Ik ben lid bij Fitness Center SportCity in Leiden, maar ben al zo'n 5 maanden niet geweest. (tijd gebrek)
Om deze rede heb ik mijn lidmaatschap opgezegd met ingang van 31 augustus 2003.
In plaats van totale opzegging, kan ik mijn lidmaatschap ook overdragen aan iemand anders. Die persoon betaalt dan geen ¤ 199,oo maar slechts ¤ 15,oo inschrijfgeld.
ja je leest het goed! ¤ 15!!!, dus een voordeel van bijna ¤ 185!!
Maandelijks betaal je ¤ 33,oo aan lidmaatschapsgeld, maar dat stelt bijna niets voor als je het vergelijkt met wat je er voor terug krijgt.
Het gaat namelijk om een "all-in" pas, waarmee je iedere dag van de week onbeperkt kan fitnessen en van alle faciliteiten gebruik mag maken.
Wat je zoal kan doen bij SportCity is te vinden op hun website. (www.sportcity.nl)
De enige voorwaarde die SportCity stelt is dat de persoon aan wie ik mijn lidmaatschap overdraag minimaal 16 jaar is.
Het is mogelijk om met dit lidmaatschap in Leiden en Leiderdorp naar SportCity te gaan. Je kan de pas ook over laten zetten voor gebruik in Den Haag, maar dan betaal je maandelijks ¤ 38,oo in plaats van ¤ 33,oo omdat lidmaatschap in Den Haag ¤ 38,oo per maand is.
Wie deze maand reageert, sport de rest van de maand Juli gratis (dat heb ik namelijk al betaald) en betaalt het lidmaatschapsgeld vanaf augustus al aan SportCity.
Heb je interesse, laat het dan hier en/of via e-mail weten. (m'n mailadres staat in m'n profiel) Zet wel in het onderwerp dat het om SportCity gaat, anders heb je kans dat ik 'm aan zie voor spam..
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 04-07-2003 17:27]
Groeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |