bij voorbaat dank
[Dit bericht is gewijzigd door anima op 24-06-2003 19:11]
[Dit bericht is gewijzigd door anima op 24-06-2003 19:11]
quote:heb je al gemailt, voor andere kopers: het is de enige fout die is voorgekomen, ik wil samen met flesje_bier de oorzaak hiervan zien te vinden.
Op dinsdag 24 juni 2003 13:51 schreef flesje_bier het volgende:
Ik heb een athlon 1800 xp processor gekocht kan alleen de post(afgelopen weekend geopend) niet meer vinden hij had er meerdere ik heb hem binnen en nou heb ik mijn mobo omzeep geholpen door het plaatsen daar van en ik ben geen noob en dus niet mijn schuld mischien dat de mods mij de gegevens van de topic starter kunnen geven want ik wil die jongen nog wel eff spreken en ik kan niet meer bij mijn mail op de hd nog wel webbased dus
qwerty77@zonnet.nlbij voorbaat dank
[Dit bericht is gewijzigd door Fugie op 24-06-2003 21:07]
quote:ik wil hierop terug komen , product leek heel aangekomen te zijn , maar 1 van de toetsenbordpootjes zat er niet bij
Op vrijdag 20 juni 2003 11:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
HomerJ Cordlessdeskop : netjes verzonden , goede staat aangekomn
HomerJ reageert niet op emails hierover , behalve mailtje dat ik het maar moest uitzoeken met de leverancier
komtom slechte verkoper
quote:ik heb flesje_bier gemailt, nog steeds geen reactie. Hij zou de processor 2 dagen gelede trug sturen en ik zou zijn geld terug storten zodra ik het ontvangen had.
Op dinsdag 24 juni 2003 13:51 schreef flesje_bier het volgende:
Ik heb een athlon 1800 xp processor gekocht kan alleen de post(afgelopen weekend geopend) niet meer vinden hij had er meerdere ik heb hem binnen en nou heb ik mijn mobo omzeep geholpen door het plaatsen daar van en ik ben geen noob en dus niet mijn schuld mischien dat de mods mij de gegevens van de topic starter kunnen geven want ik wil die jongen nog wel eff spreken en ik kan niet meer bij mijn mail op de hd nog wel webbased dus
qwerty77@zonnet.nlbij voorbaat dank
Ik wil graag de hoogste bieder bereiken.. maar die heeft geen Email adres erin staan!
quote:Ik vrees dat je toch in het topic erom zal moeten vragen, wij mogen ivm privacy het geregistreerde mailadres niet vrijgeven.
Op zondag 29 juni 2003 16:40 schreef Oksel het volgende:
[TK]Atari 600 XL, boxed & werkend..Ik wil graag de hoogste bieder bereiken.. maar die heeft geen Email adres erin staan!
quote:En Hawg is een prima koper
Op vrijdag 27 juni 2003 20:20 schreef Hawg het volgende:
De kaartjes voor sensation white die ik van Fulco- kocht, heb ik inmiddels en ik vind dat Fulco- (bas) dit erg netjes afgehandeld heeft!
Ik heb, na een aantal geïnteresseerden die wel een bod deden maar later van mening veranderden of niets meer van zich lieten horen (Hawg en fallox), met veel succes mijn cd speler verkocht aan huhasta. Prima geregeld, hij heeft het geld overgemaakt en ik de speler daarna verstuurd. Netjes mailtje gekregen dat het goed was aangekomen.
de user Unstable_Element heeft de 27,50 erg snel overgemaakt via internet (binnen 1 dag), communicatie via de mail ging erg prettig en ik wens hem veel plezier met de kaartjes die ik hem per post ga opsturen morgen.
Snelle reactie op mails, en na overmaken bedrag perfect verstuurd en afgehandeld.
Een zeer goede ervaring dus :-)
't ging goed..
't topic zelf liep niet bepaald lekker, maar toch iemand gevonden die 't wilde proberen..
de "transactie" verliep lekker en was vrij snel afgehandeld (met dank aan de sportcity mensen zelf natuurlijk)
en heb nog een wijntje gekregen van mr_shoot ook..
laterz..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |