quote:
Op donderdag 29 mei 2003 16:31 schreef Marjoow het volgende:
ik heb nog 7 kilo te gaan![]()
en ik wil plz niet van die reacties op mn foto's
foto's zijn maar foto's
kom maar me ff checken nu int echt
ik heb vet rollen nu waar ik errug on tevreden over ben dussuh dat moet eraf!!
Je wil er zeven kilo af? Hoe lang ben je, en wat weeg je nu?
Eerste keer in 2.5 maand tijd of zo
quote:Je weet hoe ik er over denk
Op donderdag 29 mei 2003 16:31 schreef Marjoow het volgende:
ik heb nog 7 kilo te gaan![]()
en ik wil plz niet van die reacties op mn foto's
foto's zijn maar foto's
kom maar me ff checken nu int echt
ik heb vet rollen nu waar ik errug on tevreden over ben dussuh dat moet eraf!!
geef je lengte en gewicht door
Ik was dus bij een verjaardag en ik heb een stukje nogataart op. Verder alleen water gedronken. Vanavond eten we een broodje met hamburger, tomaat, komkommer, lightkaas enzo, dus dat is ook niet slecht.
quote:Dat is idd ook niet slecht
Op donderdag 29 mei 2003 17:21 schreef YPPY het volgende:
Je mag best een keer wat slechts Riann.Je doet het erg goed als ik je posts lees.
Ik was dus bij een verjaardag en ik heb een stukje nogataart op.
Verder alleen water gedronken. Vanavond eten we een broodje met hamburger, tomaat, komkommer, lightkaas enzo, dus dat is ook niet slecht.
ik ga dadelijk bami koken
Maar het geeft me nu helemaal geen slecht gevoel dat ik dat een keer gedaan heb. Terwijl als ik lees dat heaven meteen zo'n slecht gevoel krijgt als ze een keer iets slechts eet. Dat heb ik nu helemaal niet.
quote:Het is niet altijd dat iemand zichzelf dik vindt, soms mogen er gewoon een paar kilo's vanaf.
Op donderdag 29 mei 2003 17:23 schreef boebiedoe het volgende:
sommige vrouwen vinden zichzelf wel ergug snel dik...en met dik is trouwens niks mis..
Het starten is het ergste, als je maar eenmaal bezig bent gaat het wel weer.
Iemand trouwens ervaringen met chroom?
-edit: als ondersteuning dan, niet als wanhopig redmiddel ofzo -
prrrrrr
quote:chroom
Op donderdag 29 mei 2003 17:27 schreef Pridemeid het volgende:
Deze week geen tijd om te sporten en eigenlijk let ik al heel lang niet meer echt op wat ik eetHet starten is het ergste, als je maar eenmaal bezig bent gaat het wel weer.
Iemand trouwens ervaringen met chroom?
-edit: als ondersteuning dan, niet als wanhopig redmiddel ofzo-
prrrrrr
echt nog nooit van gehoord.... zijn het pilletjes of zo
quote:mja ik schaam me
Op donderdag 29 mei 2003 17:20 schreef Riann het volgende:[..]
Je weet hoe ik er over denk
maaruh doe dan mee in de begin postgeef je lengte en gewicht door
quote:Waarom? Om de originele manier waarop je vroeg je fotoboekpagina eens te bekijken ?
Op donderdag 29 mei 2003 18:58 schreef Marjoow het volgende:[..]
mja ik schaam me
We zijn wezen midgetgolfen en heb een ijsje gehad, en vanavond frietjes
Ik heb sowieso een rotdag Pijn in mn keel en voel me lamlendig en moe
En ik moet de kranten nog rondbrengen ook
* heaven7 beschouwd deze dag maar als een niet-lijndag
Moet toch ookwel eens kunnen?
quote:nee hoor,ik bedoelde gewoon áls je dan me foto's gaat bekijken of hebt gezien en zegt 'je bent gek' 'je bent niet dik' nou dan zeg ik, kom maar eens langs...
Op donderdag 29 mei 2003 19:35 schreef Lurky het volgende:[..]
Waarom? Om de originele manier waarop je vroeg je fotoboekpagina eens te bekijken ?
We gaan straks naar twee nieuwe dieettopics. Een zomerslank voor de mensen met een schoonheidsdieet, en een nieuw deel van dit topic voor mensen met gezondheidsdieet. Dat klinkt vaag maar het komt er op neer dat mensen die op www.overgewicht.nl een BMI ofwel Body Mass hebbenvan onder de 25 en naar de schoonheidsgroep gaan
Zie ik je straks daar ok? En dan kijken of je je nog schaamt.
ik haal die foto's anders wel weg
quote:Ik ken dat hoor
Op donderdag 29 mei 2003 20:30 schreef Marjoow het volgende:[..]
nee hoor,ik bedoelde gewoon áls je dan me foto's gaat bekijken of hebt gezien en zegt 'je bent gek' 'je bent niet dik' nou dan zeg ik, kom maar eens langs...
tis nu heel andersik haal die foto's anders wel weg
Als jij je niet lekker voelt dan moet je gewoon lijnen, en zolang het verantwoord is mag je hier ook posten.
Subtiele manier om ons idd naar je lijntje te laten kijken
quote:ik ben veel dikker dan op die fotos hoor
Op donderdag 29 mei 2003 20:40 schreef heaven7 het volgende:[..]
Ik ken dat hoor
Ik ben ook niet dik volgens iedereen (en dat vind ik zelf ook) maar er zit vet wat eraf kan en daar ben ik dus nu aan het werken..
Als jij je niet lekker voelt dan moet je gewoon lijnen, en zolang het verantwoord is mag je hier ook posten.
Subtiele manier om ons idd naar je lijntje te laten kijken
![]()
quote:eeeh eeeh die foto's waren net zo mooi
Op donderdag 29 mei 2003 20:45 schreef Marjoow het volgende:[..]
ik ben veel dikker dan op die fotos hoor
maar die zijn al weg
ennuh als je niet naar een anorexia gewicht gaat en geen obsessie gaat worden is het toch goed
quote:ow uh...dankje.. i guess
Op donderdag 29 mei 2003 20:50 schreef Riann het volgende:[..]
eeeh eeeh die foto's waren net zo mooi
ennuh als je niet naar een anorexia gewicht gaat en geen obsessie gaat worden is het toch goed
maar ik ben heeeel wat zwaarder als jij denkt hoor!
quote:ja dat boeid ook niet echt je moet gewoon doen waar jij je lekker bij voelt en kilo's zegt niet alles. kilo's zijn ook niet zo belangerijk.
Op donderdag 29 mei 2003 20:53 schreef Marjoow het volgende:[..]
ow uh...dankje.. i guess
maar ik ben heeeel wat zwaarder als jij denkt hoor!
* Maerycke heeft de exercise tapes van Weight Watchers gekocht
(te bestellen via bol.com trouwens, mocht iemand geinteresseerd zijn)
En een uur geleden de eerste daan.. Ik ben nu nog moe zeg.. phew...
Het is een serie van drie (low impact aerobics, steps en tone en stretch). Zwoegen hoor in die hitte, maar ik had geen zin om naar de sportschool te gaan vandaag, dus dit helpt dan ook
quote:neuh maar om dan reacties te krijgen van je bent niet dik
Op donderdag 29 mei 2003 21:02 schreef Riann het volgende:[..]
ja dat boeid ook niet echt je moet gewoon doen waar jij je lekker bij voelt en kilo's zegt niet alles. kilo's zijn ook niet zo belangerijk.
quote:ja omdat ik weet dat je het niet leuk vind zeg ik het niet van je bent niet dik en zo en ik snap best dat je het niet leuk vind net zo goed van dat ze zeggen van ja herbalife is slecht en blah blah blah dat vind ik ook niet leuk en dan heb ik ook zoiets van laat mij toch als ik er toch gelukkig bij ben. Maar ik wens je alvast weel succes met lijnen.
Op donderdag 29 mei 2003 21:44 schreef Marjoow het volgende:[..]
neuh maar om dan reacties te krijgen van je bent niet dik
tsja,ik vind van wel dus dan ga ik lijnen
quote:Waarom zou iemand hier komentaar op andermans foto's hebben? Dat is hier nog nooit voor gekomen. Weten wij veel of degene op de foto in fotoboek wel echt bij die persoon hoort? Weten wij veel hoe oud die foto's zijn. Misschien fotoshoppen mensen zich wel tonnenrond of spijkerdun. Wat boeit het mij nou wat jij of wie dan ook mij in zijn of haar fotoboek voorspiegelt. Als het maar iets fraais is. Dat te gaan weghalen is gek. Je hebt iets leuks gemaakt en dus heeft dan zn eigen waarde. dat heeft geen barst met dit dieettopic te maken.
Op donderdag 29 mei 2003 20:30 schreef Marjoow het volgende:[..]
nee hoor,ik bedoelde gewoon áls je dan me foto's gaat bekijken of hebt gezien en zegt 'je bent gek' 'je bent niet dik' nou dan zeg ik, kom maar eens langs...
tis nu heel andersik haal die foto's anders wel weg
Misschien is het een vroegtijdige zonnesteek dat er hier ineens zo overtrokken gereageerd werd. Hou je nou allemaal maar kalm. Straks zijn we lekker in het zomerslanktopic en dan kunen we daar opscheppen met onze mooie slanke foto's van vroegah!
Nou ik was 2 kg aangekomen waarschijnlijk omdat ik veel vocht vast heb gehouden door medicijnen. Ik weeg nu weer 62,5 kg, dus 0,5 kg aangekomen.
Afgelopen dagen ben 1,5 kg afgevallen en ben ongeveer een week gestopt met mijn medicijnen. Ik heb geen vet verloren alleen vocht. Toch moet ik oppassen dat ik niet te snel afval. Vandaag en morgen zal ik de richtlijnen van WW niet opvolgen.
groetjes Dutchasia
quote:daarover hadden we toch al "gepraat" op msn? of hoe je t ook wil noemen. Was mijn mening en ach jij moet doen wat je zelf t beste lijkt
Op donderdag 29 mei 2003 21:51 schreef Riann het volgende:[..]
ja omdat ik weet dat je het niet leuk vind zeg ik het niet van je bent niet dik en zo en ik snap best dat je het niet leuk vind net zo goed van dat ze zeggen van ja herbalife is slecht en blah blah blah dat vind ik ook niet leuk en dan heb ik ook zoiets van laat mij toch als ik er toch gelukkig bij ben. Maar ik wens je alvast weel succes met lijnen.
en t zelfde
quote:dat "meisje" was ik
Op vrijdag 30 mei 2003 10:34 schreef Lurky het volgende:[..]
Waarom zou iemand hier komentaar op andermans foto's hebben? Dat is hier nog nooit voor gekomen. Weten wij veel of degene op de foto in fotoboek wel echt bij die persoon hoort? Weten wij veel hoe oud die foto's zijn. Misschien fotoshoppen mensen zich wel tonnenrond of spijkerdun. Wat boeit het mij nou wat jij of wie dan ook mij in zijn of haar fotoboek voorspiegelt. Als het maar iets fraais is. Dat te gaan weghalen is gek. Je hebt iets leuks gemaakt en dus heeft dan zn eigen waarde. dat heeft geen barst met dit dieettopic te maken.
Dat meisje op die foto's zag er aardig uit.Misschien is het een vroegtijdige zonnesteek dat er hier ineens zo overtrokken gereageerd werd. Hou je nou allemaal maar kalm. Straks zijn we lekker in het zomerslanktopic en dan kunen we daar opscheppen met onze mooie slanke foto's van vroegah!
ik ging alleen hardlopen, maar hield ik alleen niet vol
dus mn vriend gaat met me mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |