Hee Allemaal,
Sommige van jullie hebben misschien mijn topic gelezen "HELP heel moeilijk zielig poezen probleem?"
Tot mijn grote spijt moet ik mede delen dat ik helaas afstand moet doen van mijn lieve poezel die bij me aan was komen wandelen.
De rede hiervoor is dat ik dacht dat ik over mijn allergie heen gegroeit was maar helaas het tegendeel is dat het alleen maar erger wordt.
Veel jeuk en rode ogen ik moet 10 maal per minuut mijn handen wassen constant stofzuigen (arme poes.........) het lijkt wel een dwangneurosen.
Uit pure frustratie ben ik toch maar terug naar haar baasje gegaan gelukkig wist ik nog zijn adres van de vorrige keer want deze keer bleek hij express het adres uit haar kokertje gehaald te hebben.
Wat blijkt volgens de buren dat meneer 1,5 maand geleden met de noorderzon en huurachterstand (2e lekker belangrijk) ZONDER poes is vertrokken. Poes loopt dus al 1,5 mand muizen te vangen op het dak.
Daarom had ze het ook zo naar haar zin bij mij, ze kreeg alles warmte, knuffels, eten, speeltjes, aandacht. Maar met tegen zin moet ik echt constateren dat het niet gaat ondanks dat ik heel graag een poezel als beestje wil maar some things are not for me.
Nu ben ik dus heel naastig opzoek naar een lieve fokker of fokster die een goed huis voor deze poeze kan geven. Het liefst met een tuin en veel aandacht.
Ik heb haar foto op mijn fotoboek gegooit en ik heb er nog meer om eventueel te mailen.
Ik hoop dat jullie fokkers mij en Gilly zo heet ze (volgens het papiertje uit het kokertje de eerste maal) uit de brand willen helpen.
Wij wonen in de omgeving amsterdam, stuur ons een mailtje en dan reply ik met mijn telefoon nummer om even te babbelen.
Thanx van ons beide.
kan niet helpen, maar veel succes ! (heb helemaaalgeen tijd om te ademen, laat staan huisdieren op 't moment
)
maar helaas, MAUW MAUW MAUW
maar kan jammer genoeg ook niet helpen, ben ook heel erg allergisch voor poesjes
quote:Ikheb haar gister avond een mailtje gestuurt en ik kreeg vandaag een reactie dat ze het eerst aan haar moeder moest vragen?
Op vrijdag 9 mei 2003 20:52 schreef Skylar het volgende:
Wilde Patries86 haar niet hebben? Kijk maar in je vorige topic.
Helaas nog geen antwoord.
Hoe eerder de poezel een goed huis heeft hoe beter kan ze teminste wennen en tot rust komen, teveel verandering is ook niet goed.
quote:Omdat je er om vraagt:
Op zaterdag 10 mei 2003 14:32 schreef Markster het volgende:
doodverwensing ?
quote:Zover wil ik nog niet gaan, maar een permban zit er zeker aan te komen vandaag of morgen.
Op zaterdag 10 mei 2003 14:35 schreef dwerg het volgende:
Omdat je er om vraagt:
ik hoop dat je stikt en langzaam doodgaat in alle bagger die je post.
quote:Ze kan ook naar buiten alleen moet ze eerst even wennen aan het huis daarna kan ze rustig buiten lopen. Helaas woon ik 2 hoog en heeft ze enkel een extra trappenhuisje
Op zaterdag 10 mei 2003 14:36 schreef dwerg het volgende:
Is het een huiskat, of kwam ze ook regelmatig buiten?
Helaas heb ik al een kat, en die kan niet echt goed opschieten met andere katten. Helemaal niet eigenlijk.
quote:Thanx man,
Op zaterdag 10 mei 2003 14:40 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Zover wil ik nog niet gaan, maar een permban zit er zeker aan te komen vandaag of morgen.
Succes! Ik hoop echt dat je een goed adresje vindt.
Ik moet het dus even overleggen. Aangezien 1 van onze poezen kittens krijgt hoop ik dat hij over te halen is
Ik hou je iig op de hoogte
Ze kan zeker ook goed alleen thuis zijn.
rgrdz, Dwannie en Gilly
Nogmaals sorry.. Ik zal iig wel even voor je rondvragen
aan gilly
maar ik weet niet of ze er tegen kan dat ze soms alleen is?
(scholing, hoop ook snel eens werk te hebben ... )
hmm itsnotm3 doe ff normaal ofzo...
Hmm nog een edit ..
Ik lees net dat ze goed alleen thuis kan zijn ..
en het lijkt mij geweldig om een klein katje te hebben )
kan je me misschien eens mailen op r_eriks@hotmail.com met wat meer info )
[Dit bericht is gewijzigd door knokkels op 11-05-2003 22:19]
quote:Snik nee nog niet,
Op maandag 12 mei 2003 17:33 schreef LadyS het volgende:
En? Heeft Gilly al een nieuw huisje?
Was ik in contact met iemand die interesse had waarvan ikhet idee had dat alles wel goed en koosjer was krijg ik simpel een mailtja van ja de kat van me oom krijgt jonge poesjes en dan nemen we er daar 1 van.
Oke bedankt, lekker dus.
Ik kan deze arme meid hoogstens nog 1 week geven anders word ik ook gek en gaat zij teveel wennen.
Ik hoop maar dat misschien een fokker toch kan helpen.
quote:ow
Op maandag 12 mei 2003 17:53 schreef Dwan het volgende:[..]
Snik nee nog niet,
Was ik in contact met iemand die interesse had waarvan ikhet idee had dat alles wel goed en koosjer was krijg ik simpel een mailtja van ja de kat van me oom krijgt jonge poesjes en dan nemen we er daar 1 van.
Oke bedankt, lekker dus.
Ik kan deze arme meid hoogstens nog 1 week geven anders word ik ook gek en gaat zij teveel wennen.
Ik hoop maar dat misschien een fokker toch kan helpen.
dat schiet ook niet echt op natuurlijk. Wel vervelend.. Maar inderdaad...
denk aan knokkels.. Die wil graag een poezebeestje
quote:Ik had wel verwacht dat jullie inmiddels contact hadden gehad
Op dinsdag 13 mei 2003 10:32 schreef knokkels het volgende:
denk aan mij
quote:Ja hoor.. is er ook geweest ...
Op dinsdag 13 mei 2003 12:06 schreef LadyS het volgende:[..]
ow
dat schiet ook niet echt op natuurlijk. Wel vervelend.. Maar inderdaad...
denk aan knokkels.. Die wil graag een poezebeestje
[..]Ik had wel verwacht dat jullie inmiddels contact hadden gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |