quote:Over welk topic c.q. welke discussies heb je het?
Op zondag 11 mei 2003 13:30 schreef qbus het volgende:
Ik vind dat er buitengewoon PVDA-achtig gemodereerd word met dat angstige gedoe voor multi-culti discussies.
Kappen a.u.b!
quote:Excuses van mijn kant.
Op zondag 11 mei 2003 13:40 schreef Kozzmic het volgende:
Even de laatste post uit het vorige topic herhalen...
[..]Over welk topic c.q. welke discussies heb je het?
quote:Dan zit je hier verkeerd
Op zondag 11 mei 2003 13:48 schreef qbus het volgende:Excuses van mijn kant.
Het betreffende topic stond in OOG i.p.v politiek.
Hier de url van het vorige moderating topic:
[centraal] Moderating Methods in Politiek
Zodat het nog een beetje overzichtelijk blijft!
quote:Ja, maar hij heeft ook slechte kanten hoor
Op zondag 11 mei 2003 15:11 schreef The_Duce het volgende:
Kozzmic: Ik vind dat je erg PvdA achtig overkomt!
quote:Is dat een goede kant, links is
Op zondag 11 mei 2003 15:18 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Ja, maar hij heeft ook slechte kanten hoor
quote:
Op zondag 11 mei 2003 15:22 schreef Tijger_m het volgende:
* Tijger_m gaat maar eens een topic openen om er achter te komen waarom 'rechts' zo'n stuitend gebrek aan humor heeft en waarom ze zo veel 'janken'
quote:Ja, en?
Op zondag 11 mei 2003 15:11 schreef The_Duce het volgende:
Kozzmic: Ik vind dat je erg PvdA achtig overkomt!
quote:The_Duce: Ik vind dat je erg LPF-achtig overkomt!
Op zondag 11 mei 2003 15:19 schreef The_Duce het volgende:[..]
Is dat een goede kant, links is
naar mijn mening!
quote:Alweer? 't Is zo vermoeiend.
Op zondag 11 mei 2003 15:23 schreef du_ke het volgende:[..]
ja even gezellig rellen op de zondagmiddag
quote:Ik als goede ChristenUnie fan denk dat jij wat dingen door elkaar haalt
Op zondag 11 mei 2003 15:28 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ja, en?
[..]The_Duce: Ik vind dat je erg LPF-achtig overkomt!
quote:Ik dacht dat CU-ers over het algemeen iets meer respect voor andersdenkenden hadden.
Op zondag 11 mei 2003 15:29 schreef The_Duce het volgende:[..]
Ik als goede ChristenUnie fan denk dat jij wat dingen door elkaar haalt
quote:Ik respecteer jou ook. Maar als er wordt gevraagd naar mijn mening over jou dan zal ik die zeker geven. Ik blader snel ff het partijprogramma door, misschien zeggen ze er wel wat over
Op zondag 11 mei 2003 15:31 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik dacht dat CU-ers over het algemeen iets meer respect voor andersdenkenden hadden.
quote:En dat die op de Dag des Heeren elders bezigheden hadden?
Op zondag 11 mei 2003 15:31 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik dacht dat CU-ers over het algemeen iets meer respect voor andersdenkenden hadden.
quote:Geachte bezoeker,
Op zondag 11 mei 2003 15:33 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
En dat die op de Dag des Heeren elders bezigheden hadden?
Wij stellen het zeer op prijs dat u onze website bezoekt. Op zondag bieden wij echter geen informatie aan, omdat de SGP de zondag ziet als rustdag en ze ervan overtuigd is dat het goed is voor iedereen om de zondag te wijden aan de dienst van God. Daarnaast mag op deze dag uitgerust worden van het werk om nieuwe energie te verzamelen voor de komende werkweek. Van maandag tot en met zaterdag zijn wij daarom graag voor u beschikbaar.
Bron:
www.sgp.nl :p
Ik begrijp dat je onze discussie over jouw moderating en mijn plaatsingen als beeindigd beschouwd of dat je geen zinvolle dialoog ziet.
Whatever, deze zaken hebben nu eenmaal tijd nodig om de onderlinge verbanden te doorzien, je toont je een waardig vertegenwoordiger van de huidige politiek.
groet Peter
en hij gaat op slot omdat ...... ?
quote:3x is scheepsrecht?
Op dinsdag 13 mei 2003 17:27 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Brand in tweede kamer!en hij gaat op slot omdat ...... ?
Zal wel te veel offtopic gelul in staan.
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 17:27 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Brand in tweede kamer!en hij gaat op slot omdat ...... ?
En jammer dat blijkbaar niemand radio 1 luistert, is nochthans een van de beteren. (en dat intervieuw was ronduit schandalig maar goed dat is mijn mening).
quote:Een beetje inhoud in zo'n topic is toch wel gewenst? Als topicstarter daar niet aan mee wil werken en alleen zijn waarheid dmv geschreeuw en op de man spelen wil verkondigen dan kan hij beter een zeepkist pakken en in het park gaan staan.
Op woensdag 14 mei 2003 21:54 schreef battlesickloner het volgende:
Toch jammer dat het topic over de SP in Den Haag werd gesloten ... blijkbaar geniet Coyote niet genoeg aanzien om het topic onder controle te houden.En jammer dat blijkbaar niemand radio 1 luistert, is nochthans een van de beteren. (en dat intervieuw was ronduit schandalig maar goed dat is mijn mening).
quote:Kom kom, niet doen alsof dat topic het enige in zijn soort is.
Op woensdag 14 mei 2003 21:56 schreef robh het volgende:
Een beetje inhoud in zo'n topic is toch wel gewenst? Als topicstarter daar niet aan mee wil werken en alleen zijn waarheid dmv geschreeuw en op de man spelen wil verkondigen dan kan hij beter een zeepkist pakken en in het park gaan staan.
Discussie beneden alle peil, daar heb je gelijk in. Maar "toevallig" zijn er enkel modjes en "jeukaandenaat" in die discussie betrokken.
En volgens mij heeft niemand dat interview gehoord waarin ze dat zegt, anders zou je zeker niet zo onvoorwaardelijk de kant van de SP kiezen (oops generalisatie oid, zoek de overeenkomst met het derde rijk).
quote:Pardon?
Op woensdag 14 mei 2003 21:56 schreef robh het volgende:[..]
Een beetje inhoud in zo'n topic is toch wel gewenst? Als topicstarter daar niet aan mee wil werken en alleen zijn waarheid dmv geschreeuw en op de man spelen wil verkondigen dan kan hij beter een zeepkist pakken en in het park gaan staan.
Topic was gewoon goed, alleen 2 bepaalde modjes hielpen nu niet echt mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |