quote:Oh shut up.
Op vrijdag 25 juli 2003 18:58 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dan is ie intussen al uit op DVD
quote:Like: boeien: wordt toch beide gekeken...
Op maandag 15 september 2003 10:37 schreef Joppe het volgende:
De distributeur heeft wel weer een lekkere releasedatum gekozen; de film komt in NL op dezelfde dag uit als Disney's Finding Nemo
quote:Ja d0h
Op maandag 15 september 2003 10:50 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Like: boeien: wordt toch beide gekeken...
quote:EN Master and Commander: Far Side of the world (nieuwe Russell Crowe)
Op maandag 15 september 2003 10:37 schreef Joppe het volgende:
De distributeur heeft wel weer een lekkere releasedatum gekozen; de film komt in NL op dezelfde dag uit als Disney's Finding Nemo
Ik begrijp dat echt niet, de komende 2 maanden komt er helemaal NIKS uit, en dan opeens op 1 dag 3 blockbusters
Gelukkig heb ik Finding Nemo toch al op DVD dan (releasedate regio 1 op 4 november, 3 weken voor NL releasedate ) en Underworld kijk ik volgende week wel ff in London.
Lijkt mij trouwens een hele stoere film, lekker boeiend dat het op een vrouwelijke Blade lijkt (bovendien kijk ik liever naar Kate als naar Wesley ) als je alleen nog originele films zou kijken kom je nooit meer in de bios denk ik zo
quote:Ik heb finding Nemo als gezien tijdens de Disney premiere/pv op 18 juli
Op maandag 15 september 2003 11:53 schreef LordLynx het volgende:[..]
Gelukkig heb ik Finding Nemo toch al op DVD dan (releasedate regio 1 op 4 november, 3 weken voor NL releasedate) en Underworld kijk ik volgende week wel ff in London.
quote:ik heb jou niet gezien
Op maandag 15 september 2003 12:04 schreef Joppe het volgende:[..]
Ik heb finding Nemo als gezien tijdens de Disney premiere/pv op 18 juli
quote:*kuch* je vergeet lord of the rings return of the king denk ik...... en matrix reloaded (al is het een kut film)
Op maandag 15 september 2003 11:16 schreef Joppe het volgende:[..]
Ja d0h
Maar het blijft een slechte zet om je film op dezelfde dag uit te brengen als de waarschijnlijk best bezochte film van het jaar.
quote:Ne hoor die vergeet ik niet. Maar ROTK komt helemaal aan het einde van het jaar uit, dus die zal zeker niet de meeste bezoekers van 2003 trekken, maar ook een boel in 2004. En Nemo gaat zeker wel het bezoekersaantal van Reloaded en Revolutions overtreffen, alleen als omdat Nemo voor alle leeftijden leuk is.
Op maandag 15 september 2003 12:29 schreef AntiChrist het volgende:[..]
*kuch* je vergeet lord of the rings return of the king denk ik...... en matrix reloaded (al is het een kut film)
quote:Ik jou ook niet
Op maandag 15 september 2003 12:10 schreef Patch het volgende:[..]
ik heb jou niet gezien
Een bij elkaar geraapte ideeen van films gestopt in deze ene film.
Aldus Jonathan Ross
He has a gweat pwogwam abouwt meuvies on the biebiesie
quote:Hehe, op die poster is het net alsof de borst van Mvr. Beckinsale maar wat 'rondzweeft'. Ziet er nogal vreemd uit
Op woensdag 17 september 2003 12:20 schreef SunChaser het volgende:
Dat leer staat die Beckinsale erg goed
Kan ook aan mij liggen though.
[edit] Niet dus want deze foto/poster is gemanipuleerd; op de andere posters is haar voorgevel veel meer in porportie (lees: kleiner). Tot zover deze nuttige research
[Dit bericht is gewijzigd door Joppe op 17-09-2003 18:39]
quote:Ik hoor net op tv dat de poster eerst door haar was afgekeurd omdat haar borsten te klein waren op de poster, maar ze is nu weer niet tevreden, omdat zoals jullie al opmerkten ze nu veel te groot waren...
Op woensdag 17 september 2003 18:26 schreef Joppe het volgende:[..]
Hehe, op die poster is het net alsof de borst van Mvr. Beckinsale maar wat 'rondzweeft'. Ziet er nogal vreemd uit
Kan ook aan mij liggen though.
[edit] Niet dus want deze foto/poster is gemanipuleerd; op de andere posters is haar voorgevel veel meer in porportie (lees: kleiner). Tot zover deze nuttige research
quote:Warez
Op woensdag 17 september 2003 12:20 schreef SunChaser het volgende:
Dat leer staat die Beckinsale erg goed
[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 28-09-2003 15:12]
quote:Let me correct myself:
Op donderdag 24 juli 2003 16:22 schreef victorinox het volgende:
En weer 3 maanden later dan Amerika.27 november 2003
En weer 4,5 maanden later dan Amerika
15 Januari 2004
Dit is toch gvd om erg ziek van te worden, gelukkig woon ik erg dicht bij België. Dan zie ik hem gewoon over 2 weken.
quote:Mijn broertje heeft een lijst van NFC over alle release's, en op de nieuwste lijst is de datum verzet.
Op zaterdag 27 september 2003 12:28 schreef SunChaser het volgende:
Release staat volgens imdb op eind november, anyway, dan heb ik inmiddels wel een rip gezien.
Op de online lijst ( http://www.nfc.org/rel.htm ) staat ie ook niet meer.
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 12:34 schreef victorinox het volgende:
Op de online lijst ( http://www.nfc.org/rel.htm ) staat ie ook niet meer.
Wij missen ook wel eens iets
Mag niet dus
[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 28-09-2003 15:12]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |