I still talk to God sometimes, I ask him if what I'm doing is right or wrong, I'm still waiting for an answer, and until I get one, I'll be waiting, watching, THE GUILTY WILL BE PUNISHED!
Tja, een herinnering aan Dolph Lundgren, een van de imposante man-mountains die in de jaren 80 met regelmaat op het doek te zien waren en die met een paar stoten de toch niet onimposante Carl Weathers doodsloeg in Rocky 4, doe je niet snel vergeten. helemaal niet als je een lulletje rozenwter in een trutten t-shirtplaatst
Zie hier de nieuwe Punisher, met dank aan Tokus
Nou ik vind het nix! Ik hoop dat ze de vormgeving en rolbezetting van de film asap nog ff veranderen want anders kan dit best wel weer eens het einde zijn van de stroom superheldenfilms die we op ons afkrijgen.
quote:huh? aan mij? hoezo dat?
Op vrijdag 2 mei 2003 20:11 schreef MikeyMo het volgende:Zie hier de nieuwe Punisher, met dank aan Tokus
anyway, ik vond die ouwe Punisher film wel vermakelijk. In grote lijnen was het gebaseerd op de comic. Maar het was gewoon een grappige no-brainer actiefilm.
Is er al bekend waar de film over gaat? Ik denk dat 't net als spiderman een inleiding zal worden over hoe en waarom hij de punisher is geworden, met een of ander slap verhaal. (same as with spidey).
Ik kijk eerder uit naar de vervolgfilms
quote:Jij had die pic geplaatst in een andere topic...
Op vrijdag 2 mei 2003 20:14 schreef Tokus het volgende:[..]
huh? aan mij? hoezo dat?
anyway, ik vond die ouwe Punisher film wel vermakelijk. In grote lijnen was het gebaseerd op de comic. Maar het was gewoon een grappige no-brainer actiefilm.
Overigens moet je eens goed kijken hoe die nieuwe Punisher z'n lippen 'pruilt'
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 03-05-2003 09:46]
quote:ow dat wist ik niet eens meer............. there's a hole in my mind...
Op vrijdag 2 mei 2003 20:31 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Jij had die pic geplaatst in een andere film...
quote:Maar wel *realisticher* en daar kickt het publiek tegenwoordig wel op, zie Spider-man en X-men onder andere...
Op vrijdag 2 mei 2003 23:27 schreef Witchfynder het volgende:
Die man lijkt helemaal niet op de Frank Castle uit de comic. Dan leek Dolf er nog meer op. Frank moet eruit zien alsof hij echt vers uit de jungle komt. Een aantrekkelijke, getrainde man die hevig gehavend is met de jaren. Deze man lijkt op zo'n postbode die ineens flipt.
quote:Met realistischer bedoel je dat het costuum 1 op 1 is overgenomen uit de comic. Kom op hey, X-men hebben ze toch ook geen kleurrijke lycrapakjes en dat is de meest geprezen comicverfilming tot nu toe. Batman loopt in een zwart pakje rond ipv het grijs/blauwe comicpakje, Daredevils knalrode lycrapakje is ook nog enigzins vervangen door een donker bordeauxrook leren outfit.
Op vrijdag 2 mei 2003 23:38 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Maar wel *realisticher* en daar kickt het publiek tegenwoordig wel op, zie Spider-man en X-men onder andere...
Alleen Spider-mans kostuum is enigzins 1 op 1 overgenomen, maar dat ziet er dan nog wel leuk uit en ach, de hele fanwereld liep ook over the green goblin te zeiken...
X-men is het toonbeeld van het omgooien van het visuele, op de basis na, en toch het behouden van de sfeer, boodschap en andere typische kenmerken...
quote:ahop die manier. Ik vond Dolphie wel realistisch hoor. Hij was gespierd maar niet onoverwinnelijk. Hij zetten een rauwe Frank Castle neer.. voor iemand van zijn doen een goede prestatie
Op zaterdag 3 mei 2003 09:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Het tegenovergestelde eigenlijk: met realistische bedoel ik meer dat hoofdrolspeler plus omgevening meer meer uit het leven gegrepen zijn, en dus niet van die overgespierder helden die altijd winnen, maar ze zijn bijna normaal (spider-man daargelaten, maar is ook kwetsbaar)X-men is het toonbeeld van het omgooien van het visuele, op de basis na, en toch het behouden van de sfeer, boodschap en andere typische kenmerken...
quote:Vervangen door een dvdtje?
Op zaterdag 3 mei 2003 11:16 schreef The_Punisher het volgende:
Ik ben benieuwd of de nieuwe film zo goed word als de oude.
Die oude film met Dolph Lundgren heb ik helemaal grijs gedraaid, die videoband is dan ook rijp voor de sloop.
Maar we zullen wel zien als ie volgend jaar uitkomt.
quote:Daar word het wel tijd voor .
Op zaterdag 3 mei 2003 11:56 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Vervangen door een dvdtje?
Alleen ben ik hem nog nergens tegengekomen.
quote:True, true, zal eens kijken in het buitenland
Op zaterdag 3 mei 2003 12:00 schreef The_Punisher het volgende:[..]
Daar word het wel tijd voor .
quote:"goed" is niet echt een woord wat ik zou noemen bij die oude film hoor. Leuke actiefilm, losjes gebaseerd op de comic, maar meer dan een b-film is het eigenlijk niet.
Op zaterdag 3 mei 2003 11:16 schreef The_Punisher het volgende:
Ik ben benieuwd of de nieuwe film zo goed word als de oude.
Frank Castle heeft toch ech zwart haar
quote:Helemaal vreemd als je bedenkt dat Dolph Lundgren van z'n eigen blond is en ze destijds hem wel hebben gezwarteerd
Op zaterdag 3 mei 2003 12:41 schreef Vision het volgende:
die 2e foto zag ik gisteren niet, maar waarom krijgen we een blonde punisherFrank Castle heeft toch ech zwart haar
quote:yep
Op zaterdag 3 mei 2003 12:41 schreef Vision het volgende:
Frank Castle heeft toch ech zwart haar
edit:
die film uit 1989 was idd best lollig, de arcadegame (zie bovenstaande plaatje) ook trouwens, veel gespeeld. Maar te zien aan die foto van de nu komende film -> niveau "Dare Devil"
[Dit bericht is gewijzigd door BdR op 03-05-2003 19:46]
quote:Aangezien de laatste verhalen van de Punisher van Garth Ennis toch wel erg relaxed waren, doet dit me weer een beetje hoop hebben (zolang de hoofdrol speler maar zwart haar krijgt en veel gaat fitnessen, of gewoon wordt ontslagen
Will the Punisher be channeling Charles Bronson and other '70s vigilante avengers? "I'd say it will owe a lot to those films and to some of the actions and attitudes of those films, while at the same time being uniquely Frank Castle--both the '70s-origin Frank Castle and some of the more recent, popular Punisher series," Feige says.You mean like writer Garth Ennis' brilliant "Welcome Back, Frank"-type stuff?
"Yeah!"
quote:Ik zie hier toch eerder Dolph in terug dan die andere knakker...
Op zaterdag 3 mei 2003 19:41 schreef BdR het volgende:
quote:Ik wel: Punisher, The (op DVDboxffice)
Op zaterdag 3 mei 2003 12:00 schreef The_Punisher het volgende:[..]
Daar word het wel tijd voor .
is wel regio 1, maar hij is erg goedkoop: 20 Canadese dollar (incl verzenden) omgerekend naar de huidige koers: 12,19
quote:thx, heb jij zelf welles bij hun besteld?
Op zondag 4 mei 2003 14:34 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Ik wel: Punisher, The (op DVDboxffice)
is wel regio 1, maar hij is erg goedkoop: 20 Canadese dollar (incl verzenden) omgerekend naar de huidige koers: 12,19
quote:Ja, mijn Gremlins 1 SE en deel 2 komen daarvandaan. Voor m'n broertje heb ik vorige maand een Skatedvd bij ze besteld. Ze zijn goed, prijzen zijn incl. verzenden alleen duurt het 3-4 weken voordat je hem binnen hebt.
Op zondag 4 mei 2003 22:01 schreef The_Punisher het volgende:[..]
thx, heb jij zelf welles bij hun besteld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |