heb ik voor mij zelf bewezen dat het werkt. heb net een oujia bord gemaakt en een glaas erop gezet... en gevraagt of er een geest was... het glas bewoog zonder dat ik enige druk met mijn vingers op het glas gaf naar ja en hij gaf ook antwoord op mijn andere vragen...
was opzich een angstige ervaring... maar later viel het best wel mee,
dit wou ik ffies kwijt
quote:En de antwoorden erbij natuurlijk
Op dinsdag 6 mei 2003 12:33 schreef bad-eendje het volgende:
vertel dan meteen wat voor vragen je stelde!
quote:mwah niets bijzonders...
Op dinsdag 6 mei 2003 12:33 schreef bad-eendje het volgende:
vertel dan meteen wat voor vragen je stelde!
wat het jaartal was...
wat voor datum het was...
hoe oud hij was... (antwoord was 67 )
volgende keer bedenk ik eerst wat vragen voordat ik het weer doe.
quote:werd niet echt op gereageerd
Op dinsdag 6 mei 2003 12:35 schreef Vision het volgende:
en dit kon niet in dat andere topic
Ik zou echt de hele nacht wakker liggen en steeds denken dat ik overal wat hoor ofzo. Brrr....
maar boeiend vind ik dit soort dingen wel, heb alle topics doorgelezen van 't weekend
quote:Hoe toon je op ee video aan dat hij niet misschien toch druk zet met zijn vingers ?
Op dinsdag 6 mei 2003 12:38 schreef Disorder het volgende:
Doe het nog eens en maak er dan een opname van.
Gooi dat ding weg zodat je ook niet in de verleiding kan komen om het toch nog een keer te doen!
Wat je hebt gedaan is zeer gevaarlijk, ik hoop voor je dat je er niet hoeft achter te komen waarom.
quote:spreek je uit eigen ervaringen?
Op dinsdag 6 mei 2003 12:43 schreef systemlan het volgende:
Ik reageer normaal nooit hier op Fok, maar jou bericht dwingt me ertoe om het toch ff te doen:
Gooi dat bord weg!!! Je weet ABSOLUUT NIET waar je je mee inlaat!!!!
Je hebt geluk dat het nu goed is afgelopen (en dat valt nog te bezien), maar begin er geen 2e keer aan.Gooi dat ding weg zodat je ook niet in de verleiding kan komen om het toch nog een keer te doen!
Wat je hebt gedaan is zeer gevaarlijk, ik hoop voor je dat je er niet hoeft achter te komen waarom.
quote:praten we nu met een overlevende van het ouija bord?
Ik reageer normaal nooit hier op Fok, maar jou bericht dwingt me ertoe om het toch ff te doen:
Je hebt geluk dat het nu goed is afgelopen (en dat valt nog te bezien), maar begin er geen 2e keer aan.Gooi dat ding weg zodat je ook niet in de verleiding kan komen om het toch nog een keer te doen!
quote:Dit maakt me wel nieuwsgierig ...
quote:Overdrijven is ook een kunst he......
[Dit bericht is gewijzigd door ReSpawn op 06-05-2003 12:48]
quote:ja idd... al heb ik nu het gevoel dat hij nu wel aanwezig is... en de drang om me bord te pakken wel groot is... wat ik nie doe... wil vannacht wel kunnen slapen
Op dinsdag 6 mei 2003 12:45 schreef ReSpawn het volgende:[..]
Overdrijven is ook een kunst he......
quote:Da's ook het eerste waar ik aan dacht
Op dinsdag 6 mei 2003 12:45 schreef ReSpawn het volgende:[..]
Overdrijven is ook een kunst he......
toch niet helemaal een lekker idee lijkt mij.
quote:de eerste dat ik glaasje draaide toen was ik 13 ofzo.. ben ik wel heel angstig geweest dat duurde een dag of 2, maar toen gebeurde er niet veel, maar nu gebeurde er duidelijk wat... iets wat ik mij eerder niet kon voorstellen,
Op dinsdag 6 mei 2003 12:49 schreef Schapenvachtje het volgende:
ik denk niet dat het overdreven is. Wanneer je in de geestenwereld geloofd kan je je toch voorstellen dat er net als op de levendenwereld zowel slechte als goede geesten zijn.
Door zo'n Oujia bord te gebruiken maak je een soort poort open en stel je je eigen spirit open voor die krachten. Mochten dat nou kwade krachten zijn...toch niet helemaal een lekker idee lijkt mij.
quote:euh, wat moet ik me daar bij voorstellen als je alleen ja en nee kan antwoorden?
Op dinsdag 6 mei 2003 12:35 schreef afraidtech het volgende:[..]
mwah niets bijzonders...
wat het jaartal was...
wat voor datum het was...
hoe oud hij was... (antwoord was 67 )volgende keer bedenk ik eerst wat vragen voordat ik het weer doe.
welk jaar is het? JA
hoe oud ben je? NEE
of had je zeg maar ook allemaal vakjes met nummers gemaakt
Je weet echt niet waar je mee bezig bent. Je hebt echt mazzel gehad deze keer....
Mijn advies: Onmiddellijk kappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |