quote:
Pathé varieert toegangsprijzenHet bioscoopconcern Pathé voert in zijn vestiging aan de Munt in Amsterdam flexibele toegangsprijzen in. Criterium daarbij is de populariteit van de film. Het bezoeken van een pas uitgebrachte kaskraker wordt vanaf 15 mei duurder. het toegangskaartje gaat maximaal 9,50 euro kosten, een prijsstijging van ruim 8,5 procent.
Films die al wat langer te zien zijn, worden juist weer goedkoper. ook de voorstellingen in de ochtenduren van het weekend gaan in prijs omlaag. daarvoor zijn kaartjes beschikbaar vanaf 5 euro
Pathé gaat de prijzen bij de kassa bepalen 'afhankelijk van de belangstelling, het soort en het aantal draaiweken'.
Behalve de kinderkorting blijven alle voordeelregelingen bestaan.
9,50, dat is in oudhollandsche guldens ongeveer 21,- dat wordt dan een lekker duur avondje uit met je vriendin aangezien je tegenwoordig ook zo tussen de 10 en 20,- kwijt bent aan popcorn + drinken...
Amsterdam e.o. €39
Daarvoor kun je 6x naar de bioscoop.
Dan ben je dus maar €6.5 kwijt per kaartje.
Rotterdam/Den Haag €36
Dat is €6 per kaartje
Eindhoven/Helmond/Groningen €33
Dat is €5.5 per kaartje. * victorinox blij dat ie in Eindhoven woont.
quote:Uiteraard, is een beteje de wet van vraag en aanbod maar het is ook pure geldklopperij
Op dinsdag 6 mei 2003 19:12 schreef RedHead het volgende:
echt minder dit... en dit doen ze gewoon omdat ze weten dat mensen nog steeds evenveel komen!
Volgens mij heeft Pathe een flinke schuld voor het bouwen van al die vestigingen dat ze nu dit ook weer duurder maken..
quote:Bij de gemiddelde film heb ik zoiets van: wacht wel op de DVD, heb je langer plezier van en is uiteindelijk goedkoper...
Op dinsdag 6 mei 2003 19:17 schreef ViSioN_TFH het volgende:
Lekker avondje voor je grote TV [en computer met tv-out] popcorn komt uit de magnetron, goede geluidsinstallatie erbij, twee persoonbed erbij en klaar ben je.
Ik vind het gezelliger om met zn tweeen gewoon thuis een film te kijken,.. Bij deze achterlijke prijzen ga ik echt niet meer betalen voor films. Zat goede/redelijke screener rips te vinden [geen bios cam opnames... die zuigen], of iets later AC3 dvd-rips..
'Sneak' jij wel eens een bioscoopzaal binnen?
Bovendien, als je zondagochtend binnenkomt voor 5 euro is de schade zelfs maar 1,75
quote:de masterschraper/leecher is in da house..
Op dinsdag 6 mei 2003 23:11 schreef SunChaser het volgende:
Och, 9 euro gedeeld door drie valt nog mee'Sneak' jij wel eens een bioscoopzaal binnen?
Bovendien, als je zondagochtend binnenkomt voor 5 euro is de schade zelfs maar 1,75
heb trouwens een keer een gratis voorpremiere gezien van "They" en ben daarna LOTR - 2 towers ingesneakt omdat we die nog niet gezien hadden... hele dag zoet, geen centje pijn want eten en drinken zat in de tassen die we bij ons hadden.
Fuck You Pathé!
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 23:14 schreef MikeyMo het volgende:[..]
de masterschraper/leecher is in da house..
quote:Dit werkt niet altijd (waars bij Matrix Reloaded wel) omdat niet elke film die in de Munt draait ook in Tuschinski draait! Bv. Van God Los is niet in Tuschinski gekomen vanwege het verwachte publiek.
Op dinsdag 6 mei 2003 20:03 schreef DMaarten het volgende:
En bij Pathe Tuchinski om de hoek WEL zeker nogmale prijzen? Waarom zouden mensen dan in godsnaam naar Matrix 2 (om maar ff als voorbeeld te gebruiken) gaan bij de Munt voor wat meer centen dan ff de hoek om en hem daar voor een normale prijs bekijken? Ben ik nou zo dom of zijn zij het
Bijna 30 euro voor een filmpje in de binnenstad als je alleen gaat.
Ongelooflijk.
Maar bijna waar.
En dan heeft Pathé ook nog eens een monopoliepositie in de Randstad als het om het vertonen van bioskoopkrakers gaat.
Wacht eens, is Pathé niet onderdeel van de in de financiële slop geraakte Vivendi?
Het geldt voor alle aspecten in het leven: meegaan met hypes kost handenvol geld.
tip:zeul gewoon je eigen eten en drinken mee
quote:dat de ik ook al tegenwoordig. een beetje popcorn is als snel 3/4 euro
Op woensdag 7 mei 2003 08:35 schreef Quintony het volgende:
een bioscoopkaartje kost hier ¤6,50
enne als je voor 7 uur gaat is het zelfs maar ¤5,50
enne parkeren is gratis,,tip:zeul gewoon je eigen eten en drinken mee
quote:drinken is hier in de bios wel redelijk te betalen, ik geloof dat een halve liter frisdrank €2.00 is
Op woensdag 7 mei 2003 08:43 schreef MikeyMo het volgende:[..]
dat de ik ook al tegenwoordig. een beetje popcorn is als snel 3/4 euro
Ik weet weer waarom ik vrijwel nooit naar de grote bioscopen ga......
(en daar wil de NMA niet naar kijken)
quote:Laat je vriendin dan thuis!
Op dinsdag 6 mei 2003 19:05 schreef MikeyMo het volgende:9,50, dat is in oudhollandsche guldens ongeveer 21,- dat wordt dan een lekker duur avondje uit met je vriendin aangezien je tegenwoordig ook zo tussen de 10 en 20,- kwijt bent aan popcorn + drinken...
quote:Ja, dat is een optie, maar ik heb altijd de drang om aan tieten te zitten in het donker...
Op woensdag 7 mei 2003 09:04 schreef robh het volgende:[..]
Laat je vriendin dan thuis!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |