Maar ik mag eigenlijk niet oordelen als ik het nog nioet gezien heb, dus houd ik verder mijn mond maar
quote:Ik wilde ook met vriendinnen erheen gaan, maar het is het dus niet waard?
Op dinsdag 29 april 2003 23:13 schreef lindaatje het volgende:
Wie is er al naar deze toneelstuk geweest en wat vonden jullie ervan? Ik ben dus net geweest, het is maar dat ik korting had en dus 2 kaartjes voor de prijs van 1 kreeg, maar ik vind het niet echt 19 euro waard. Verder wel goed acteerwerk van Teun Keulboer, die eigenlijk de hoofdrol speelde. Johnny vond ik minder. Katja was wel ok, haha alleen wel grappig dat een paar puberige jongetjes gelijk zaten te fluiten toen ze opkwam.
quote:Hoe kun je nou véél verwachten van Johnny de Mol!?!?
Op woensdag 30 april 2003 12:39 schreef lindaatje het volgende:
nee, zo erg leuk vond ik het niet. Tenzij je die kaartjes met korting kan krijgen. In London werd het stuk gespeeld door Matt Damon en Ben Affleck, en ja...dat is weer heel andere koek he. Dat zijn gewoon topacteurs. Die Johnny de Mol viel me toch wel erg tegen. Ik had meer van hem verwacht.
quote:Dat vraag ik me ook af
Op dinsdag 9 september 2003 22:55 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
waarom vind ik deze topic niet met de search
Ben er vanavond heen geweest en was opzich wel leuk. Soms was het ook best grappig. Het moraal van dit verhaal is mij echter onbekend. Het plot snap ik eigenlijk niet echt. Al met al is de voorstelling mij toch wel een beetje tegengevallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |