aan de ene kant voel ik ook best wel een drang om het een keer te proberen maar ben bang voor de gevolgen.
maar een aantal mensen die ik ken die er in vergelijking met mij veel verstand van hebben raden het me allemaal af en willen er niet aan mee werken :S dus er zal dan toch wel iets mee zijn.
maar ik ben opzich zeer geintereseerd in ervaringen van anderen...
quote:lijkt me ook wel wat opzich, zo'n meeting...
Op dinsdag 6 mei 2003 18:27 schreef afraidtech het volgende:
beterrrrr.... maar dus ik wil wel komen... maar dan moet het dus wel ietsie langer uitgesteld worden
quote:ik kan je vertellen... ik heb er vanmiddag een goeie ervaring aan overgehouden... wee nie of het ook vaker goed afloopt maar daar kom ik wel achter...
Op dinsdag 6 mei 2003 18:28 schreef Sirchay het volgende:
ik heb mezelf ookal verdiept in het geheel,
(niet specefiek in geesten oproepen maar esp enz)aan de ene kant voel ik ook best wel een drang om het een keer te proberen maar ben bang voor de gevolgen.
maar een aantal mensen die ik ken die er in vergelijking met mij veel verstand van hebben raden het me allemaal af en willen er niet aan mee werken :S dus er zal dan toch wel iets mee zijn.maar ik ben opzich zeer geintereseerd in ervaringen van anderen...
* afraidtech gaat het ckers vaker doen
quote:Hebben ze er bier?
Op dinsdag 6 mei 2003 18:29 schreef Sirchay het volgende:[..]
lijkt me ook wel wat opzich, zo'n meeting...
Ik vind het onzin
quote:jij vind wel meer... oprotten die mening hebben we al vaker gehoord
Op dinsdag 6 mei 2003 18:31 schreef Knoekie het volgende:[..]
Hebben ze er bier?
Ik vind het onzin
Soms gaat het goed. Maar vaak gaat het fout.
Als mensen wisten wat ze deden dan zouden ze dit niet doen.
Als je dit toch gaat doen, dan speel je echt met je leven.
Sommige mensen denken: "Och, wat overdreven, dat valt toch wel mee!" Maar de werkelijkheid is dat als je pech hebt je geen leven meer hebt en dat je pijn, haat en verdriet voelt! LETTERLIJK!
Dus wees verstandig! En doe dit niet!
Ik weet waar ik over praat.
quote:hoe eens op met waarschuwen zeg...
Op dinsdag 6 mei 2003 18:40 schreef beautyjennifer het volgende:
Als ik jullie 1 advies mag geven. Doe dit nooit!!!!!
Je weet niet wat je doet. Het is levensgevaarlijk als je dat doet.
Er komt alleen maar elende van.Soms gaat het goed. Maar vaak gaat het fout.
Als mensen wisten wat ze deden dan zouden ze dit niet doen.Als je dit toch gaat doen, dan speel je echt met je leven.
Sommige mensen denken: "Och, wat overdreven, dat valt toch wel mee!" Maar de werkelijkheid is dat als je pech hebt je geen leven meer hebt en dat je pijn, haat en verdriet voelt! LETTERLIJK!Dus wees verstandig! En doe dit niet!
Ik weet waar ik over praat.
als je het einde van het oude topic doorleest dan weet je waar we het over hebben
* afraidtech heeft vanmiddag een goeie ervaring gehad...
Dit doen we niet voor niets!
Ik begrijp ook wel dat mensen vaak nieuwschierig zijn en soms contact willen met overleden familieleden.
Echter als men een groet van een dierbare overledenen mag ontvangen, dan gebeurt dit toch.
En dat mensen wel eens willen weten wat er na de dood is begrijp ik ook heus wel.
MAAR EEN WAARSCHUWING IS HIER TOCH WEL OP Z'N PLAATS!
Ik heb al diverse mensen geholpen die onder invloed stonden en geen leven hadden. Ik heb gelukkig die invloed kunnen verbreken.
quote:maar als je het oude topic doorleest zijn we al genoeg gewaarschuwt....
Op dinsdag 6 mei 2003 18:49 schreef beautyjennifer het volgende:
Waarom denk je dat we waarschuwen?Dit doen we niet voor niets!
Ik begrijp ook wel dat mensen vaak nieuwschierig zijn en soms contact willen met overleden familieleden.
Echter als men een groet van een dierbare overledenen mag ontvangen, dan gebeurt dit toch.
En dat mensen wel eens willen weten wat er na de dood is begrijp ik ook heus wel.
Ik heb al diverse mensen geholpen die onder invloed stonden en geen leven hadden. Ik heb gelukkig die invloed kunnen verbreken.
quote:zou je dan eens concrete gevolgen kunnen geven,
Op dinsdag 6 mei 2003 18:49 schreef beautyjennifer het volgende:
Waarom denk je dat we waarschuwen?Dit doen we niet voor niets!
Er is zeer veel mogelijk.
Dit noemen ze ook wel magie of paranormaal
Met glaasje draaien en dat soort dingen is pas het topje van de ijsberg.
Maar hierbij hoort ook telepatie, handoplegging, zegenen, zuiveren, spirituele operaties, en mensen die overleden zijn begeleiden naar het licht.
quote:zou zeggen lees blz 6 tot en met 11 door in het oude topic...
Op dinsdag 6 mei 2003 18:56 schreef Sirchay het volgende:[..]
zou je dan eens concrete gevolgen kunnen geven,
iedereen die ik er over spreek raakt gelijk inpaniek en zecht dat ik het niet moet doen. nou ben ik nogal nieuwsgierig en ga he dan juist doen :S
ik zeg ook niet dat ik geesten wil gaan oproepen, allen op de een of andere manier heeft het zo'n aantrekkings kracht, weet iemand hoe dat komt is het 'gewoon' nieuwsgierigheid of is het meer?
quote:heb je ook nog eigen ervaringen dan?
Op dinsdag 6 mei 2003 18:57 schreef beautyjennifer het volgende:
Zulke dingen bestaan echt wel.Er is zeer veel mogelijk.
Met glaasje draaien en dat soort dingen is pas het topje van de ijsberg.Maar hierbij hoort ook telepatie, handoplegging, zegenen, zuiveren, spirituele operaties, en mensen die overleden zijn begeleiden naar het licht.
quote:warom doet iedereen daar zo geheimzinnig over dan?
Op dinsdag 6 mei 2003 18:57 schreef beautyjennifer het volgende:
Zulke dingen bestaan echt wel.Er is zeer veel mogelijk.
Met glaasje draaien en dat soort dingen is pas het topje van de ijsberg.Maar hierbij hoort ook telepatie, handoplegging, zegenen, zuiveren, spirituele operaties, en mensen die overleden zijn begeleiden naar het licht.
een vriend van mij die is zeer druk met reiki, zijn vader (die reiki master ofzoiets was) is een half jaar geleden overleden, hij hem dus ook begeleiden naar het licht en meer van zulk soort dingen.... maar als ik dan zeg vertel er eens meer over enz dan is hij bang dat hij ruzie krijgt met m'n ouders (is ook begelijder van scouting namelijk)...
allemaal erg vaag
quote:ik heb nagenoeg alle glaasje draai topics gelezen
zou zeggen lees blz 6 tot en met 11 door in het oude topic...
[Dit bericht is gewijzigd door Sirchay op 06-05-2003 19:01]
Wat men onder glaasje draaien verstaat is het oproepen van geesten.
Men gaat er vaak vanuit dat geesten goedaardig zijn.
Tuurlijk! Die zijn er uiteraard ook. Maar je kunt ook bij pech een kwaadaardige geest oproepen en dan heb je de poppen aan het dansen.
Want dan gaat het verkeerd. en daar zit het gevaar in.
quote:kijk oude topique staat mijn ervaring van mij vanmiddag.
Op dinsdag 6 mei 2003 19:00 schreef Sirchay het volgende:[..]
warom doet iedereen daar zo geheimzinnig over dan?
een vriend van mij die is zeer druk met reiki, zijn vader (die reiki master ofzoiets was) is een half jaar geleden overleden, hij hem dus ook begeleiden naar het licht en meer van zulk soort dingen.... maar als ik dan zeg vertel er eens meer over enz dan is hij bang dat hij ruzie krijgt met m'n ouders (is ook begelijder van scouting namelijk)...
allemaal erg vaag
Het is helemaal niet geheimzinnig. Het nadeel is dat veel mensen er niet voor openstaan.
quote:al gedaan, erg interesant
Op dinsdag 6 mei 2003 19:01 schreef afraidtech het volgende:
of lees deze door
quote:dat zeg ik ook niet!!
Op dinsdag 6 mei 2003 19:04 schreef Roellio het volgende:
reiki is een vorm van yoga en heeft geen ene moer met glaasjedraaien te maken.
quote:komt omdat ik er nog steeds weet wat ik er van moet denken...
Op dinsdag 6 mei 2003 19:04 schreef Sirchay het volgende:[..]
al gedaan, erg interesant
maarja, is nog erg vaag.
ik weet het zo'n ervaring is erg moeilijk te verwoorden...
de enige manier om er achte te komen is door te proberen..
maar das weer gevaarlijk enz...
quote:dus jij hebt de oude topique's niet gelezen damn... ben er al aan begonnen....
Op dinsdag 6 mei 2003 19:10 schreef beautyjennifer het volgende:
Het laatste wat ik hierop zeg is:
Doe het niet! En als je toch besluit dit te doen, WEET WAAR JE AAN BEGINT! Want te gevolgen zijn niet te overzien! Er wordt niet voor niets zoveel over gewaarschuwd! Als je een medium bent die hiermee goed overweg kan, is er niets aan de hand. Maar als je niet weet waar je mee bezig bent dan doe het niet. Want het is een macht waar niet mee te spotten valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |