quote:Sorry? Ik heb niks in dat topic gedaan hoor.
Op vrijdag 23 mei 2003 02:07 schreef sjun het volgende:
Waarom zijn mijn on topic posts ineens verdwenen uit
De Geus: ui snijden, computers programmeren?Ik zal mod Wile E. wat rust gunnen door voorlopig slechts te blijven lurken in politiek.
Hopelijk brengt dat extra jaartje wat extra ervaring in het modden.
En misschien heb ik er wel wat lekkers bij ook
[Dit bericht is gewijzigd door Wile_E_Coyote op 27-05-2003 16:22]
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 16:03 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Iedereen mag Ranja komen drinken in het Café, hoor.En misschien heb ik er wel wat lekkers bij ook
quote:Quod licet moderati, non licet useri
Op dinsdag 27 mei 2003 16:06 schreef du_ke het volgende:[..]
![]()
en dit mag dan wel he? Dan is een spel kaarten toch een stuk onschuldiger, behalve als we gaan strippokeren natuurlijk.
quote:Ik begrijp hier geen zak hooi van, maar iemand die zo'n naakt mokkel plaatst, heeft bij mij heel wat krediet gewonnen.
Op dinsdag 27 mei 2003 16:08 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Quod licet moderati, non licet useri
Moeten we haar delen of krijgen we ieder 1?
quote:du_ke heeft haar al uitgeknipt?
Op dinsdag 27 mei 2003 16:23 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Naakt mokkel? Waar?
quote:tuurlijk en ze staat op m'n harde schijf inclusie screenshot
Op dinsdag 27 mei 2003 16:30 schreef Sidekick het volgende:[..]
du_ke heeft haar al uitgeknipt?
Ik vind de suggesties veel te oude topics.
Wat is er mis om een nieuwe discussie hierover te starten?
quote:Alles. Er zijn geen nieuwe inzichten, de TS geeft geen enkel nieuw argument, dus kan het gewoon in een oud topic. En in Afschaffen koningshuis? is de laatste post van 9 april, dus zo oud is dat niet.
Op woensdag 28 mei 2003 09:55 schreef Sidekick het volgende:
Leve de Republiek!Ik vind de suggesties veel te oude topics.
Wat is er mis om een nieuwe discussie hierover te starten?
quote:Daar heb je gelijk in.
Op woensdag 28 mei 2003 09:56 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Alles. Er zijn geen nieuwe inzichten, de TS geeft geen enkel nieuw argument, dus kan het gewoon in een oud topic. En in Afschaffen koningshuis? is de laatste post van 9 april, dus zo oud is dat niet.
quote:As usual
Op woensdag 28 mei 2003 09:59 schreef Sidekick het volgende:[..]
Daar heb je gelijk in.
quote:Daar heb je geen gelijk in.
Op woensdag 28 mei 2003 09:59 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
As usual
quote:Dus alleen omdat jij het een baggertopic vindt moet ie dicht? Alleen omdat jij er opeens wachtgeldregelingen bij gaat betrekken is het een klotetopic? Ik dacht dat de moderators de taak hadden discussies in goede banen te geleiden, niet om te bepalen wat er wel en niet bediscussieerd mag worden. Of zit ik er dan naast?
Wat een baggertopic. Gaan we nu ook topics openen over alle ex LPF bewindslieden die de komende maanden wachtgeld gaan vangen, omdat ze een kabinet naar de klote hebben geholpen? Of LPF kamerleden die wachtgeld vangen voor nog niet eens 1 jaar Kamerlidmaatschap? Hoor ik nog iemand over mevrouw Bijlhout, die 7 uur staatssecretaris was maar daar wel 2 jaar wachtgeld voor vangt?
Als je de moeite had genomen om verder te kijken dan je neus lang is dan had je gezien dat ik het topic had aangemaakt naar aanleiding van een bericht in de Tubantia. ALs een ander weer een actueel stuk opduikelt over de wachtgeldregelingen dan mag ik toch aannemen dat daar ook een topic voor geopend zou mogen worden. Ik zie er het probleem niet van in moet ik zeggen. Als je topics alleen sluit omdat de inhoud je niet aanstaat dan kun je beter gaan moderatenin een ander hok lijkt me.
[Dit bericht is gewijzigd door Sickie op 31-05-2003 09:19]
quote:Je hebt imo gelijk, ik vind het nogal beledigend voor de users dat Wile dat topic zomaar sluit, zonder wat voor reden dan ook - slechts omdat het hem niet aanstaat, tenminste zo lijkt het. Over al die zaken die Wile opnoemt, zijn ook topics geweest of het had gekund. Niks raars aan.
Op zaterdag 31 mei 2003 15:15 schreef Sickie het volgende:
Fijn dat er ff door de mods gereageerd wordt op mijn vragen.
Wile of Kozzmic: leg alsjeblieft eens uit waarom dat zo gaat. Het is niet leuk actief in een topic te posten dat na 3 bladzijden ineens dichtgaat. Niet om dat er rare dingen gebeuren maar omdat ineens het onderwerp niet deugt?
Als dit een incident was, zou ik er niet op reageren trouwens.
quote:Idd, als er iets gebeurt wat niet conform de policy is dan zij het zo. Maar geef wel ff aan wat er niet door de beugel kan want dit gaat nergens over. Verder heeft Wile E naar mijn weten nog wel gepost vandaag / gister dus vind ik het ontzettend kinderachtig dat er niet op mijn post in dit topic gereageerd wordt.
Op zaterdag 31 mei 2003 15:31 schreef SCH het volgende:[..]
Je hebt imo gelijk, ik vind het nogal beledigend voor de users dat Wile dat topic zomaar sluit, zonder wat voor reden dan ook - slechts omdat het hem niet aanstaat, tenminste zo lijkt het. Over al die zaken die Wile opnoemt, zijn ook topics geweest of het had gekund. Niks raars aan.
Wile of Kozzmic: leg alsjeblieft eens uit waarom dat zo gaat. Het is niet leuk actief in een topic te posten dat na 3 bladzijden ineens dichtgaat. Niet om dat er rare dingen gebeuren maar omdat ineens het onderwerp niet deugt?
Als dit een incident was, zou ik er niet op reageren trouwens.
quote:Ik hoop het van harte. Ik hoop dat die opperhoofden iets minder laf zijn dan bepaalde mods hier. Dan krijg ik misschien mijn reactie.
Op zaterdag 31 mei 2003 16:57 schreef SCH het volgende:
Niet te lang door gaan Sicky. Dan worden de opperhoofden gewaarschuwd
*Schop*
Ik ga hier trouwens geen uitspraken doen over beslissingen van een mede-moderator. Als ik het ergens niet mee eens ben dan spreek ik hem daar achter de schermen over aan. Als je het niet eens bent met een beslissing van Wile dan zul je dus bij hem moeten zijn, als je het niet eens bent met een beslissing van mij dan moet je in de regel bij mij zijn. Als je ontevreden bent met een antwoord (of het niet geven van een antwoord) dan kun je klagen bij de FA's, niet bij de mede-mod.
Ik hoef het niet altijd eens te zijn met Wile (en omgekeerd), en dat ben ik in een enkel geval ook wel eens niet (en omgekeerd), maar dat betekent niet dat we elkaar gaan corrigeren.
quote:Toch een beetje vreemd datje Wile er niet op aanspreekt dat hij antwoord zou kunnen geven. Je schuift het nu weer door naar derden. Jullie zijn toch samen verantwoordelijk voor POL. Wat vind je er van dat je mede-mod geen antwoord geeft?
Op zondag 1 juni 2003 13:56 schreef Kozzmic het volgende:
Ik ga hier trouwens geen uitspraken doen over beslissingen van een mede-moderator. Als ik het ergens niet mee eens ben dan spreek ik hem daar achter de schermen over aan. Als je het niet eens bent met een beslissing van Wile dan zul je dus bij hem moeten zijn, als je het niet eens bent met een beslissing van mij dan moet je in de regel bij mij zijn. Als je ontevreden bent met een antwoord (of het niet geven van een antwoord) dan kun je klagen bij de FA's, niet bij de mede-mod.Ik hoef het niet altijd eens te zijn met Wile (en omgekeerd), en dat ben ik in een enkel geval ook wel eens niet (en omgekeerd), maar dat betekent niet dat we elkaar gaan corrigeren.
quote:Dus Sickie moet er in berusten dat hij geen antwoord krijgt terwijl hij een volstreke normale kwestie aansnijdt?
Sickie, op deze manier zul je echt geen antwoord krijgen...
quote:Volgens mij krijg ik sowieso geen antwoord of zit ik er naast? Trouwens jullie modereren met meerdere mensen 1 forumhok dus zijn jullie in mijn ogen aanspreekbaar voor al het modgedrag, ook al komt het van een andere mod die kennelijk te laf is om zelf te reageren. Doe mij een lol en duik ff achter die schermen van je om hem ff vriendelijk te verzoeken zijn werk te doen en mij van een antwoord te voorzien. Tot die tijd blijf ik dit topic vrolijk naar boven schoppen. Als je dat niet aanstaat dan laat je me maar bannen.
Op zondag 1 juni 2003 13:56 schreef Kozzmic het volgende:
Sickie, op deze manier zul je echt geen antwoord krijgen...Ik ga hier trouwens geen uitspraken doen over beslissingen van een mede-moderator. Als ik het ergens niet mee eens ben dan spreek ik hem daar achter de schermen over aan. Als je het niet eens bent met een beslissing van Wile dan zul je dus bij hem moeten zijn, als je het niet eens bent met een beslissing van mij dan moet je in de regel bij mij zijn. Als je ontevreden bent met een antwoord (of het niet geven van een antwoord) dan kun je klagen bij de FA's, niet bij de mede-mod.
Ik hoef het niet altijd eens te zijn met Wile (en omgekeerd), en dat ben ik in een enkel geval ook wel eens niet (en omgekeerd), maar dat betekent niet dat we elkaar gaan corrigeren.
*SCHOP*
P.s. Tuurlijk moeten jullie het ten aller tijden met elkaar eens zijn als het om sluiten van topics gaat. Dit dient namelijk gebeuren aan de hand van de fokpolicy die voor jullie beiden identiek is en niet aan de hand van de smaak/voorkeur van 1 der mods.
quote:Nope, het wil niet echt vlotten hier.
Op maandag 2 juni 2003 05:43 schreef Kaalhei het volgende:
Nog steeds geen antwoord?
Zo niet dan mag van mij wile vandaag nog stoppen met modden.
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 22:34 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Gaan we weer op de man spelen....? Ga maar vlug weer huilen bij de FA's en mij een ban aannaaien, huilebalk.
En de uitleg van Kozzmic valt me ook tegen. Als ze elkaar niet corrigeren denk ik dat een Feedback topic voor Wile wel op zijn plaats is, om de FA om een second opinion te vragen.
Sickie, aan jou de eer om het te openen (probeer wel een opbouwende-kritiek-vraagstelling te gebruiken, anders heeft het geen zin)
quote:Nope, niks gehoord. Enne, ik ben hem ook liever kwijt dan rijk.
Op maandag 2 juni 2003 10:24 schreef SilverMane het volgende:
Heb je al iets gehoord Sickie?Zo niet dan mag van mij wile vandaag nog stoppen met modden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |