Zo en hier weer verder... hopelijk gaat het nu weer wat meer over de film ipv de comic...
Dit is wat Singer zei over de zaak "United":
quote:-source: Bob Strauss, film writer; 'The San Bernardino County Sun'.
"That's not the title of the #@$%&! movie! It's called 'X2'. Somebody better tell Fox. It's not 'X-squared' either, which was another advertising faux pas. I think that was a cruel joke, that maybe someone involved with the "Alien" franchise would have another go at it."
quote:inderdaad. Waarschijnlijk omdat hij het ook zo lekker snel achter elkaar doet, en van de ene naar de andere plek vliegt.
Op donderdag 8 mei 2003 10:34 schreef MikeyMo het volgende:[..]
dat valt nou ook wel weer mee hoor... Nightcrawler is hier wel tig x cooler dan dat ik hem in strips ooit heb gevonden.
Dat teleporteren heeft gewoon veel meer kracht op het grote doek, dan zo'n poefje in een strip...
http://www.eurweb.com/articles/headlines/05062003/headlines976505062003.cfm
quote:De echte kenner zal om dit verhaal wel kunnen lachen. Vooral omdat er geen Col. William Stryker bestaat in de comics, dat zou Rev. William Stryker zijn waarnaar ze refereren.
First the good news. "X2: X-Men United" featuring Halle Berry along with a star studded ensemble, ruled the nation's box office with an estimated $85.9 million take during its opening weekend, making it the fourth highest opening ever, studio sources said Sunday.
And, if you look at the BIG picture of worldwide ticket sales, the film brought in $69.3 million outside of the US. That means the total opening weekend take was an incredible $155.2 million in ticket sales, according to studio estimates issued on Sunday.Now the bad news. Muslim civil rights group, Project Islamic H.O.P.E., and a coalition of Islamic organizations are demanding an apology from "X2" director, Bryan Singer, and are also demanding that anti-Islamic propaganda be deleted from the future release of the DVD version of the film.
Project Islamic H.O.P.E's Najee Ali explained the group's concern.
"Within the first 5 minutes of 'X2: X-Men United,' an evil villain, 'Col. William Stryker,' is shown signing a document in the White House. He is shown wearing a ring featuring the Arabic symbol for 'Allah.' Colonel Stryker was never depicted as a Muslim in the comic book series. We feel this is a subtle but obvious attack on Islam."
Rev. staat overigens voor niets meer of minder dat Reverend, een toch vrij Christelijke positie binnen het geloof.
[Dit bericht is gewijzigd door Cairon op 08-05-2003 11:08]
quote:Alleen jammer dat hij alleen écht cool is in de openings scene hè.. Ik dacht toen ik die scene zag van WOW, wordt fet... maar meer zie je in principe niet van um...
Op donderdag 8 mei 2003 11:00 schreef Tokus het volgende:[..]
inderdaad. Waarschijnlijk omdat hij het ook zo lekker snel achter elkaar doet, en van de ene naar de andere plek vliegt.
Hé Bryan Singer in de Magneto kooi
quote:Same here!
Op donderdag 8 mei 2003 11:04 schreef Neilza het volgende:[..]
Alleen jammer dat hij alleen écht cool is in de openings scene hè.. Ik dacht toen ik die scene zag van WOW, wordt fet... maar meer zie je in principe niet van um...
quote:Beetje wel ja...maar waarschijnlijk ook wel beter ook anders krijg je een beetje te veel van hetzelfde en is de lol er ook snel af
Op donderdag 8 mei 2003 11:04 schreef Neilza het volgende:[..]
Alleen jammer dat hij alleen écht cool is in de openings scene hè.. Ik dacht toen ik die scene zag van WOW, wordt fet... maar meer zie je in principe niet van um...
Btw, ik hoop dat Jean Grey zal herrijzen als Phoenix en daarna Dark Phoenix wordt. Misschien dat de Hellfire Club nog geintroduceerd wordt?
Maar het allermooiste lijkt me als er een nieuwe trilogie komt waar er tegen De Broed geknokt wordt. X-men meet Aliens
quote:wat is er nou weer spoilend aan die plaatjes... een leek weet niet wat er in die plaatje sgebeurt toch?
Op donderdag 8 mei 2003 11:15 schreef Legendary het volgende:
Kun je niet beter in plaats van al die plaatjes gelijk de hele film er op zetten? Hoop spoilers zo!!!
Overigens verwacht ik in een deeltje 2 van een topic weinig mensen die die fiulm nog niet hebben gezien... en anders hebben ze pech, in het eerste topic staan ook tig spoilers
quote:een uitgebreide extended DVD versie?
Op donderdag 8 mei 2003 11:19 schreef LaTiNo het volgende:
Wat mij betreft had de film wat langer mogen duren zodat je de personages beter leert kennen. Als comic-lezer zou ik wat meer van de 'bewegende varianten' willen zien, en dan hoeven het niet perse hak-scenes te zijn.
quote:
Ik vind Cyclops trouwens nix aan. Colossus lieten ze te weinig zien en ik vraag me af waarom Rogue en Iceman zo jong zijn gemaakt. Daarmee wijken ze af van de comic en met welke toegevoegde waarde?
[quote]
Ze zijn begonnen met vertellen vanaf het moment dat Rogue van huis wegliep, dan kunnen ze haar nu niet in ene ff 10 jaar ouder maken.
Colossoskomt wel meer aan bod in deel 3. In deel 1 had je ook een paar bijfiguren die nu een hoofdrol hebben.
quote:herrijzen als Phoenix
Btw, ik hoop dat Jean Grey zal herrijzen als Phoenix en daarna Dark Phoenix wordt. Misschien dat de Hellfire Club nog geintroduceerd wordt?
De filmreeks begon zo lekker rauw met een concentratiekamp en het onderliggende racisme thema. Afgezien van de mutantenkrachten een realistische film. Als we dan gaan overstappen op aliens dan is de sfeer weg. Niet doen dus...
SPOILER over NC:
.
.
.
.
..
.
.
.
.
..
De mooiste actie was toen hij Rouqe redde toen ze uit dat vliegtuig viel.
.
.
.
.
.
.
.
.
quote:X2.5
een uitgebreide extended DVD versie?
quote:Ach, ik heb gehoord dat ze nog een tiental vervolgen willen maken dus daarvan mogen er wel 2 of 3 tegen Aliens zijn. Wolverine tegen zo'n Broedknakker lijkt me wel leukGeen aliens, dat zou echt afbraak zijn....
De filmreeks begon zo lekker rauw met een concentratiekamp en het onderliggende racisme thema. Afgezien van de mutantenkrachten een realistische film. Als we dan gaan overstappen op aliens dan is de sfeer weg. Niet doen dus...
quote:ik denk dat een tiental vervolgen er echt niet inzitten. Ik denkd at na 3,4 films de rek er uit is: acteurs worden vervangen, critici worden het zat, scripts worden slechter, alleen fanboys gaan er nog voor naar de bios, het budget wordt kleiner.. hoe langer je doorgaat met uitmelken des te meer b-kwaliteit de films worden...
Op donderdag 8 mei 2003 12:10 schreef LaTiNo het volgende:[..]
X2.5
[..]Ach, ik heb gehoord dat ze nog een tiental vervolgen willen maken dus daarvan mogen er wel 2 of 3 tegen Aliens zijn. Wolverine tegen zo'n Broedknakker lijkt me wel leuk
nee, kap het maar af na een deel 3 of 4 (afhankelijk van het feit hoe deel 3 gaat worden en of de acteurs hun rollen willen reprisen)
quote:Idd. 3 Films lijken mij zelfs al genoeg.
Op donderdag 8 mei 2003 12:21 schreef MikeyMo het volgende:
nee, kap het maar af na een deel 3 of 4 (afhankelijk van het feit hoe deel 3 gaat worden en of de acteurs hun rollen willen reprisen)
quote:Doe mij eens een copy van die DVD
Op donderdag 8 mei 2003 11:07 schreef MikeyMo het volgende:
Zo ff wat pix
quote:Ik denk dat dit juist wel redelijk mee aan te komen is, zo zullen de echte X-Men fans niet verrast zijn, zullen mensen het nog steeds kunnen volgen en misschien zelfs meer science fiction kijkers trekken.
Op donderdag 8 mei 2003 15:56 schreef MikeyMo het volgende:
Maar net als de cartoon heb je het op een gegeven moment wel gezien, helemaal als ze in ene met aliens komen aanzetten
Je moet natuurlijk niet te ver gaan en zo down to earth mogelijk blijven.
Ik denk dat het mogelijk is, maar 4 delen lijkt mij ook goed genoeg en ik kan nu al niet wachten!
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 18:25 schreef SunChaser het volgende:[..]
Doe mij eens een copy van die DVD
Pix komen gewoon van imdb hoor staan er nog meer zelfs (wat grote maar die heb ik achterwege gelaten)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |