In de VS deden vele Amerikanen de rol kort, zoals Mat Damon, Chriss Klein, Freddy Prince jr. eva
KATJA SCHUURMAN JOHNNY DE MOL TEUN KUILBOER
http://www.glamago.com/vip/onzejeugd/index.asp
Hoofdpersonen in Onze Jeugd! zijn drie verveelde jongeren, kinderen van yuppen ouders, in een wereld van sex, drugs en rock 'n' roll. Eén van hen, Sander, is door zijn vader het huis uitgezet. Hij zoekt onderdak bij zijn vriend Dennis, een dealer. Sander heeft ¤ 15.000,- van zijn rijke vader gestolen en het tweetal overweegt wat ze het beste met hun buit kunnen doen. Dennis wil meer drugs, terwijl Sanders interesse uitgaat naar Kim,
het meisje van zijn dromen.
Het stuk volgt de ontwikkelingen van de vrienden gedurende 48 uur na de diefstal. Het schetst een uiterst scherp en humorvol portret van een losgeslagen generatie. Een wanhopige en tegelijk hilarische poging om zin te geven aan het leven.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 13-05-2003 00:54]
quote:Freddy Prince Jr. schat je wel hoog in?
Op dinsdag 13 mei 2003 00:43 schreef Duiveltja het volgende:
De Nederlandse versie lijkt me grote bagger als ik kijk naar de cast
quote:Want?
Op dinsdag 13 mei 2003 00:43 schreef Duiveltja het volgende:
De Nederlandse versie lijkt me grote bagger als ik kijk naar de cast
Omdat ze in soaps acteren, kunnen ze dat helemaal niet?
Katja schuurman
Johnny de mol..
Bah denkt men nou werkelijk dat hun de enige goeie acteurs zijn? Beetje GTST ervaring hadden ze dat was het.
Die 2 krijgen een beetje teveel ''fame'' IMO
quote:In welke andere toneelstukken zitten ze dan nog meer!?!?!
Op dinsdag 13 mei 2003 00:46 schreef kainie het volgende:Bah denkt men nou werkelijk dat hun de enige goeie acteurs zijn?
quote:Je geeft zelf het antwoord
Op dinsdag 13 mei 2003 00:45 schreef calvobbes het volgende:[..]
Want?
Omdat ze in soaps acteren, kunnen ze dat helemaal niet?
De speellijst. En de prijzen vallen alleszins mee, zeker gezien de prijzen bij Pathe. Ik ga misschien wel ff kijken.
http://www.nationaletheaterkassa.nl/html/voorstellingen/onzejeugd1.html
dit is namelijk toneel, een theaterstuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |