quote:Ik kan niet anders dan hiermee instemmen, hoorde ook dat hij bij andere mods niet zo goed ligt. De proeftijd is toch nog niet voorbij?
Op dinsdag 20 mei 2003 10:53 schreef SilverMane het volgende:A.U.B niet! Ben nog steeds van mening dat Wile de grootste foute keuze was.
quote:Zeur niet zo, die man doet zijn best en heeft gewoon wat tijd nodig om zich wat meer op de achtergrond te leren houden om anderen het reageren mogenlijk te maken of hen tot reageren uit te nodigen.
Op dinsdag 20 mei 2003 10:53 schreef SilverMane het volgende:[..]
A.U.B niet! Ben nog steeds van mening dat Wile de grootste foute keuze was.
Wie alles meteen kan is een wonderkind en deelt zijn tijd anders in dan middels frequent FOKbezoek.
quote:5 juni.
Op dinsdag 20 mei 2003 11:40 schreef SCH het volgende:[..]
Ik kan niet anders dan hiermee instemmen, hoorde ook dat hij bij andere mods niet zo goed ligt. De proeftijd is toch nog niet voorbij?
Ik moet helaas ook eerlijk toegeven dat Wile als mod nog niet lekker in zijn vel zit. Maar ik blijf goede hoop houden dat hij toch nog wat verbeterd.
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 11:40 schreef SCH het volgende:[..]
...hoorde ook dat hij bij andere mods niet zo goed ligt.
Voor zover ik weet zijn er geen plannen om Wile eruit te kicken. En nee, ik ben ook nog niet van plan afscheid te nemen. Dus jullie zullen het met ons beide moeten blijven doen...
Overigens is het wel zo dat ik overdag zo min mogelijk mod. Dat ik wel eens post betekent niet dat ik de tijd heb om uitgebreid te modden. Wat dat betreft is Wile hier de baas tijdens mijn werkuren. 's Avonds ben ik meestal wat meer aanwezig.
quote:Ja waarom niet? Fok is toch geen gesloten organisatie ofzo...
Op dinsdag 20 mei 2003 11:50 schreef Kozzmic het volgende:
En dat vertellen ze jou?
Hebben POL-users geen invloed op het modbeleid. Het is er niet leuker op geworden hier, dus het lijkt mij dat daar best melding van gemaakt kan worden. Van mij mag hij blijven maar laat hij zich dan wat normaler en bescheidener opstellen.
quote:Oh ik vind het wel leuker geworden.
Op dinsdag 20 mei 2003 12:01 schreef SCH het volgende:[..]
. Het is er niet leuker op geworden hier, dus het lijkt mij dat daar best melding van gemaakt kan worden.
quote:Ik vermaak mij hier ook opperbest moet ik zeggen.
Op dinsdag 20 mei 2003 12:01 schreef Nyrem het volgende:[..]
Oh ik vind het wel leuker geworden.
quote:Huillie.
Op dinsdag 20 mei 2003 13:10 schreef Ernst het volgende:
Zeg, zou er wat meer gelet kunnen worden op simpele nieuwsdumps. In dat topic over de formatie worden zo 3, 4 artikelen neergeplempt zonder enige eigen bijdrage... lekker nutteloos op een discussieforum. Bovendien raakt de hele lijn in de discussie verloren en nodigt het niet uit om ergens op in te gaan.
Ik zie een hele discussie ontstaan over het 2de Kamer debat.
quote:Zo, goed zeg. Een woord met twee lettergrepen
Op dinsdag 20 mei 2003 13:20 schreef Sidekick het volgende:
Huillie.
POL is niet bedoeld als nieuwsdump, klaar.
quote:Ja, omdat ík er maar een post bij plaats omdat anders het hele topic doodbloedde (zoals eigenlijk al gebeurd was na de nieuwsdumps van jou en Nyrem).
Ik zie een hele discussie ontstaan over het 2de Kamer debat.
quote:Ik geef achtergrondinfo over het onderwerp. Vaak geef ik daar een menig bij, soms niet. Dan is het gewoon actuele info die verder geen uitleg nodig heeft.
Op dinsdag 20 mei 2003 13:25 schreef Ernst het volgende:[..]
Zo, goed zeg. Een woord met twee lettergrepen
.
quote:Heel goed van je Ernst. Goed hoe jij een discussie levend houd. Vooral ook die flames die er bijna in elke post in zitten.
[..]Ja, omdat ík er maar een post bij plaats omdat anders het hele topic doodbloedde (zoals eigenlijk al gebeurd was na de nieuwsdumps van jou en Nyrem).
quote:Volgens mij klaag je omdat die 'nieuwsdumps' niet zeggen wat jij wil; we plaatsen relevant nieuws in een topic; om actueel te blijven in discussies en nieuwe invalshoeken te creëren; als we alleen van jouw input afhankelijk moeten zijn dan schiet het namelijk niets op.
Op dinsdag 20 mei 2003 13:25 schreef Ernst het volgende:[..]
Zo, goed zeg. Een woord met twee lettergrepen
.
[..]Ja, omdat ík er maar een post bij plaats omdat anders het hele topic doodbloedde (zoals eigenlijk al gebeurd was na de nieuwsdumps van jou en Nyrem).
quote:Ja, tuurlijk jongen.
Op dinsdag 20 mei 2003 14:34 schreef Nyrem het volgende:
Volgens mij klaag je omdat die 'nieuwsdumps' niet zeggen wat jij wil
quote:Nee, maar nogmaals in een discussie-forum hoort het gewoon niet. Het is toch niet zo'n moeite om even met een zinnetje of 2 het argument wat je over wil brengen toe te lichten of even een nieuw discussiepunt a.d.h.v het artikel te plaatsen?!
Op dinsdag 20 mei 2003 14:24 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Er is, in het kader van informatievergroting, niks mis met nieuwsdumps
quote:Waarom heb jij altijd dit soort sneren in je posts?
Op dinsdag 20 mei 2003 15:01 schreef Ernst het volgende:[..]
Ja, tuurlijk jongen.
.
quote:Kan je een [b]voorbeeld[b] geven waarbij ik geen mening bij een artikel in POL heb gezet? Dan kan ik me beter verweren.
[..]Nee, maar nogmaals in een [b]discussie[b]-forum hoort het gewoon niet. Het is toch niet zo'n moeite om even met een zinnetje of 2 het argument wat je over wil brengen toe te lichten of even een nieuw discussiepunt a.d.h.v het artikel te plaatsen?!
quote:hahaha wat een onzin; als je iets zegt...zeg dan iets relevants en feitelijks.
Op dinsdag 20 mei 2003 15:05 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Nyrem doet meestal niet veel anders dan linkjes plaatsen.
quote:Hier, 28-jarige student, bekijk jouw bijdragen in dat topic eens Twaalf vermeende moslim-extremisten voor rechter
Op dinsdag 20 mei 2003 15:09 schreef Nyrem het volgende:[..]
hahaha wat een onzin; als je iets zegt...zeg dan iets relevants en feitelijks.
quote:per definitie is een forum een panel van deskundigen; daar is nou ook niet echt sprake van.
Ja, tuurlijk jongen.
.
[..]Nee, maar nogmaals in een discussie-forum hoort het gewoon niet. Het is toch niet zo'n moeite om even met een zinnetje of 2 het argument wat je over wil brengen toe te lichten of even een nieuw discussiepunt a.d.h.v het artikel te plaatsen?!
Ik reken er op dat je het weer opent.
quote:Ik houd je wel bezig he? Ben ik een obsessie geworden voor je?
Op dinsdag 20 mei 2003 15:11 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Hier, 28-jarige student, bekijk jouw bijdragen in dat topic eens Twaalf vermeende moslim-extremisten voor rechter
quote:Daar ben ik ook voorstander van ja. Zeker als het hele lappen tekst zijn. Gewoon even de relevante stukken vet maken en eronder vermelden welk argument je er uithaalt. Beter is het zelfs als je je argument post met een verwijzing naar het artikel!
Nee, maar nogmaals in een discussie-forum hoort het gewoon niet. Het is toch niet zo'n moeite om even met een zinnetje of 2 het argument wat je over wil brengen toe te lichten of even een nieuw discussiepunt a.d.h.v het artikel te plaatsen?!
quote:Gaan de heren hun persoonlijke vete even lekker verder uitvechten in Mail / ICQ / MSN / AOL of voor mijn part per postduif?
Op dinsdag 20 mei 2003 15:15 schreef Nyrem het volgende:[..]
Ik houd je wel bezig he? Ben ik een obsessie geworden voor je?
Huil jij nog maar even verder.
quote:Een algemeen "Wat vinden we van ... (partij/persoon)" komt niet meer in POL omdat zo de overlapping erg groot is wanneer er iets acueel komt. (Zie Balkenende en Margerita).
Op dinsdag 20 mei 2003 15:12 schreef SCH het volgende:
Wile - ik weet dat je de pest aan me hebt maar het zou je sieren dat te scheiden van het zakelijke. Het Zalm topic is een heel andere dan een poppetjestopic - daar gaat het helemaal niet over, als je het goed gelezen had. Het gaat over hem persoonlijk, over zijn rol in Paars, ach je weet het best. De poppetjes gaan over de vraag wie waar komt.Ik reken er op dat je het weer opent.
Als er iets actueels gebeurt over Zalm kan er een topic voor open, maar je kan het toch ook melden in het poppetjestopic? Lekker bespreken wie wel en wie niet geschikt zijn al dan niet vanwege hun verleden.
*oeps* nu doe ik een mod na.
quote:En dan komt er daarna iemand die vindt dat De Graaf er niet in moet en opent daar een topic over.. Er komt iemand die vindt dat Balkenende geen premier moet worden en opent daar een topic over.. ad infinitum ad absurdum. Zullen we de commentaren over de poppetjes nou gewoon bij elkaar in één topic houden?
Op dinsdag 20 mei 2003 15:12 schreef SCH het volgende:
Wile - ik weet dat je de pest aan me hebt maar het zou je sieren dat te scheiden van het zakelijke. Het Zalm topic is een heel andere dan een poppetjestopic - daar gaat het helemaal niet over, als je het goed gelezen had. Het gaat over hem persoonlijk, over zijn rol in Paars, ach je weet het best. De poppetjes gaan over de vraag wie waar komt.Ik reken er op dat je het weer opent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |