abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10512466
ik chatte al best lang met een jongen we dachten allebei van het word leuk en zo samen afspreken en zo.
Nu hebben we gistermiddag afgesproken was kei leuk en zo en toen hadden we verkering. Hij vond het ook allemaal leuk enzo.
En toen waren we 's avonds ook nog weg geweest er was niet zoveel aan. Maar nu zei hij na gisteravond nee ik wil toch niks maar hij vind me wel nog steeds leuk en zo...... En ik voel me er al de hele dag shit onder de hele dag huilen en zo. Ik ben gewoon kei gek op hem. En hij doet nu ook een beetje lullig tegen me.
Wat moet ik hier nou mee. Want ik snap het ook niet omdat hij dan eerst wel wilde en zo en daarna ineens niet. En dat hij dan 's avonds ook gewoon zoende met mij.
En ik zeg gewoon eerlijk tegen hem alles wat ik er van vind maar hij vind dat ik zeur.
pi_10512477
Je hebt dus een halve dag verkering met hem gehad?
Wie houdt er ook zo van de Chinees?
pi_10512493
quote:
Nu hebben we gistermiddag afgesproken was kei leuk en zo en toen hadden we verkering. Hij vond het ook allemaal leuk enzo.
BrEeZaH ?!
  zondag 18 mei 2003 @ 15:50:05 #4
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_10512512
quote:
Op zondag 18 mei 2003 15:47 schreef Saskia1983 het volgende:
ik chatte al best lang met een jongen we dachten allebei van het word leuk en zo samen afspreken en zo.
En toen waren we 's avonds ook nog weg geweest er was niet zoveel aan. Maar nu zei hij na gisteravond nee ik wil toch niks maar hij vind me wel nog steeds leuk en zo...... En ik voel me er al de hele dag shit onder de hele dag huilen en zo. Ik ben gewoon kei gek op hem. En hij doet nu ook een beetje lullig tegen me.
Wat moet ik hier nou mee. Want ik snap het ook niet omdat hij dan eerst wel wilde en zo en daarna ineens niet. En dat hij dan 's avonds ook gewoon zoende met mij.
En ik zeg gewoon eerlijk tegen hem alles wat ik er van vind maar hij vind dat ik zeur.
zet eerst alles op een rijtje, kijken hoe goed je hem nou denkt te kennen, en wat je echt zo leuk aan m vind. ga niet naar hem toe om hem smekend terug te krijgen, maar vraag es waarom hij wel zoende terwijl hij toch wist dat het niks meer zou kunne zijn.. wees duidelijk voor jezelf maar leg niet meteen jezelf helemaal bloot aan die jongen..
put
your
clothes
on!
  zondag 18 mei 2003 @ 15:51:41 #5
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_10512538
Eerste vriendje??

Hij was onzeker.. vond jou misschien wel lief enzo.. en dacht daarmee dat ie verliefd op je was.. En uiteindelijk vond ie toch dat hij niet verliefd op je was.. En nu om zijn onzekerheid te verbergen doet ie stoer en lullig..

Die dingen gebeuren eenmaal. Het is kut.. maar het is niet anders.. Probeer je over hem heen te zetten..

Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_10512541
Dit is een moeilijk geval: how low can you go! Janken om een halve dag verkering
  zondag 18 mei 2003 @ 15:53:11 #7
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_10512564
Denk dat hij et op dat moment wel even leuk vond maar toen later erachter kwam dat et toch niet helemaal is wat hij zocht/wil etc.

Om het maar lomp te zeggen je bent n beetje gebruikt (w.s. niet op een zodanig bewuste manier).
maargoed dat is slechts wat ik er zo, oppervlakkig, over zou gokken.

/-=]
|o-0
~~~`
pi_10512565
quote:
Op zondag 18 mei 2003 15:50 schreef Jerruh het volgende:

[..]

zet eerst alles op een rijtje, kijken hoe goed je hem nou denkt te kennen, en wat je echt zo leuk aan m vind. ga niet naar hem toe om hem smekend terug te krijgen, maar vraag es waarom hij wel zoende terwijl hij toch wist dat het niks meer zou kunne zijn.. wees duidelijk voor jezelf maar leg niet meteen jezelf helemaal bloot aan die jongen..

Hij is zo lief en we denken over laten hoe we het zouden willen wel hetzelfde en zo. Alleen hij houd van sommige dingen waar ik helemaal niet van hou. Maar dat is voor mij geen probleem als hij dat leuk vind en zo. En als ik dan vraag waarom hij met me zoende dan praat hij er overheen en dan weet ie dat niet.
  zondag 18 mei 2003 @ 15:53:30 #9
47158 RELOADER
bla bla bla
pi_10512570
quote:
Op zondag 18 mei 2003 15:51 schreef The_Duce het volgende:
Dit is een moeilijk geval: how low can you go! Janken om een halve dag verkering
Dat heeft er totaal niks mee te maken! Het gaat om je gevoelens en niet om de tijd die je verkering had!
pi_10512572
quote:
Op zondag 18 mei 2003 15:47 schreef Saskia1983 het volgende:
Ik vind ook dat je zeurt... hij wil je niet.. en als je net zo praat als dat je typt snap ik waarom en zo...
Deal with it; rock 'n roll
pi_10512579
quote:
Ik ben kei gek op hem.....
  zondag 18 mei 2003 @ 15:54:25 #12
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_10512581
quote:
Op zondag 18 mei 2003 15:53 schreef Saskia1983 het volgende:

[..]

Hij is zo lief en we denken over laten hoe we het zouden willen wel hetzelfde en zo. Alleen hij houd van sommige dingen waar ik helemaal niet van hou. Maar dat is voor mij geen probleem als hij dat leuk vind en zo. En als ik dan vraag waarom hij met me zoende dan praat hij er overheen en dan weet ie dat niet.

Halve dag verkering en dan al denken over laten ..
easy sailor
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  zondag 18 mei 2003 @ 15:55:15 #13
55140 xDaantjex
..: * woei * :..
pi_10512596
Bijna hetzelfde meegemaakt, je moet hem gewoon vergeten, heeft bij mij geholpen ookal duurde het wel een tijdje, maarja beter dan elke dag pijn
..: * woei * :..
pi_10512599
quote:
Op zondag 18 mei 2003 15:54 schreef knokkels het volgende:

[..]

easy sailor

we hebben er over gechat en zo en het was wel allemaal niet zo serieus en zo maar het was gewoon altijd zo leuk
pi_10512607
quote:
Op zondag 18 mei 2003 15:54 schreef knokkels het volgende:

[..]

easy sailor

- ik moet je iets vertellen, ik ben al een tijdje verliefd op je
+ Ow arthur, ik ook op jou, kom ! laten we samen wonen
- maar ik wil maar twee kinderen !
+ Ok, maar wel een hond
- Ja precies, mmmhmmrrrmmmm
+ *kreun* gmmmhmmmhmh
pi_10512629
quote:
Op zondag 18 mei 2003 15:55 schreef xDaantjex het volgende:
Bijna hetzelfde meegemaakt, je moet hem gewoon vergeten, heeft bij mij geholpen ookal duurde het wel een tijdje, maarja beter dan elke dag pijn
Ja maar ik begin nu ook helemaal te twijfelen van zou hij me dan toch niet mooi vinden of zo.
Maar hij zegt tegen me dat ie mij nog wel kei leuk vind en zo maar dat hij me geen pijn wil doen en zo dat zegt hij ook.
Maar ik heb zoiets als je me toch leuk vind en zo en ookal hebben we niet overal dezelfde intresses in probeer het dan gewoon
pi_10512645
quote:
Op zondag 18 mei 2003 15:55 schreef frankthetank het volgende:

[..]

- ik moet je iets vertellen, ik ben al een tijdje verliefd op je
+ Ow arthur, ik ook op jou, kom ! laten we samen wonen
- maar ik wil maar twee kinderen !
+ Ok, maar wel een hond
- Ja precies, mmmhmmrrrmmmm
+ *kreun* gmmmhmmmhmh

pi_10512657
quote:
Op zondag 18 mei 2003 15:55 schreef Saskia1983 het volgende:

[..]

we hebben er over gechat en zo en het was wel allemaal niet zo serieus en zo maar het was gewoon altijd zo leuk

Hij zal wel tijd nodig hebben enzo en dan komt ie over een tijdje wel weer naar je toe en zo
  zondag 18 mei 2003 @ 15:59:02 #19
16927 klappie
Vriendschap is een illusie!
pi_10512665
quote:
Op zondag 18 mei 2003 15:57 schreef Saskia1983 het volgende:

[..]

Ja maar ik begin nu ook helemaal te twijfelen van zou hij me dan toch niet mooi vinden of zo.
Maar hij zegt tegen me dat ie mij nog wel kei leuk vind en zo maar dat hij me geen pijn wil doen en zo dat zegt hij ook.
Maar ik heb zoiets als je me toch leuk vind en zo en ookal hebben we niet overal dezelfde intresses in probeer het dan gewoon

Je kan hem er niet toe dwingen....

Als hij echt niet wilt.... tja, is het even pech voor jou.
Beter gelijk stoppen na een halve dag dan weken/maanden, etc samen terwijl het toch niet helemaal goed zit tussen jullie?? toch??

pi_10512671
quote:

[..]

Arme sasia, aan je foto te zien een leuke meid, je laat jezelf veels te veel meeslepen door emotie en wanhoop.. Misschien is een rolletje in een musical van endemol voor je weggelegd ?

[Dit bericht is gewijzigd door frankthetank op 18-05-2003 15:59]

zondag 18 mei 2003 @ 15:59:21 #21
36007 PimpShaggy
Dans met mij de tango
pi_10512673
quote:
Maar er zijn wel hele chatcessies aan vooraf gegaan enzo enzo!
  zondag 18 mei 2003 @ 15:59:26 #22
28588 BaBy-G
mini me...
pi_10512676
als de liefde niet werderzijds is, dan houdt het snel op...
ga niet achter z'n reet aanlopen hoor...!
er zijn genoeg kei leuke jongens op de wereld...
i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
pi_10512688
quote:

[..]

Mensen van onder de rivier.... zucht.. en zo. zo van. kei leuk.. en zo .. ofzo. enzo...
pi_10512700
quote:
Op zondag 18 mei 2003 15:59 schreef BaBy-G het volgende:
als de liefde niet werderzijds is, dan houdt het snel op...
ga niet achter z'n reet aanlopen hoor...!
er zijn genoeg kei leuke jongens op de wereld...
- Heeey Jij bent een leuke jongen!!!!
+ Jij bent geen leuk meisje...
- ....
pi_10512714
quote:
Op zondag 18 mei 2003 15:59 schreef Suphafly het volgende:

[..]

Mensen van onder de rivier.... zucht.. en zo. zo van. kei leuk.. en zo .. ofzo. enzo...

keigaaf enzo.. zucht, echt waar... echt enzo kei man !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')