muziek schrijven, er is een ding wat hij niet doet: slapen

[Dit bericht is gewijzigd door Fleur_Powers op 08-02-2004 02:11]

Tomatensoep is roder dan groentensoep
pi_16990262
t is gewoon best jammer,
een film als Desperado ( el dingens) vervolgen met een cast waar je U tegen zegt. En het dan zo vergooien.

De film is een schaduw van Deserado, welke cast ze dan ook mogen brengen.

Eagels may soar, but weasles don't get stuck in jet engines.
  zondag 8 februari 2004 @ 02:36:39 #99
12888 Skull-splitter
pi_16990674
quote:
Op zondag 8 februari 2004 02:02 schreef Fleur_Powers het volgende:
Sooooooo, iemand de making of gezien, iedereen doet alsof het de beste van de drie is, maar WHY!!!!

Daar moet grof voor gedokt zijn...
[..]

Ik geloof dat dat in zon beetje ELKE making off wordt gezegd
pi_16993097
SKMbeat, ik zou iets beter kijken voor je plaatjes linkt, de poster van "Once upon a time..." klopt nu namelijk niet helemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')