Kutfilms waarvan ik niet begrijp waarom ze zo goed scoren:
The Deerhunter
Waar al die heisa nou over was. Hier is nix schokkends aan. De opbouw is ook zo slecht en sloom. Eerst een bruiloft van 3 kwartier, als de Godfather een half uur lang kan feesten dan kunnen wij dat ook dacht de regisseur vast. Zorg dat er dan iig wat gebeurt. 3 kwartier feestende mensen kijken terwijl ik een plot verwacht is mij teveel. Dan na het Rendierjagen springen we plots over naar vietnam waar men niet aankomt, nee bam we zitten in een explosie zien Robert deNiro flippen. dan zitten ze gevangen in een onderwaterkooi en moeten ze russich roulette spelen. Nou toen werd het een beetje leuk maar de film bleef tergend verder gaan dus voor mij was er geen lol meer aan te beleven.
Apocalypse Now
Nog een Vietnam film. Het eerste uur was te doen. Komische momenten hier, actiescenes daar het loopt allemaal. Na een uur begint het een beetje een sleur te worden. Geen plotwendingen, en de acties zijn ook niet meer je van het. Uiteindelijk komen ze bij marlon Brando aan en vanaf dat moment verandert de film in een LSD trip. Ze waren mij al snel kwijt en ik heb met moeite het laatste uur uitgezeten.
En de Titanic!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Thedoctor op 02-05-2003 12:33]
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 12:32 schreef lampie_666 het volgende:
titanic![]()
![]()
quote:Armageddon en FDTD zou nou niet echt overladen met oscars, geprezen door critici e.d. dat zijn gewoon popconrfilms voor de verstand op 0 actieliefhebbers
Op vrijdag 2 mei 2003 12:32 schreef Thedoctor het volgende:
Armagedon, From Dusk Till Dawn!!!!En de Titanic!!!
Geen zin en tijd om redenen op te geven, maar neem maar gewoon aan dat ik het zwaar overschatte films vind.
Hoewel ik The Matrix nog wel een keertje wil zien, misschien valt ie toch mee.
Runner up: American History X. Op zich geen slechte film, maar heeft IMHO te weinig diepgang. Laat ik het zo zeggen, het had veel beter gekund.
edit: Gladiator nog ff toegevoegd. Wát een bagger zeg!
[Dit bericht is gewijzigd door Frollo op 02-05-2003 12:35]
quote:Heiden.
Op vrijdag 2 mei 2003 12:34 schreef yvonne het volgende:
Fightclub
Mulholland Drive, te vaag, en de tien minuten waarin alles uitgelegd wordt is de 2 uur daarvoor niet waard.
quote:yup, highly overrated
Op vrijdag 2 mei 2003 12:34 schreef yvonne het volgende:
Fightclub
quote:Resident Evil is een unaniem afgezeken film en door vrijwel niemand met een iq van boven de 10 bestempeld als topfilm
Op vrijdag 2 mei 2003 12:35 schreef Myster_E het volgende:
Resident Evil en 12 Monkees vond ik beide helemaal niks.
quote:Beide waren neit bestempeld als topfilms, en ik vond ze eigenlijk wel OK
Op vrijdag 2 mei 2003 12:35 schreef Myster_E het volgende:
Resident Evil en 12 Monkees vond ik beide helemaal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |