abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 mei 2003 @ 11:49:55 #1
34316 Solid_Snake
voor de fans
pi_10241904
Heeft iemand wel eens een video gemaakt toen je aan het seksen was?

Lijkt me op zich wel een geile fantasie, maar misschien wel een beetje veel geklooi. Is het leuk om het achteraf terug te zien? En hoe heb je dat gedaan, met een profi video camera, of gewoon een simpele webcam?

Ik ga het binnenkort een keer voorstellen aan een meisje waar ik sex mee heb, denk ik.

pief paf poef
  dinsdag 6 mei 2003 @ 11:53:17 #2
30560 2Mini
Official Logo
pi_10241974
dat lijkt me goor.. maar ja
Camera 1... 1!
pi_10241976
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 11:49 schreef Solid_Snake het volgende:

Lijkt me op zich wel een geile fantasie, maar misschien wel een beetje veel geklooi. Is het leuk om het achteraf terug te zien? En hoe heb je dat gedaan, met een profi video camera, of gewoon een simpele webcam?

Ik ga het binnenkort een keer voorstellen aan een meisje waar ik sex mee heb, denk ik.

Er heeft vast weleens iemand een video gemaakt toen ik aan het sexen was ja. Sterker nog, ik denk dat er nu ook wel iemand een video maakt . Alleen niet van het sexen .
Maar tijdens het sexen (wat een woord) heb ikzelf nog nooit de daden vastgelegd of laten vastleggen en dat gaan we ook niet doen. Totaal geen behoefte aan eigenlijk.

Wat wil je met zo'n opname?

Denk je dat zij het leuk vindt? Heb je een vaste relatie met haar (want je moet elkaar wel kunnen vertrouwen, zo'n opname staat voor je het weet op internet)?

[Dit bericht is gewijzigd door K3 op 06-05-2003 11:54]

123
pi_10241986
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 11:53 schreef 2Mini het volgende:
pi_10242021
weleens gedaan...

maar erna toch redelijk snel gedeleted...

als het in verkeerde handen valt....

dat lijkt me ZOOO KUT

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
  dinsdag 6 mei 2003 @ 11:55:49 #6
29283 ChillyWilly
Bugger Off!!
pi_10242042
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 11:53 schreef 2Mini het volgende:
doe je aan poepsex ofzo??
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_10242054
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 11:55 schreef Lopat het volgende:
weleens gedaan...

maar erna toch redelijk snel gedeleted...

als het in verkeerde handen valt....

dat lijkt me ZOOO KUT

Als jij je harddisc straks in [Te Koop] aanbiedt, meld het dan effe ... ff undeleten die meuk.
  dinsdag 6 mei 2003 @ 11:57:38 #8
34316 Solid_Snake
voor de fans
pi_10242091
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 11:56 schreef michiel- het volgende:

Als jij je harddisc straks in [Te Koop] aanbiedt, meld het dan effe ... ff undeleten die meuk.

ik heb wel eens een HD van iemand gekregen. Stonden mooi een paar pr0n movies op. Niet van zijn eigen daden gelukkig... maar toch slordig op zich.
pief paf poef
  dinsdag 6 mei 2003 @ 11:57:52 #9
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_10242104
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 11:49 schreef Solid_Snake het volgende:

Sebastiaan Laureijsse weet er alles van!
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_10242139
Nog niet gedaan, maar we gaan het wel een keertje doen, als was het al voor de lol .....
pi_10242145
Je kunt toch gewoon je gezicht buiten beeld houden tijdens het filmen? Lijkt me geil zat en je hoeft er dan lang niet zo bang voor te zijn dat je herkend word.
  dinsdag 6 mei 2003 @ 12:00:20 #12
34316 Solid_Snake
voor de fans
pi_10242165
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 11:59 schreef Disorder het volgende:
Je kunt toch gewoon je gezicht buiten beeld houden tijdens het filmen?
Tja, dat lijkt me toch best lastig op zich.
pief paf poef
  dinsdag 6 mei 2003 @ 12:00:50 #13
54624 _dazzling
nee jij trekt volle zalen
pi_10242173
nee damn, lijkt me wel leuk!

Ik moet het nu doen met een fototoestel........

liever voor achter dan hoog nietwaar?
  dinsdag 6 mei 2003 @ 12:01:11 #14
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_10242182
Misschien is een dagboek van je avonturen een leuk idee?
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_10242183
ik ben nooit gefilmt, wil ik ook niet, wel vaak voorgesteld.

meisjes zijn daar niet zo fund op.

wel eens een film gezien van een stel dat perongelijk op het netwerk van de school terecht is gekomen. Het zag er werkelijk niet uit.

als t in verkeerde handen valt ben je de sjaak!

ja suf
pi_10242206
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:01 schreef Schapenvachtje het volgende:
ik ben nooit gefilmt, wil ik ook niet, wel vaak voorgesteld.

meisjes zijn daar niet zo fund op.

wel eens een film gezien van een stel dat perongelijk op het netwerk van de school terecht is gekomen. Het zag er werkelijk niet uit.

als t in verkeerde handen valt ben je de sjaak!

Je bedoelt zeker dat filmpje met dat dikke (lelijke wijf) en die gast met die stekels ... die is hier ook op het werk gepasseerd! haha
pi_10242214
Nah, als je zoiets wil gaan doen moet zij natuurlijk wel accoord gaan ermee.. en dat lijkt me nogal moeilijk...

En dan, jha.. dan heb je een filmpje waarop je aan het sexen bent,. leuk, maar dan doe ik het toch liever in het echt

pi_10242239
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:02 schreef michiel- het volgende:

[..]

Je bedoelt zeker dat filmpje met dat dikke (lelijke wijf) en die gast met die stekels ... die is hier ook op het werk gepasseerd! haha

van de zijkant genomen, beiden bleekscheten, passieve houterige sex?
ja!
ja suf
  dinsdag 6 mei 2003 @ 12:04:21 #19
34316 Solid_Snake
voor de fans
pi_10242252
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:02 schreef H20 het volgende:
Nah, als je zoiets wil gaan doen moet zij natuurlijk wel accoord gaan ermee.. en dat lijkt me nogal moeilijk...

Nogal moeilijk? Lijkt me gewoon een kwestie van ja of nee.

quote:
En dan, jha.. dan heb je een filmpje waarop je aan het sexen bent,. leuk, maar dan doe ik het toch liever in het echt
Nou, ik zal je eens een geheimpje vertellen:
Als we dat filmpje hebben... dan hebben we het ook al echt gedaan.
pief paf poef
pi_10242269
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:03 schreef Schapenvachtje het volgende:

[..]

van de zijkant genomen, beiden bleekscheten, passieve houterige sex?
ja!

Yep, dat zijn ze ... wuahaha ... gaat half NL door dat filmpje.
  dinsdag 6 mei 2003 @ 12:06:16 #21
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_10242302
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:05 schreef michiel- het volgende:

[..]

Nog niks gezien, maar als ik het zo hoor wil ik dat ook graag zo houden
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_10242305
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:05 schreef michiel- het volgende:

[..]

hahaha! komt van de KUB (katholieke universiteit tilburg/brabant)
Ik heb het van een oud klasgenoot, die had het van haar vriendje die daar op school zat.
ja suf
pi_10242661
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:06 schreef Schapenvachtje het volgende:

[..]

hahaha! komt van de KUB (katholieke universiteit tilburg/brabant)
Ik heb het van een oud klasgenoot, die had het van haar vriendje die daar op school zat.

Klopt, filmpje stond bij m'n collega op z'n laptop, die vertelde mij toen hetzelfde verhaal. Dat die gast was ingelogd op het studentennetwerk en men dat filmpje op een duistere manier in z'n shares had gevonden ofzo. Haha, wat is de wereld toch klein ...
  dinsdag 6 mei 2003 @ 12:51:54 #24
37769 erodome
Zweefteef
pi_10243401
Tja dat ik filmpjes heb van mezelf is oud nieuws

Maar ik vind zelf filmpjes maken lastig, kwaliteit laat eigenlijk altijd veel te wensen over....

Je hebt 2 mogelijkheden als je er geen 3de bij wil om te filmen.....

Mogelijkheid 1 is de cam op statief.....
Dit is eigenlijk alleen geschikt als je ook een afstandsbediening hebt waarmee je kan zoemen.....
Ook moet je zorgen dat je een tv aangesloten hebt, dan kan je een beetje zien wat er gebeurt op de film...

Als je zo "werkt" dan krijg je nog een beetje ok kwaliteit....
Nadeel is dat je maar van 1 kant af filmt en dus zelf erg veel rekening moet houden met wat op film komt.....

Andere mogelijkheid is in de hand filmen, dit is erg lastig....
Is leuk voor een pijpscene ofzo, maar verder, tja je moet er maar handig in zijn, maar lekker neuken en filmen tegelijk gaat niet echt lekker samen......

Persoonlijk kijk ik mijn filmpjes bijna nooit, ik vind mezelf niet leuk om te zien, maar het maken, ja dat vind ik hartstikke leuk, lekker lol maken.....

Het liefste laat ik gewoon filmen door een 3de, dat geeft de leukste filmpjes.....

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_10243588
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:00 schreef _dazzling het volgende:
nee damn, lijkt me wel leuk!

Ik moet het nu doen met een fototoestel........

Da's ook leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')