Fox titels 2 for 1 bij www.play.com, o.a.:
Alien
Aliens
Memento
Pi
Bound
Young Frankenstein SE
Edward Scissorhands
M*A*S*H SE
Patton
Wall Street
Stir of Echoes
The Hustler
Quills
The Hole
The Planet of the Apes (1968)
Ze zijn allemaal £16.99, en behalve Aliens, Memento, Patton en Planet of the Apes hebben ze allemaal een audio-commentaar, sommige echt nog een hele bak extra's.
Maar dat komt neer op ¤12 per dvd; is geen van deze dingen ergens goedkoper te krijgen?
Ik heb nog geen account bij play want nog geen cc, maar met dit soort aanbiedingen is dat misschien maar goed ook ...
quote:California, wat ben je toch een zak, dat je me hier op opmerkzaam maakt. Kost me weer geld
Op vrijdag 16 mei 2003 03:59 schreef California het volgende:
Is dit goedkoop? (Geen idee wat ze ergens anders kosten)Fox titels 2 for 1 bij www.play.com, o.a.:
Alien
Aliens
Memento
Pi
Bound
Young Frankenstein SE
Edward Scissorhands
M*A*S*H SE
Patton
Wall Street
Stir of Echoes
The Hustler
Quills
The Hole
The Planet of the Apes (1968)Ze zijn allemaal £16.99, en behalve Aliens, Memento, Patton en Planet of the Apes hebben ze allemaal een audio-commentaar, sommige echt nog een hele bak extra's.
Maar dat komt neer op ¤12 per dvd; is geen van deze dingen ergens goedkoper te krijgen?
Ik heb nog geen account bij play want nog geen cc, maar met dit soort aanbiedingen is dat misschien maar goed ook...
quote:Voor Aliens zou ik gewoon wachten op die grote boxset
Op vrijdag 16 mei 2003 03:59 schreef California het volgende:
Is dit goedkoop? (Geen idee wat ze ergens anders kosten)Fox titels 2 for 1 bij www.play.com, o.a.:
Alien
Aliens
Memento
Pi
Bound
Young Frankenstein SE
Edward Scissorhands
M*A*S*H SE
Patton
Wall Street
Stir of Echoes
The Hustler
Quills
The Hole
The Planet of the Apes (1968)Ze zijn allemaal £16.99, en behalve Aliens, Memento, Patton en Planet of the Apes hebben ze allemaal een audio-commentaar, sommige echt nog een hele bak extra's.
Ik heb nog geen account bij play want nog geen cc, maar met dit soort aanbiedingen is dat misschien maar goed ook...
quote:ja he
Op vrijdag 16 mei 2003 08:51 schreef dolle_hond het volgende:[..]
California, wat ben je toch een zak, dat je me hier op opmerkzaam maakt. Kost me weer geld
![]()
quote:Ja, maar ik zelf wil alleen Alien (evt. Aliens voor een vriend van me wiens verjaardag eraankomt).
Op vrijdag 16 mei 2003 10:45 schreef Pietjuh het volgende:Voor Aliens zou ik gewoon wachten op die grote boxset
quote:ja, maar bij play heb je toch een credticard nodig?
Op vrijdag 16 mei 2003 07:43 schreef MikeyMo het volgende:
weten jullie al dat zowel GI Joe the Movie en Transformers The movie nu 4,49 pond zijn bij Play... dat is pas goedkoop voor een DVD
die heb ik dus niet
quote:formuliertje invullen, 2 weken wachten, klaar!
Op vrijdag 16 mei 2003 19:40 schreef HeyFreak het volgende:[..]
ja, maar bij play heb je toch een credticard nodig?
die heb ik dus niet
quote:dit dacht ik dus ook !!
Op zaterdag 17 mei 2003 12:27 schreef Paladin82 het volgende:
Hmz bij play.com heb je toch engelse ponden?? die doen toch iets van iets van 1,3 euro of zit ik er nu volledig naast?
quote:Dat is al toevallig die DVD 19 euro kost in Nederland, maar als je naar die actie een paar post terug kijkt betaal je voor 2 DVD 17 pond, dus 25 euro. En dat is in die gevallen dus goedkoper.
Op zaterdag 17 mei 2003 16:23 schreef RijstNatie het volgende:[..]
dit dacht ik dus ook !!
Volgens mij is 1 pond 1,5 euro !
dus dan is je dvd van 12,99 pond 19 euro ongeveer.. dus net zo duur als in NL
Als je naar het eerste seizoen van babylon 5 kijkt, dan ben je bij Play voor 50 euro klaar (33 pond), terwijl je bij de Freerecordshop 90 euro kwijt ben.
Dus de volgende keer niet alleen iets zeggen, maar ook motiveren!
quote:Werkt niet voor iedereen
Op vrijdag 16 mei 2003 21:44 schreef MikeyMo het volgende:[..]
formuliertje invullen, 2 weken wachten, klaar!
Die another day voor 10 euro gekocht. Sixth sense voor 9 euro. enz enz
cd-wow.com --> 10,99 pond = 15,35 euro
cd-wow.com.hk --> 121,95 HK-dollar = 13,87 euro
[Dit bericht is gewijzigd door LockedForAll op 21-05-2003 11:24]
heb hem dan ook gekocht
Gehaald bij Blokker
€ 9,95 FRS
Topfilm voor een topprijs!!
Fear and Loathing in Las Vegas ligt er voor dezelfde prijs!
Zomaar een tip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |