(nadere details volgen)
Ik hoorde het ook vanmiddag. Die wil je toch niet
quote:En dan zeggen ze 'Hey, bedankt voor die leuke Harry Potter postzegels'
Op vrijdag 16 mei 2003 20:09 schreef Frasier het volgende:
Leuk voor familie in het buitenland stuur je een leuke kaart met "Groeten uit Holland" en een postzegel met een afdruk van onze Jan-Peter
quote:LOL
Op vrijdag 16 mei 2003 20:11 schreef Tijger_m het volgende:[..]
En dan zeggen ze 'Hey, bedankt voor die leuke Harry Potter postzegels'
quote:Jawel hoor hij heeft een rol aangeboden gekregen in de nieuwste Harry Potter film
Op vrijdag 16 mei 2003 20:11 schreef Blokhut het volgende:
Hebben echte minister-presidenten dat ook gehad dan? Balkenende heeft nog helemaal geen fuck bereikt! Echt belachelijk...
(echt waar)
[Dit bericht is gewijzigd door Frasier op 16-05-2003 20:13]
quote:Voor de echte Harry Potter moest te veel geld aan rechten betaald worden
Op vrijdag 16 mei 2003 20:11 schreef Blokhut het volgende:
Hebben echte minister-presidenten dat ook gehad dan? Balkenende heeft nog helemaal geen fuck bereikt! Echt belachelijk...
Hij heeft wel wat bereikt, staat zelfs in de geschiedenisboekjes nu als de korstzittende NL premier ooit
quote:Bron??
Op vrijdag 16 mei 2003 20:12 schreef Frasier het volgende:[..]
Jawel hoor hij heeft een rol aangeboden gekregen in de nieuwste Harry Potter film
quote:(topic verplaatst naar Politiek)
Balkenende krijgt eigen postzegelDEN HAAG - Nog is Jan Peter Balkenende de 'jeune premier', maar hij krijgt wel zijn eigen postzegel. Dinsdag wordt de postzegel gepresenteerd op het hoofdkantoor van TPG in Den Haag, zo meldde de Rijksvoorlichtingsdienst vrijdag.
TPG weigert commentaar op de postzegel voor Balkenende, maar duidelijk is wel dat er postzegels komen van een aantal bekende Nederlanders. Balkenende is er daar één van.
Vorige week maakte TPG bekend dat Nelson Mandela een eigen Nederlandse postzegel krijgt. Het is een verjaardagscadeau voor de oud-president van Zuid-Afrika, die op 18 juli 85 wordt.
Balkenende is overigens niet de eerste Nederlandse (oud)-premier die een postzegel krijgt, maar wel de jongste. Op 5 juli 1986 gaf PTT een postzegel van 55 cent uit met de beeltenis van oud-premier Drees, ter gelegenheid van diens honderdste verjaardag.
http://nu.nl/news.jsp?n=148288&c=10
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 16-05-2003 20:15]
quote:Z'n moeder.
Op vrijdag 16 mei 2003 20:13 schreef schatje het volgende:[..]
Bron??
quote:Heb ik niet maar ik heb het een tijdje geleden ergens gelezen volgensmij zelfs op de Frontpage.
Op vrijdag 16 mei 2003 20:13 schreef schatje het volgende:[..]
Bron??
quote:En dat moet ik zomaar geloven.
Op vrijdag 16 mei 2003 20:14 schreef Frasier het volgende:[..]
Heb ik niet maar ik heb het een tijdje geleden ergens gelezen volgensmij zelfs op de Frontpage.
quote:Nee hoor van mij niet.
Op vrijdag 16 mei 2003 20:17 schreef schatje het volgende:[..]
En dat moet ik zomaar geloven.
What's next? Een standbeeld voor Fortuyn Zalm?
Het laatst der dagen vrees ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |