Wat vind je leuk aan travel, wat vind je minder leuk?
Zijn er nog bepaalde zaken die je mist of liever niet wilt zien?
Wat kunnen we verbeteren en wat moet absoluut zo blijven?
Moeten we al op zoek naar andere mods of houden jullie het nog vol met ons?
Help ons Travel nog leuker te maken!
Dat is een prettige benadering
Zeker na de afgelopen weken weer eens op de Thorn Tree te hebben rondgehangen kan ik vol overtuiging zeggen dat jullie het érg goed doen. Daar komt iedere vraag ongeveer 3-4x per dag (!) voorbij... wat een zooitje! En dan te bedenken dat we hier al die kutpubers (
)hebben met hun hoera-Lloret-topics...
Toppie!
om maar eens een fijne braakkreet te gebruiken!
quote:Welke centrale topics bedoel je Karliene? Die van de goedkope tickets? Of die van de zonvakanties (zoals Lloret en Rimini)? Zie jij liever voor elke vraag een apart topic?
Op zondag 4 mei 2003 16:11 schreef Karliene het volgende:
Al die centrale topics vind ik onhandig...
quote:Mag hij echt terug??? Gaaf? Vinden Lucille en k_man vast erg leuk.
Op zondag 4 mei 2003 15:38 schreef Hik het volgende:
1. YPPYs paars-gele logo moet terug
2. Liejannuh moet nu eindelijk eens kappen met dat geklus
3. ......
Zeker na de afgelopen weken weer eens op de Thorn Tree te hebben rondgehangen kan ik vol overtuiging zeggen dat jullie het érg goed doen. Daar komt iedere vraag ongeveer 3-4x per dag (!) voorbij... wat een zooitje!
En dan te bedenken dat we hier al die kutpubers (
)hebben met hun hoera-Lloret-topics...
Toppie!
om maar eens een fijne braakkreet te gebruiken!
![]()
Ik ben vereerd door je post.
En ik ben idd ook wel benieuwd naar wat Karliene bedoeld. Hoe wil je het dan zien?? En welke centrale topics zijn onhandig?
Maar ik zou ook kunnen zeggen ga door op de manier waarop je gewoon bezig bent geweest. Er is een vaste groep posters, een nog grotere groep lurkers, en er is gewoon voldoende te doen hier voor een leuk forum. Je hoeft niet altijd de grootste te hebben om toch leuk mee te doen en bestaansrecht te hebben.
Travel is mijn favoriete forum en heeft volgens mij helemaal geen verandering nodig . Veel inhoudelijke posts, leuke verslagen, af en toe wat foto's en een behulpzame groep mensen. Stiekem af en toe om een reisverslag bedelen kan natuurlijk nooit kwaad!
Ik vind het positief dat de moderators naast modereren ook als user actief zijn binnen het forum.
Gezellig, informatief en weinig gezeik .
quote:Ach, ik probeer alleen m'n steentje bij te dragen om het hier zo goed mogelijk te laten verlopen.
Op maandag 5 mei 2003 00:11 schreef qwerty_x het volgende:
(en K-man, mod-want-to be)
TRV loopt nu prima volgens mij.
quote:Heer K man, een klein steekje onder water moet toch kunnen ..., steekjes zijn slechts voor de elite moet u maar denken.
Op maandag 5 mei 2003 00:15 schreef k_man het volgende:[..]
Ach, ik probeer alleen m'n steentje bij te dragen om het hier zo goed mogelijk te laten verlopen.
TRV loopt nu prima volgens mij.
En trouwens, je leidt de aandacht af van wat MEN (??) nou echt wil hiero ...
quote:Ow, dit topic is toch alleen geopend omdat de modjes even bevestigd wilden hebben hoe goed ze het doen?
Op maandag 5 mei 2003 00:19 schreef qwerty_x het volgende:
En trouwens, je leidt de aandacht af van wat MEN (??) nou echt wil hiero ...
quote:Ik krijg wel het vermoeden, ja...
Op maandag 5 mei 2003 00:23 schreef k_man het volgende:[..]
Ow, dit topic is toch alleen geopend omdat de modjes even bevestigd wilden hebben hoe goed ze het doen?ja, dat is ook een steekje...
quote:
Op maandag 5 mei 2003 00:23 schreef k_man het volgende:[..]
Ow, dit topic is toch alleen geopend omdat de modjes even bevestigd wilden hebben hoe goed ze het doen?
ja, dat is ook een steekje...
Maar we hebben een zelfde topic geopend in Admin en dankzij dat topic hebben we nu dit topic: Toerist in jouw woonplaats
Dus er kunnen best wel zinnige dingen uit naar voren komen. Maar jullie mogen natuurlijk ook altijd blijven vertellen hoe leuk en goed YPPY en ik wel niet zijn! Met hulp van k_man natuurlijk!
quote:in dat geval herhaal ik mijn eerdere post: ik heb geen flauw idee hoe leuk jullie zijn, tenzij uiteraard ....
Op maandag 5 mei 2003 00:32 schreef Liejannuh het volgende:
Nah! Wat denken jullie slecht over ons!Maar we hebben een zelfde topic geopend in Admin en dankzij dat topic hebben we nu dit topic: Toerist in jouw woonplaats
Dus er kunnen best wel zinnige dingen uit naar voren komen. Maar jullie mogen natuurlijk ook altijd blijven vertellen hoe leuk en goed YPPY en ik wel niet zijn!
Met hulp van k_man natuurlijk!
quote:
Op maandag 5 mei 2003 00:38 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga morgen wel eens kijken of ik een mooie foto van mezelf in bikini op een tropisch palmenstrandje kan inscannen ofzo!
quote:<------ Mijn borsten
Op maandag 5 mei 2003 00:11 schreef qwerty_x het volgende:
..... een travel Fok borst kont etc. topic ( of hoe dat ook mag heten) speciaal voor de dames hier, met zeer frequente posts is eigenlijk het enige wat ik hiero mis.
Have phun!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |