abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16130827
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 23:17 schreef Ruubz het volgende:
Eej mensen,

xag laatst bij Dr. Phil dat in Amerika veel jongeren (tussen 12 en 15 jaar aan (orale) sex op school doen). Is dat in Nederland ook het geval?? Weet dat men hier steeds jonger sexueel actief is, maar ook al net als in Amerika??

Vast wel
  † In Memoriam † zaterdag 10 januari 2004 @ 16:57:25 #227
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16130864
Biologie-lessen gelijk in praktijk brengen. De breezercultuur is zo gek nog niet. Plezier bij het studeren.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  zaterdag 10 januari 2004 @ 18:20:28 #228
52589 sjun
uit solidariteit
pi_16132993
quote:
Eej mensen,

xag laatst bij Dr. Phil dat in Amerika veel jongeren (tussen 12 en 15 jaar aan (orale) sex op school doen). Is dat in Nederland ook het geval?? Weet dat men hier steeds jonger sexueel actief is, maar ook al net als in Amerika??

Ze mogen daar verder helemaal niks...

In ons 'gidsland' vindt dit vast minder plaats vanwege wat andere klimatologische omstandigheden. Verder hebben we in Nederland geen president als rolmodel gehad die het voorbeeld gaf.

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  zaterdag 10 januari 2004 @ 19:13:35 #229
16157 sebX
Het is mij: seb
pi_16134232
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 18:20 schreef sjun het volgende:

[..]

.. knip ..
Verder hebben we in Nederland geen president als rolmodel gehad die het voorbeeld gaf.

bij balkelende werkt dat tegenovergesteld denk ik
  zaterdag 10 januari 2004 @ 21:28:36 #230
74514 El_Fenomino
Onstuitbaar Supertalent
pi_16137679
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 23:29 schreef Lytheon het volgende:
Orale sex nog net niet, maar handjobs zijn hier bijna normaal voor 1e en 2e klassers al
Zwaar triest als je op die leeftijd al begint, al zijn het voornamelijk wel de VMBO leerlingen , niet dat ik hiermee onderscheid wil maken , maar het valt duidelijk op.
Ja ik heb zes jaar lang op een Havo Vwo school gezeten en ik heb er eigenlijk nooit iets van gehoord. Als er 'spannende' verhalen waren dan was dat iig nooit op school. Maar ik heb wel het idee dat er een heleboel VMBO-meisjes zijn die je voor breezer wel pijpen jah.. (Ik ben alleen niet het type die zo'n aanbod krijgt en zou ook niet goed weten hoe ik zou moeten reageren)
[b][url=http://home.tiscali.nl/mytopia/vrouwen]Vrouwen fotoboek met 200 keer Anna Kournikova[/url][/b]
  zaterdag 10 januari 2004 @ 23:15:42 #231
43778 NeoDweezil
Full-Time 0_o
pi_16140847
nou mensen ik zal jullie allemaal maar uit de droom helpen, ik werk op een school in de schoonmaak, ik doe daar vloeren met zo'n boenmachine, boeit verder ook niet echt ofzo, maar de vrouwtjes die de wc's schoonmaken bij ons die zijn toch de afgelopen jaren regelmatig volgespoten condooms tegen gekomen dus het gebeurt er wel degelijk tis niet zo dat ze er elke dag liggen maar toch wel regelmatig....
pi_16142939
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 23:15 schreef NeoDweezil het volgende:
nou mensen ik zal jullie allemaal maar uit de droom helpen, ik werk op een school in de schoonmaak, ik doe daar vloeren met zo'n boenmachine, boeit verder ook niet echt ofzo, maar de vrouwtjes die de wc's schoonmaken bij ons die zijn toch de afgelopen jaren regelmatig volgespoten condooms tegen gekomen dus het gebeurt er wel degelijk tis niet zo dat ze er elke dag liggen maar toch wel regelmatig....

hmmmm.........rondgeneuk op scholen, vreemd

pi_16146159
Ik moet zeggen, deze topic doet me oud voelen.
Geen sex op middelbare school gehad,Heel simpel.
Lego en Commodore Vic 20 waren mijn speeltjes

Wat ik wel weet is dat een "kameraad" een pak slaag van zijn leven heeft gekregen toen ie een 11 jarige de eerste beurt gegeven had.

Dat er iets ging gebeuren hadden we allemaal kunnen weten, maar dat ie zo blatant, met het huilende kind ,en een bebloede handdoek zo kwam showen, dat was teveel van het idiote.(detail, die kwispel werd .22 genoemd, had een reputatie van ruwaard-de 20 jarige matras van de groep luste hem niet meer na 2 keer-,en was net geen 18)

Oftewel, ligt het aan mij en ben ik er veel te laat mee begonnen of zien we hier de barsten die het Romeinse rijk ook meegemaakt heeft voord e Gothen langskwamen?

Love, nothing more than sugarcoated hate
  zondag 11 januari 2004 @ 08:23:58 #234
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_16147142
quote:
Op zondag 11 januari 2004 03:12 schreef Blackheart het volgende:

Wat ik wel weet is dat een "kameraad" een pak slaag van zijn leven heeft gekregen toen ie een 11 jarige de eerste beurt gegeven had.

Dat er iets ging gebeuren hadden we allemaal kunnen weten, maar dat ie zo blatant, met het huilende kind ,en een bebloede handdoek zo kwam showen, dat was teveel van het idiote.(detail, die kwispel werd .22 genoemd, had een reputatie van ruwaard-de 20 jarige matras van de groep luste hem niet meer na 2 keer-,en was net geen 18)

Oftewel, ligt het aan mij en ben ik er veel te laat mee begonnen of zien we hier de barsten die het Romeinse rijk ook meegemaakt heeft voord e Gothen langskwamen?

dude slow down on the booze, wat zeg je nou hier eigenlijk?

ontopic: in mijn tijd op de middelbare (helemaal 3 jaar geleden ) was het ook al zo hoor

MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
pi_16150834
quote:

wtf is dit man, ik snap er geen hol van
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_16156335
quote:
My thought's exactly , helemaal na gisteravond idols gezien te hebben, en dus ook hoe die 8 voor de "leeuwen" gegooid werden in het Gelredome, sommigen vonden het niet erg om daar te staan maar een aantal stonden er duidelijk niet voor hun plezier
pi_16159520
Zucht, als die vergelijking niet duidelijk is.

Over het algemeen word aanvaard dat het grote West Romeinse Rijk instorte doordat de decadentie de kracht van het Romeinse rijk zo hard aangetaste dat ze zichzelf niet konden verweren tegen een volksverhuizing van een paar barbarenstammen.

Qua decadentie.. kijk de film Caligula eens.Dat is maar een voorproefje van wat gebruikelijk was in de nadagen der Romeinen.

Voor de rest, wat doe je met een quasie volwassen kerel die een 11 jarige gebruikt, zonder enige vorm van medeleven, alleen eigen plezier?Vooral als ie ermee opschept.
Ik weet mijn antwoord. Je geeft die een pak slaag.En als je vriendelijk bent, haal je de politie erbij.Maar dat Pre Dutroux, dus had het niet zo'n verschil geweest.

Love, nothing more than sugarcoated hate
pi_16195635
hmm, ik zit nu zelf op een havo/vwo school en hoor zo'n beetje alles wat er zo allemaal rond gaat en gebeurt maar dingen in de wc doen met elkaar of spijbelen voor zoiets gebeurd hier iig niet...

Wel hoorde ik dat een meisje ( 15 ) uit m'n klas ( moeilijk lelijk ) een jongen uit de 4e had gepijpt, niet voor geld of iets anders.. ik denk dat ze dacht dat dit waarschijnlijk haar enigste kans in de komende 10 jaar zou zijn ofzo.. verder ken ik een paar jongens van 15/16 die wel alles zo'n beetje al hebben gedaan maar gewoon uit liefde...

hoei
pi_16195885
Steek je leuter in een peuter

en

Hoe dichter bij de 0
Hoe strakker om de lul

hahahahah

pi_16201623
quote:
Op maandag 12 januari 2004 20:25 schreef richard80 het volgende:

en

Hoe dichter bij de 0
Hoe strakker om de lul

hahahahah

Nou lachen

Die grap is wel 100 jaar oud

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  maandag 12 januari 2004 @ 22:48:19 #241
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_16202772
toen ik nog op de havo zat niks echt geks

Alleen meisje bij mij in de klas had iemand smsje gestuurd met:
ik heb hem gepijpt en hij mij

tja, dan vraag je erom, om afgezeken te worden.

Drugs are good mkay?
  maandag 12 januari 2004 @ 23:22:27 #242
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_16203954
quote:

en

Hoe dichter bij de 0
Hoe strakker om de lul

hahahahah

Je bent pas echt ziek, als je afval neukt uit de abortuskliniek.

Magoed... het topic gaat hier niet over, maar over pubers die hun seksuele lusten laten botvieren op middelbare scholen. Dat heeft toch meestal te maken met hormonen op die leeftijd en de uitdaging om deze seksuele avonturen te beleven.

Misschien dat er ooit nog een topic geopend wordt over seks op de basisschool door leerlingen uit groep 8. Daar zal het dan ook ophouden, want de puberteit begint niet eerder. Heel misschien dat het al voorkomt. Wat al wel soms gebeurt is dat ze door een middelbare scholier geneukt worden, maar dat gebeurt weer niet op school.

pi_16204088
Vast wel
Delivered without an information leaflet
pi_16214420
10 jaar geleden alweer!!! sjees... wat ben ik oud.... maarre...

ja hoor..... toen ook al....

Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
pi_16214595
Ik weet nog op de HAVO in het derde of vierde jaar. Toen liet een jongen zich tijdens het schoolfeest pijpen in de garderobe waar iedereen kon meekijken.
pi_16215405
quote:

en

Hoe dichter bij de 0
Hoe strakker om de lul

hahahahah

Lekker nauw dan kom je gauw!
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
  dinsdag 13 januari 2004 @ 12:07:04 #247
63246 Shadow_Smile
Be awake in your dreams !
pi_16215530
quote:
Eej mensen,

late reactie van mij !

Ik zie het probleem niet de kans dat die kids die het zonder rubber doen wat oplopen is kleiner dan dat ze 18 ala 20 jaar oud zijn.

Plus dat jong geleerd is oud gedaan !

de wereld van vrije sex is toch langzaam weer aan het terug komen. ziektes zijn beter te bestrijden. Zelfs aids kan men redelijk onder controlle krijgen, mits de medicatie goed aan slaat.

de enigste zieke waar je dan nog werkelijk aan dood kan kan via sex is Hepatites C.

Maar dit is mijn mening !

See my lonely life unfold,...... I see it every day !!!
pi_16231767
Jongen.. ik hoopte op mijn 15e/16e nog op ooit te zoenen ... Met een het bed in duiken dacht ik maar niet eens over :p
op mijn 14e al helemaal niet

Ik hoor er bij mij op school niet veel over. Ik las het eerst wel in de schoolkrant ... onder "wist je dat..."

* Nightquest wil niet weten wat sommige ouders gedacht hebben
* Nightquest zit op een christelijke school

[Dit bericht is gewijzigd door Nightquest op 13-01-2004 20:39]

The secret of reaping the greatest enjoyment of life, is to live dangerously
pi_16238210
Sterke Verhalen Topic
Ask me no questions and I'll tell you no lies
pi_16241499
Het probleem ligt gewoon bij de hormonen. Ik was er zelf al heel vroeg bij... op de basis school zat ik al op kusjes te azen! En toen de puberteit insloeg (zie nu een beeld van zo'n mooie paddestoel wolk van een 200 kiloton zware thermo nucleaire explosie) was ik niet meer te houden. Nou had ik al een wilde reputatie op dat gebiedt door een paar goeie rumors die door de school heen gingen. Kreeg ik al die neuksletten op m'n dak. Ook leuk!

Kan die tijd maar weer terug komen!

Tja.. ik ben der niet vies van en je leeft maar een keer... Caligula kan trots op me zijn.

English, mother fucker! Do you speak it?!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')