abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10298236
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 15:15 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd naar jouw mening, naast de smileys waar ik uit kan opmaken dat je het iig niet met mij eens bent...
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_10298281
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 15:11 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Loop je nu te trollen of ben je gewoon dom?

Als het slachtoffer daadwerkelijk een aanklacht indient zal zijn straf wel iets heftiger zijn dan één nachtje cel, dat ene nachtje was alleen om af te koelen en om de politie uit te laten zoeken hoe dit incident precies heeft plaatsgevonden.

Als het slachtoffer en zijn vrienden geweld hadden gebruikt tegen de dader hadden zij hoogstwaarschijnlijk ook een nachtje op het bureau mogen doorbrengen, om maar te zwijgen over mogelijke vervolging wegens gebruik van onnodig geweld.

Ondanks de -menselijk impulsieve- reactie om geweld met geweld te bestrijden geloof ik nog steeds in het Nederlandse rechtssysteem.

ff uit ervaring:

voor openlijke gewldpleging en met verenigde krachten iemand zeer zwaar lichamelijk letsel toebrengen zit je een week in voorarrest en krijg je een werkstraf van 60 uur

=edit=
dus dat valt ook best mee

[Dit bericht is gewijzigd door vosss op 08-05-2003 15:22]

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 8 mei 2003 @ 15:21:55 #103
42975 GrymReaper
En dat bedoel ik nou!
pi_10298286
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 15:19 schreef Solid_Snake het volgende:
ach, een tijd terug ook....

liep ik op straat met een vriend van me, in de stad. Wachten met een groep mensen bij het stoplicht. Het is groen en we steken over. Aan de andere kant komt er ineens een marokkaan naar die vriend van me toe:
"Zat je aan de billen van mijn vriendin?!" Echt aggressief dat die gozer deed. "Zat je aan d'r dan?!"
Toen heb ik 'm ff weggepakt. "Wat doe je man?"
Springt er natuurlijk gelijk een andere marokkaan bij.

Jammergenoeg is die vriend van me nogal klein. Maar mijn handen jeukten behoorlijk.

Tsja jongen ik denk dat we allemaal wel zo'n verhaaltje kunnen vertellen.... zeker mensen uit de grotere steden.......
WIJ beschuldigen ze altijd VALS zeggen ze nog........ nou ze mogen spreekwoordelijke kont kussen !!
-PIEP- -PIEP-Dit is de Automatische-Signature van GrymReaper - toets na de piep uw bericht-PIEP-
  donderdag 8 mei 2003 @ 15:22:22 #104
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_10298304
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 15:17 schreef Plompzak het volgende:

[..]

Yep, nadat de Brabanders (wij) de Marokanen de bios uit hebben gejaagd zijn ze niet meer terug gekomen. Zodra ze een grote smoel open trekken krijgen ze zo'n mooie boeren vuist / kolenschoep vol op de smoel. Om vervolgens van nog een paar andere "landelijke" types de ene muilpeer na de andere te ontvangen....
Werkt heel effectief bij die laffe honden.

Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  donderdag 8 mei 2003 @ 15:23:06 #105
39083 Plompzak
SuperSpinnerei
pi_10298313
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 15:19 schreef Solid_Snake het volgende:
Jammergenoeg is die vriend van me nogal klein. Maar mijn handen jeukten behoorlijk.
ik heb ook een vriend die nogal klein is.
Daar trek je echter geen twee keer een misselijke bek tegen open omdat ie na de eerste keer die bek dusdanig molesteert dat het bloed in het rond vliegt.
Gek genoeg lijken "die" lui niet van elkaars fouten te leren. Er zijn altijd wel kandidaten van het "zuidelijk angelegen tiepûh" die graag hun bek één keer teveel opentrekken...
Schwanzilein
  donderdag 8 mei 2003 @ 15:25:27 #106
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_10298377
Triest

Aanklagen die eikel

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  donderdag 8 mei 2003 @ 15:25:38 #107
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_10298386
Mja ik zou misschien die marrokaan ook nog wat klappen na hebben gegeven als ie dat bij 1 van mijn vrienden zou doen.
Aan de andere kant is niks terug doen de beste oplossing, anders ziet de politie het gewoon als 2 vechten 2 schuld, ongeacht wie begonnen is.

En idd, die aanklacht moet er gewoon komen ook al zit ie in het leger en kan ie daarvoor ontslagen worden. Zou jij het jezelf vergeven als ie straks iemand helemaal doodmept om zoiets pietluttigs, en je niks gedaan hebt?

Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_10298458
Het land uit zetten.
Niets.
pi_10298461
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 15:21 schreef vosss het volgende:

[..]

ff uit ervaring:

voor openlijke gewldpleging en met verenigde krachten iemand zeer zwaar lichamelijk letsel toebrengen zit je een week in voorarrest en krijg je een werkstraf van 60 uur

=edit=
dus dat valt ook best mee

Ok, maar in dit geval is de dader hoogstwaarschijnlijk zijn baan kwijt, heeft 'ie een strafblad, en hebben slachtoffer en vrienden zich verder geen onnodige problemen op de hals gehaald.
Dus om even op de originele post terug te komen; ik vind dat ze het tot nu toe goed opgelost hebben.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_10298566
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 15:28 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Ok, maar in dit geval is de dader hoogstwaarschijnlijk zijn baan kwijt, heeft 'ie een strafblad, en hebben slachtoffer en vrienden zich verder geen onnodige problemen op de hals gehaald.
Dus om even op de originele post terug te komen; ik vind dat ze het tot nu toe goed opgelost hebben.

Jep... in dit geval bied het Nederlandsche rechtsysteem inderdaad voldoende consequenties om van 'recht' te spreken
  donderdag 8 mei 2003 @ 15:32:03 #111
39955 eXistence
Feel The Power!
pi_10298569
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 15:28 schreef Tha.Gnome het volgende:
Het land uit zetten.
Inderdaad zulke mensen moeten ze gewoon het land uitpleuren.
  donderdag 8 mei 2003 @ 15:34:14 #112
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_10298624
Juist wel aanklacht indienen!!!
Dat moet juist meer gebeuren!

Niet terugrammen als het niet nodig is maar GELIJK de politie halen. Al die mensen denken namelijk, al dan niet terecht, dat de coppers toch niks doen hier.
Als het geen draaideur criminelen zijn maar gewone, iewat opgefokte, nederlanders zijn is een nachtje, weekje cel toch wel iets heftigs en taakstraffen komen ook wel aan hoor. Alleen als ze steeds ermee wegkomen wordt het voor hun steeds normaler en denken ze dat het steeds meer algemeen geaccepteerd wordt!

Die reclame campagnes tegen zinloos geweld komen bij 95% van de jongeren totaal niet aan. Als je het mij vraagt moeten die veranderen en moet de boodschap zijn: Niet terugslaan, Politie bellen, daders volgen / kenmerken onthouden en aangifte doen!!
Die mensen die aggresief zijn en de eerste klap uitdelen zijn namelijk veel moeilijker te bereiken met een boodschap om niet geweld te gebruiken.

One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  donderdag 8 mei 2003 @ 15:34:29 #113
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_10298633
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 15:28 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ok, maar in dit geval is de dader hoogstwaarschijnlijk zijn baan kwijt, heeft 'ie een strafblad [...]
... en heeft ie beroepshalve geleerd hoe hij moet doden.
Leuk type om maar los te laten op straat. Brrr...
pi_10298660
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 15:34 schreef Frollo het volgende:

[..]

... en heeft ie beroepshalve geleerd hoe hij moet doden.
Leuk type om maar los te laten op straat. Brrr...

Wat stel je dan voor?? Prefentief ruimen?
  donderdag 8 mei 2003 @ 15:38:04 #115
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_10298699
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 15:35 schreef Skimmer het volgende:
Serieus, ik wou dat ik het wist.
  donderdag 8 mei 2003 @ 15:38:18 #116
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_10298703
quote:

[..]

dat is inderdaad een betere optie jah.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  donderdag 8 mei 2003 @ 15:38:56 #117
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_10298722
quote:

[..]

wat hij ook zegt, maar ik zou het woord preventief gebruiken...

Persoonlijke mening:

Bak in voor een paar weken, en baan kwijt... volgende keer weer ?
Langer de bak in, geen vrijheden meer, nog een keer ? ... cel in, water
en brood... NOG een keer: spuitje.. einde oefening...

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  donderdag 8 mei 2003 @ 15:40:35 #118
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_10298759
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 15:25 schreef Maanvis het volgende:
Mja ik zou misschien die marrokaan ook nog wat klappen na hebben gegeven als ie dat bij 1 van mijn vrienden zou doen.
Aan de andere kant is niks terug doen de beste oplossing, anders ziet de politie het gewoon als 2 vechten 2 schuld, ongeacht wie begonnen is.

En idd, die aanklacht moet er gewoon komen ook al zit ie in het leger en kan ie daarvoor ontslagen worden. Zou jij het jezelf vergeven als ie straks iemand helemaal doodmept om zoiets pietluttigs, en je niks gedaan hebt?

ik ben het eens met deze quote, maar de topic-starter was te schijterig om op die marokaan af te stappen. Je vriend had em aan kunnen wijzen, en dan had je nog met z'n 8en....
lekkere vriend ben je

maar ja, wat kan je verwachten van iemand met een ioor icoontje

Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_10299005
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 15:40 schreef ramsesii het volgende:

[..]

ik ben het eens met deze quote, maar de topic-starter was te schijterig om op die marokaan af te stappen. Je vriend had em aan kunnen wijzen, en dan had je nog met z'n 8en....
lekkere vriend ben je

maar ja, wat kan je verwachten van iemand met een ioor icoontje

Als je het topic had doorgelezen had je geweten hoe de situatie werkelijk in elkaar steekt...

[Dit bericht is gewijzigd door MaartenGrendel op 08-05-2003 15:50]

pi_10299042
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 14:45 schreef Fliepke het volgende:
Sssst, zoiets mag je hier niet zeggen...
want dat is discriminatie, maar het loopt idd de spuigaten uit
Daar maken ze het toch zelf naar!!!!!!
  donderdag 8 mei 2003 @ 15:53:59 #121
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_10299161
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 15:50 schreef Tijger het volgende:

Daar maken ze het toch zelf naar!!!!!!

Ja, allemaal inderdaad
Later word ik mijzelf in het groot.
  donderdag 8 mei 2003 @ 15:55:58 #122
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_10299237
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 14:53 schreef L.Denninger het volgende:
Naja, eerlijk is eerlijk, die vriend van je vroeg er ook wel om hoor.
Het sarcasme druipt er af
Asjemenou
  donderdag 8 mei 2003 @ 15:57:58 #123
8372 Bastard
Persona non grata
pi_10299305
Soms zou je willen dat je een gun op zak had.
The truth was in here.
pi_10299330
Dit is echt niet meer normaal, maar julllie waren met 8 man als ik het was had ik het ook wel geweten dan werd het niet een nachtje politiebureau maar misschien een weekje het ziekenhuis ik heb echt genoeg dat dit gebeurd en dan niet allleen maar omdat het buitenlanders zijn ook als het nederlanders waren. wat dacht hij gvd wel beetje ruig voor zijn vriendin doen.
Respect hoe jullie het op gelost hebben maar ik had het toch op de foute manier gedaan
pi_10299482
Agressiviteit hoort bij hun cultuur, en dat moet je (van GL & de PVDA) dus respecteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')