Bestemming. 24-05-2003
Riga,Riga,Riga
Skonto Hall[/b
The 2003 Eurovision Song Contest will be held at the Skonto Hall just five minutes from downtown Riga.
The hall is named after the Skonto conglomerate who finance the facility. The company, which last year posted profits of 100 million dollars is also linked to the country's best known soccer team, FC Skonto Riga.
The hall was chosen after much consideration over other possible venues by Latvian TV. It was felt that the venue offered the best infrastructure for the contest.
The choice of the Skonto Hall was also supported strongly by the Latvian police force who felt they could more easily ensure a safe and enjoyable contest for all those involved if Skonto was to host.
The hall is currently one of the largest performance and exhibition spaces in Latvia with over 800 square metres of covered space.
It is anticipated that 6000 people will sit in the audience of the 2003 Eurovision Song Contest. It stands in a complex which is 3.8 hectares in size, Above the main hall on a balcony is a conference hall for 200 people, which is planned for use as the press centre.
Winaars van Vorig jaar.
Deelnemers en liedjes dit jaar.
Iceland:Song: Open Your Heart
Performer: Birgitta Haukdal
Austria:Song: Weil der Mensch zählt
Performer: Alf Poier
Ireland:Song: We've Got The World
Performer: Mickey Harte
Turkey:Song: Every Way That I Can
Performer: Sertab Erener
Malta:Song: To Dream Again
Performer: Lynn Chircop
Bosnia-Herzegovina:Song: Ne Brini (Don't Worry)
Performer: Mija Martina
Portugal:Song: Deixa-me Sonhar
Performer: Rita Guerra
Croatia:Song: Vie nisam tvoja
Performer: Claudia Beni
Cyprus:Song: Feeling Alive
Performer: Stelios Konstantas
Germany:Song: Let's Get Happy
Performer: Lou
Russia:Song: Ni Ver', Ni Bojsya
Performer: t.A.T.u.
España:Song: Dime
Performer: Beth
Israel:Song: Many Words For Love
Performer: Lior Narkis
[b]Netherlands:Song: One More Night
Performer: Esther Hart
England:Song: Cry Baby
Performer: Jemini
Ukraine:Song: Hasta La Vista
Performer: Olexandr Ponomaryov
Greece:Song: Never Let You Go
Performer: Mando
Norway:Song: I'm Not Afraid To Move On
Performer: Jostein Hasselgård
France:Song: Monts Et Merveilles
Performer: Louisa
Poland:Song: Bez Granic
Performer: Ich Troje
Latvia:Song: Hello From Mars
Performer: F.L.Y.
Belguim:Song: SANOMI
Performer: Urban Trad
Estonia:Song: Eighties Coming Back
Performer: Ruffus
Rumania:Song: Don't Break My Heart
Performer: Nicola
Sweden:Song: Give me your love
Performer: Fame
Slovenia:Song: Nanana
Performer: Karmen Stavec
--------------------------------------------------------------------------------------------
Dit zijn de artiesten van dit jaar.
Ik heb heel van de liedjes al gehoord ik denk dat het weer een spanned songfestival gaat worden
Belgie en Estland zijn heel apart bezig
Belgie doet veel met muziekinstrumenten geloof ik
en Estland gaat 80's .
Er zit ook veel bagger tussen o.a van Duitsland en opvallend genoeg doet Letland bijna precies hetzelfde soort actje als vorig jaar
Mijn persoonlijke favoriet is Beth van Spanje ik kende het liedje al heel lang en ik vind het een goed nummer.
Ook zijn Malta,Griekenland,en Frankrijk wel goede kanshebbers.
[Dit bericht is gewijzigd door El_Catalan op 29-04-2003 15:33]
Nederland zal wel weer 15e worden ofzo..
quote:24 mei!!
Op dinsdag 29 april 2003 14:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wanneer is het zover dan?
En ik ben er helemaal klaar voor, .
quote:Nederland haalt wel wat hoger dan vorig denk ik
Op dinsdag 29 april 2003 14:45 schreef mitt het volgende:dit je tweede passie El_Catalan ?
Nederland zal wel weer 15e worden ofzo..
Prima topic voor Muziek
quote:En voeg de datum even toe,
Op dinsdag 29 april 2003 14:52 schreef Frollo het volgende:
Topicstarter, edit je post nog even a.j.b. Er staan een paar [b]-tags niet goed.
Zal Seborik erg weten te waarderen
quote:Alle artiesten?
Op dinsdag 29 april 2003 14:54 schreef yvonne het volgende:
En fotootjes van de artiestenZal Seborik erg weten te waarderen
Eurosongfestival, .
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 15:24 schreef Barb het volgende:
Yvonne, maak er ff Eurovisiesongfestival van in de titel ajb.Eurosongfestival,
.
quote:Ze heeft een leuk koppie maar daar moet je je niet door laten beinvloeden
Op dinsdag 29 april 2003 15:29 schreef ranja het volgende:
Ok, leuk die foto's... ik ben voor Bosnie
quote:24 mei!
Op dinsdag 29 april 2003 14:42 schreef El_Catalan het volgende:
27-05-2003
[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 29-04-2003 15:32]
quote:
Germany:Song: Let's Get Happy
Performer: Lou
quote:Ja sorry, echte fan hiero,
Op dinsdag 29 april 2003 15:26 schreef El_Catalan het volgende:ja sorry
quote:Erg he
Op dinsdag 29 april 2003 15:32 schreef Barb het volgende:[..]
24 mei!
quote:Iemand?
Op dinsdag 29 april 2003 14:58 schreef yvonne het volgende:
En hoe gaat het liedje van rusland in het engels heten?
Ik wil het onderhand wel eens horen
quote:Die gaan ze gewoon in het Russisch zingen toch
Op dinsdag 29 april 2003 19:37 schreef yvonne het volgende:[..]
Iemand?
quote:'Somebody' bedoel je ?
Op dinsdag 29 april 2003 19:37 schreef yvonne het volgende:Iemand?
quote:Zo staat het niet op die ene site waar ik niets illegaals wil gaan doen
Op dinsdag 29 april 2003 19:45 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Die gaan ze gewoon in het Russisch zingen toch
quote:Nee hoor ze gaan allemaal dingen doen met trommels en fluiten enzo
Op dinsdag 29 april 2003 20:12 schreef sweek het volgende:
Ik ben bang dat ik me heeeeel erg ga mogen schamen voor België dit jaar.
quote:Als hij in het engels gezongen zou worden zou het allang vermeld staan bij de officieele site
Op dinsdag 29 april 2003 20:12 schreef yvonne het volgende:[..]
Zo staat het niet op die ene site waar ik niets illegaals wil gaan doen
quote:Daarom.
Op dinsdag 29 april 2003 20:15 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Nee hoor ze gaan allemaal dingen doen met trommels en fluiten enzo
quote:Vooral van Tatu in lesbische poses natuurlijk.
Op dinsdag 29 april 2003 14:54 schreef yvonne het volgende:
En fotootjes van de artiestenZal Seborik erg weten te waarderen
quote:statig en truttig? hoe lang is het geleden dat je voor het laatst hebt gekeken?
Op dinsdag 29 april 2003 22:58 schreef Dr_Crouton het volgende:
De Tatu-meisjes gaan elkaar natuurlijk even bekken voor de miljoenen kijkers. Even die statige truttige Songfestival op z'n kop zetten.
quote:Vind het ondanks de vele aparte acts door de jaren heen van bepaalde deelnemers het hele opzet nog steeds erg houterig. De meeste liedjes zijn nog erg oubollig (vrede en geluk) om maar een voorbeeld te noemen.
Op dinsdag 29 april 2003 23:02 schreef ranja het volgende:[..]
statig en truttig? hoe lang is het geleden dat je voor het laatst hebt gekeken?
quote:Ja, helaas is de kwaliteit van de liedjes meestal gemiddeld niet erg hoog. Op zich doet Nederland het dit jaar goed door een nummer te sturen dat zeker tussen de 10 en 15 komt en we dus volgend jaar weer mee mogen doen.
Op dinsdag 29 april 2003 23:06 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Vind het ondanks de vele aparte acts door de jaren heen van bepaalde deelnemers het hele opzet nog steeds erg houterig. De meeste liedjes zijn nog erg oubollig (vrede en geluk) om maar een voorbeeld te noemen.
Maar ach, het is een wedstrijd met liedjes en dus altijd interessant
quote:Ja hoor, het is gezellig-thuis-voor-de-buis vermaak.
Op dinsdag 29 april 2003 23:10 schreef ranja het volgende:[..]
Ja, helaas is de kwaliteit van de liedjes meestal gemiddeld niet erg hoog. Op zich doet Nederland het dit jaar goed door een nummer te sturen dat zeker tussen de 10 en 15 komt en we dus volgend jaar weer mee mogen doen.
Maar vooral door de oostbloklanden gaat het statige er wel wat af, vind ik... geeft wat niet bloed in het spel.Maar ach, het is een wedstrijd met liedjes en dus altijd interessant
quote:Of 'open-een-topic-op-fok-en-ga-met-z'n-allen-commentaar-geven' vermaak
Op dinsdag 29 april 2003 23:35 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ja hoor, het is gezellig-thuis-voor-de-buis vermaak.
quote:Daar is dit de voorloper van
Op woensdag 30 april 2003 00:26 schreef MSXUser het volgende:[..]
Of 'open-een-topic-op-fok-en-ga-met-z'n-allen-commentaar-geven' vermaak
(is me vorig jaar erg goed bevallen
).
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 22:49 schreef Seborik het volgende:[..]
Vooral van Tatu in lesbische poses natuurlijk.
Zoiets?
En we hebben een winnaar
quote:Dat was lachen.
Op woensdag 30 april 2003 00:26 schreef MSXUser het volgende:[..]
Of 'open-een-topic-op-fok-en-ga-met-z'n-allen-commentaar-geven' vermaak
(is me vorig jaar erg goed bevallen
).
Toch nog hoop voor Belgie
Spanish voters urged to think Belgian
Telephone voters in the Iberian region of Galicia will see their loyalties divided on May 24 between the official Spanish entry Beth and Belgian group Urban Trad.
Newspapers and business organisations in the Spanish region of Galicia are urging support for what they are calling the first Galician Eurovision song. The vocals for the Belgian Eurovision song this year will be partly sung by 25 year old Veronica Codesal, a singer of Spanish origin whose parents hailed from Lugo, the capital of the largest province in Galicia.
Veronica Codesal was asked to sing in Riga as a temporary replacement for Urban Trad regular Soetkin Collier after spending almost three years working as one of their occasional backing singers. Her participation has been much applauded by the media in the Spanish region who have also picked up on the use of traditional sounding instruments from the area. The first cultures which left their tracks in Galicia were Celtic
------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed nieuws voor de Belgen die mensen van Galicia hebben het namelijk niet zo met spanje ondanks dat ze daar wonen dat worden extra votes voor Belgie
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Tatu nieuws
t.A.T.u late to sing in English
Russian duo t.A.T.u. look set to perform their entry to Eurovision in Russian, after missing the deadline to submit an English language version of their song Ne Ver, Ne Boisya, Ne Prosi.
The European Broadcasting Union sets a deadline each year for details to be agreed by broadcasters of the song they wish to submit. After this date minor changes are permitted, but major changes, such as the language in which the song may be performed are strictly forbidden, a point explicitly stated in EBU rules. This year the date was March 20 at which time, Russian broadcaster ORT delivered a Russian language version of the song only.
The girls' manager Ivan Shapovalov has been busy with damage limitation interviews, claiming that the group would sing in Russian as part of a commitment to their heritage, on the ORT website he stated, "ORT suggested we submit a song in February, at the time when Tatu were working on their second album. We decided to put forward a song from their second Russian album. This is chance for Russia to change attitudes towards the festival and increase the audience for Eurovision. For us it is important to sing in our native tongue and do what we want, something others are scared to try."
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Beth outsells Madonna
Spanish Eurovision singer Beth is set to top the Spanish album charts as she records massive sales for her debut CD, Otra realidad (another reality).
Beth is just the latest starlet to have emerged from the hugely successful Spanish TV Show Operación Triunfo. Despite initially lukewarm reviews, the second series of the show has gone on to rival viewing figures and record sales of the first one and made stars of the wannabes who have taken part.
During the first two days of release Beth managed to shift some 150,000 copies of her debut album, outselling Madonna's new CD American Life by a ratio of three to one. Following on from the big sales of Eurovision song Dime, Beth now looks set to find herself on top of both the singles and album charts in Spain.
quote:Idd gezellig met een paar vrienden en een kratje bier en uiteraard een weddenschapje.
Op dinsdag 29 april 2003 23:35 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Ja hoor, het is gezellig-thuis-voor-de-buis vermaak.
quote:En het liefste met een lijstje erbij waar je dan cijfers op gaat geven voor het liedje en natuurlijk de kleding.
Op donderdag 1 mei 2003 20:12 schreef Jane het volgende:
Ik kijk ook elk jaar.Idd gezellig met een drankje en een hapje en meestal met een vriendin.
Turkish singer faces down critics
Turkish singer Sertab Erener has admitted that she finds it hard to understand the fuss caused by her Eurovision entry in her native Turkey.
Its all so silly, she has told a British newspaper, You film in a harem, you sing in English, you produce an R&B song, you add ethnic instruments, you go there and put on a great show surely all this is good publicity for Turkey? People can never see the big picture.
Sertab Erener is currently seeing her chances of winning the 2003 Eurovision Song Contest rated as very high by bookmakers across Europe. Her song is also doing well in unofficial polls and appears to offer Turkey their best chance of winning in many a year.
----------------------------------------------------------------------------------
Eurovision vote rigging suspected
It has been suggested that a number of national broadcasters colluded to rig the result of the 2002 Eurovision Song Contest, engaging in a set of agreed vote exchanges.
The suspicions, which first emerged shortly after the contest in May 2002, has recently attracted increased interest in the European Press ahead of the contest in Riga.
The allegations have lead to a tightening of security by the EBU who have made changes to the rules for the 2003 contest, who are recommending outlawing SMS votes whilst insisting strict controls and checks are in place for telephone voting.
Danish tabloid Ekstra Bladet reported that seven national delegations entered into an agreement to exchange points. The countries involved are said to be Cyprus, Greece, Romania, Russia, Malta, Croatia and FYR Macedonia. Each of the countries involved were using at least some element of jury voting. A crisis meeting was held in Tallinn, it is claimed at which the agreements were exposed to EBU officials who attempted to ensure that any such arrangements were cancelled when threatened with media exposure for the supposedly done deals.
The agreements received coverage in the Romanian press at the time of the contest who also had been tipped off to the deals to ensure that votes came the way of Monica Anghel and Marcel Pavel. The duo ended eighth after being tipped by many polls and bookmakers to barely make it into double figures and was the surprise of the night back in May last year.
Recently Maltese singer Ira Losco has spoken about the deals which were struck behind closed doors. She told the Maltese Independent hat delegates from the different countries lobbied for points throughout the week in Tallinn. There was a time when it was so blatantly obvious. Now it is done less because televoting has been introduced in most countries. She explained that in fact it had been agreed that Romania would give Malta twelve points, something upon which the jury failed to deliver. "Perhaps the Romanians understood that it was more politically correct for them to give the points to someone else."
quote:Vind het ook best oneerlijk vooral jeugd word er erg door aangetrokken.
Op woensdag 7 mei 2003 21:41 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk vind ik dat een bandje als Tatu niet aan zo'n festival mee mag doen.
Ze zijn nu internationaal bekend, dat lijkt me niet helemaal eerlijk.
Het is natuurlijk wel zo dat het om de muziek gaat, maar ik denk dat dit toch veel stemmers beïnvloed.
Erg origineel het nummer uit Belgie, maar is geen klapper. Geldt ook voor Tatu, lekker vet geproduceerd, maar niet bijzonder.
Hilarisch de inzending uit de Oekraine Oleksandr Ponomaryev 'Hasta La Vista Baby' en humorloos de inzending uit Oostenrijk.
quote:Die vent van oostenrijk dat is toch hoop ik wel een grap?
Op woensdag 7 mei 2003 21:47 schreef TomBombadil het volgende:
Nu de liedjes geluisterd te hebben zit er een overduidelijke winnaar tussen: Jostein Hasselgard (Noorwegen) gaat met kop & schouders winnen. (het is in ieder geval veruit de beste inzending)
Ook boven de middelmaat vind ik het nummer van Ruffus (Estland)Erg origineel het nummer uit Belgie, maar is geen klapper. Geldt ook voor Tatu, lekker vet geproduceerd, maar niet bijzonder.
Hilarisch de inzending uit de Oekraine Oleksandr Ponomaryev 'Hasta La Vista Baby' en humorloos de inzending uit Oostenrijk.
http://www.songfestival.nl/PHP/index/video
En wat vond je van Beth-Spanje ik vind het een heel geslaagd liedje
quote:Ik krijg jeuk van die spaanse gitaar die alle tussenstukken moet opvullen, en de productie is overigens ook erg vlak. Melodie aardig maar middelmaats. Helaas geen winnaar.
Op woensdag 7 mei 2003 21:48 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Die vent van oostenrijk dat is toch hoop ik wel een grap?
Die spanish guitar komt dit jaar wel erg vaak terug, engelsen en cyprioten hebben er ook al last van.
Dime
Mar en calma en un atardecer
y todo vuelve a ser como era entonces
juego con la arena entre mis pies
dibujando sin querer tu nombre
cuantas veces te llame en la noche,
cuantas veces te busque
por mis recuerdos yo vuelvo y no pierdo la fe
dime que es lo que puedo hacer, como te puedo tener
en mi vida
vamos a olvidar el ayer y a comenzar otra vez
sin mentiras
en mi vida
me han contado que tu estas igual
y que te sientes mal como yo
ne permitas que el orgullo sea
quien decida por los dos
porque tu sabes que te quiero
y todo lo que dije no es verdad
deja tus miedos podemos si quieres
volverlo a intentar
en mi vida
sin mentiras
dime que es lo que puedo hacer como te puedo tener
en mi vida
que tu y yo sabemos
que no podemos vivir asi
vuelve junto a mi
en mi vida
sin mentiras
en mi vida
Hier trouwens alle audio op een rij...
quote:Vindt iedereen blijkbaar...
Op woensdag 7 mei 2003 21:48 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Die vent van oostenrijk dat is toch hoop ik wel een grap?
quote:Vet te laat natuurlijk
Het duurt niet lang meer daarom open ik hem alvast
quote:I know.
Op woensdag 7 mei 2003 23:14 schreef SunChaser het volgende:[..]
Vet te laat natuurlijk
Het Eurovisie Songfestival 2003 topic
Maar deze heeft een betere inhoud en is al voller
quote:Staan er al foto's in van lekkere SF-vrouwen dan?
Op woensdag 7 mei 2003 23:18 schreef El_Catalan het volgende:
Maar deze heeft een betere inhoud
quote:Dan maak je ze allebei maar vol.
Op woensdag 7 mei 2003 23:14 schreef SunChaser het volgende:[..]
Vet te laat natuurlijk
Het Eurovisie Songfestival 2003 topic
quote:Lukt wel hoor
Op woensdag 7 mei 2003 23:18 schreef Seborik het volgende:[..]
Dan maak je ze allebei maar vol.
quote:Jah vast wel, anders met het songfestival zelf wel.
Op woensdag 7 mei 2003 23:19 schreef SunChaser het volgende:[..]
Lukt wel hoor
quote:Ik heb geen zin om elk woordje te vertalen ik vertaal get refrein wel helemaal.
Op woensdag 7 mei 2003 22:01 schreef TomBombadil het volgende:
Hier de tekst van het spaanse nummer, begrijp er geen snars van, er is vats wel een vertaler in de buurt...Dime
Mar en calma en un atardecery todo vuelve a ser como era entonces
juego con la arena entre mis pies
dibujando sin querer tu nombrecuantas veces te llame en la noche,
cuantas veces te busque
por mis recuerdos yo vuelvo y no pierdo la fedime que es lo que puedo hacer, como te puedo tener
en mi vida
sin mentiras
en mi vidame han contado que tu estas igual
y que te sientes mal como yo
ne permitas que el orgullo sea
quien decida por los dosporque tu sabes que te quiero
y todo lo que dije no es verdad
deja tus miedos podemos si quieres
volverlo a intentardime que es lo que puedo hacer, como te puedo tener
en mi vida
sin mentiras
en mi vidaque tu y yo sabemos
que no podemos vivir asi
vuelve junto a midime que es lo que puedo hacer como te puedo tener
en mi vida
sin mentiras
en mi vidaHier trouwens alle audio op een rij...
http://www.songfestival.nl/PHP/index/audio
Ze zingt gewoon over hoeveel keer zei heeft gebeld in de avond en heeft gezocht om haar herineringen en ze zal terug komen ze geeft het niet op.
ze wil hem laten weten dat hij kan belissen wat hij verder wil maar ze zegt tergelijkertijd dat het niet kan op de manier zoals het was.
Kort samengevat.
couplet
Zeg me wat ik kan doen om je in me leven te hebben.
Dan vergeten we gisteren en beginnen opnieuw zonder leugens zeg me wat ik moet doen om je in me leven te hebben
Kwist niet dat je van Songfestival hield, ik kijk er ook altijd naar, tis wel leuk avondvermaak en sommige liedjes zijn niet slecht (alhoewel wint nooit mijn favoriete liedje).. tis een beetje Celine Dion/ Laura Pausini achtig liedjes en daar hou ik op zich wel van.
Het niveau van dit jaar is wel erg hoog overigens!! Tatu... Beth... wow!!
Voor degenen die geen TVE kijken of nix van de Spaanse muziek weten..
Beth is de winares van de Spaanse Idols, daar heet het Operación Triumfo.. alleen is Beth geen Jamai maar een HEERLIJK LEKKER WIJF haha ze heeft al veel hits gehad in Spanje en daar heeft ze een DiVAstatus.. zij wordt zeker 1e of 2e
Het liedje dat ze zingt is overigens al eerder in duet met Laura Pausini gezongen.. hier foto's van Beth (en Laura)
*Francia gaat stemmen op Espanha met Beth.. en iedereen die van mooie vrouwen houdt ook *
quote:Muy bien ! Amigo ,Gracias!
Op woensdag 7 mei 2003 23:42 schreef francia het volgende:
Hola ElCatalan Cómo estás??Kwist niet dat je van Songfestival hield, ik kijk er ook altijd naar, tis wel leuk avondvermaak en sommige liedjes zijn niet slecht (alhoewel wint nooit mijn favoriete liedje).. tis een beetje Celine Dion/ Laura Pausini achtig liedjes en daar hou ik op zich wel van.
Het niveau van dit jaar is wel erg hoog overigens!! Tatu... Beth... wow!!
Voor degenen die geen TVE kijken of nix van de Spaanse muziek weten..Beth is de winares van de Spaanse Idols, daar heet het Operación Triumfo.. alleen is Beth geen Jamai maar een HEERLIJK LEKKER WIJF haha ze heeft al veel hits gehad in Spanje en daar heeft ze een DiVAstatus.. zij wordt zeker 1e of 2e
Het liedje dat ze zingt is overigens al eerder in duet met Laura Pausini gezongen.. hier foto's van Beth (en Laura)
*Francia gaat stemmen op Espanha met Beth.. en iedereen die van mooie vrouwen houdt ook
*
Ik hou van het songfestival man en ja Beth is
Ze kan nog eens goed zingen ook
Hopen dat Frankrijk eve wat puntjes geeft aan ons
Beth Sera la Ganadora!!!!!!!!!!!!!
quote:Haha Francia heeft ze hele collectie
Op woensdag 7 mei 2003 23:45 schreef francia het volgende:
[afbeelding]ze heeft n beetje een Xtina Aguilera-achtige stijl
douze points Portugal
dix points Espagne
en daarna Belgie/ Italie of Zwitserland
[Dit bericht is gewijzigd door francia op 07-05-2003 23:52]
quote:Waarom zoveel aan portugal?
Op woensdag 7 mei 2003 23:50 schreef francia het volgende:
hehe France geeft Spaanse vrienden sowieso des points
Frankrijk geeft altijd standaard:douze points Portugal
dix points Espagneen daarna Belgie/ Spanje of Zwitserland
Trouwens, weet je of ik "dime" kan downen op kazaa of ergens anders?
quote:Op Kazaa eve onder operacion triunfo of Beth
Op woensdag 7 mei 2003 23:55 schreef francia het volgende:
Ik weet het ook niet.. Songfestival is en blijft politiek.. op een of andere manier geeft Frankrijk altijd veel punten aan Portugal en Portugal veel punten aan Frankrijk.. waarom, ik weet niet...Trouwens, weet je of ik "dime" kan downen op kazaa of ergens anders?
P.S vraagje wie zijn die vrouwen op je foto's in fotoboek? spaans zeker
quote:Dom nieuwsbericht alles staat er behalve bewijs .
Op donderdag 8 mei 2003 00:17 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat Nederland dit jaar veel hoger gaat scoren dan vorig jaar...top 5 moet lukken!
quote:Had je topic niet gezien sorry.
Op donderdag 8 mei 2003 09:33 schreef Vamos het volgende:
He! een beetje mijn topic jatten![]()
Ik denk dat Nederland dit jaar veel hoger gaat scoren dan vorig jaar...top 5 moet lukken!
Maar nu kunnen we deze twee gewoon volmaken
quote:een beetje pot verwijt de ketel.....
Op donderdag 8 mei 2003 00:17 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 11:19 schreef Bolletje... het volgende:
Spanje topic
Komt Spanje op 1.
2 Turkije.
3.France
22.Nederland
quote:ja, ja spanje dus
Op donderdag 8 mei 2003 11:24 schreef El_Catalan het volgende:[..]
eurosongfestival topic
quote:Klein beetje omdat ze een fantastisch liedje hebben
Op donderdag 8 mei 2003 12:03 schreef Bolletje... het volgende:[..]
ja, ja spanje dus
Esther hopes to follow caretaker to victory
Esther Hart, the Dutch participant at Eurovision 2003 hopes to follow in the footsteps of her former school caretaker when she sings in Riga later this month.
Two years ago, it was the former concierge at the Rotterdam Conservatoire, Dave Benton who together with Tanel Padar won the contest for Estonia. "I didn't even know he was taking part, but he was always singing whenever I saw him at the school."
Hart has no plans to call Benton ahead of the contest this year, "He probably doesn't know that I'm taking part since he probably just knows me by my old nickname of Katinka. I use the name Esther these days because it's easier for foreign journalists to get their tongue around. For the same reason I've shortened by surname from Hartkamp. Perhaps Dave will be in Riga and if he is I really hope I run into him."
------------------------------------------------------------------------------------------------
Work begins in Skonto for Eurovision
The Latvian TV team have moved into the Skonto Olympic Hall to make the final preparations for the staging of the 2003 Eurovision Song Contest on May 24.
The contest technical director Aigars Raits is overseeing work on the ten tonne structure which will support the stage. The stage will be arriving piece by piece on twenty nine trucks over the coming weeks. Work will continue right up until May 17 when the first rehearsals are scheduled to take place.
150 people in 10 countries have had a hand in building the stage which will have a total area of 1,200 square meters, its glass surface will be 35 meters wide and it will include arches, 16 meters in height. The centre of the stage will have a transparent glass floor that will be used for creating all kinds of effects - musicians will be standing in the centre of either a green meadow or a raging blue sea, depending on the song performed.
The stage itself will be without colour - grey, silver and black tones will be used, because the various colours of light will look best against those backgrounds. The performances of all 26 contestants will therefore differ greatly. Whereas the arches will be used for light effects and video projections, which will also contribute to the diversity of the performances.
Each act will be introduced by a short video postcard shot during the week and featuring the performers out and about in Latvia. The interval this year is a pre-filmed six minute performance, featuring Marie Naumova, Brainstorm, the folk group Ilgi, composer Raimonds Pauls and others.
The 2000 plus accredited members of the press and heads of delegations will be catered for in a newly built press centre, said to be the largest in the history of Eurovision with sixty stationery PCs and 40 mobile link up points available at any one time. The 50 press conferences and various rehearsals will be displayed on three large screens.
Ahead of the contest on May 24, visitors to Riga will be able to enjoy various warm up activities. A wide ranging cultural program has been prepared for visitors to the city by the Riga City Council's Cultural Department. On the night itself, local bands such as The Hobos, Juras akmentini and former performers from Latvian national finals will be performing in a concert hosted by Horens Stalbe at the Daugava River embankment.
LTV 7 will broadcast on the internet with some English language programming to allow fans around the world watch the build up to Eurovision. A webcast of interviews, videos about the 26 participant countries is currently being produced for transmission through the official website on the day of the event.
quote:Echt?? France op 3?? Woww das mooi..is lang geleden dat France hoog stond in polls voor het songfestival.. ik heb hun liedje nog niet gehoord, jij wel? Is het wat? Het is toch wel in het Frans he? Anders vind ik het niets haha
Op donderdag 8 mei 2003 11:25 schreef El_Catalan het volgende:
POLL die is gehouden voor de (mogelijke winaar)
Komt Spanje op 1.
2 Turkije.
3.France22.Nederland
quote:Best mooi liedje
Op donderdag 8 mei 2003 18:33 schreef francia het volgende:[..]
Echt?? France op 3?? Woww das mooi..is lang geleden dat France hoog stond in polls voor het songfestival.. ik heb hun liedje nog niet gehoord, jij wel? Is het wat? Het is toch wel in het Frans he? Anders vind ik het niets haha
Hier kan je het luisteren
Member of the Polish group Ich Troje, Michal Wisniewski, seems to be disappointed by the decision of TVP of not supporting any effort to promote their entry in the 48th Eurovision Contest in European countries.
Already Ich Troje have visited Malta, Cyprus, Spain and Latvia for promotion with the support of their record company Universal Music. At the same time, TVP s denial to show singers from other countries on its programmes had as a result that Cypriot, Maltese and Latvians singers to appear on a private station show and also some appearances of Ich Troje in other countries to be cancelled.
According to newspaper Super Express, Ich Troje is thinking along with Universal Music even to withdraw from the festival. Off course something like that has never happened in the Contest two weeks before its taking place.
Some say that such a decision might be taken only because of the worries for a possible bad result on May 24.
Mijn voorkeur:
1. SPANJE echt waar, als dit nummer niet wint weet ik t ook niet meer, het is gewoon aan alle kanten top!! heeeeerlijk liedje, mix van uptempo en mooie ballad.. over spanje gesproken dat liedje van vorig jaar van Spanje vond ik NOG beter.. onbegrijpelijk dat het niet gewonnen heeft.
Altijd dat lelijke KUT-ENGELS in liedjes dat helemaal niet klinkt, ze domineren al de pop-charts, laar het Eurovisie Songfesrival nou eens een andere taal als #1 krijgen.
Andere favorieten: Bosnie, Rusland, Malta en Frankrijk
Frankrijk valt me overigens beetje tegen: ze kunnen veel betere liedjes en zangeressen leveren..
By the way: Why the fuck doet Italia WEER niet mee????? Ik mis ze steeds en italia is ong. elke keer mn favoriet, ze hebben van die mooie italiaanse liedjes altijd I WANT ITALY
Nederlandse inzending vond ik eerst wel okay, maar nu ik rest gehoord heb denk ik niet dat ze hoger dan 5e positie komen..overigens wel weer stom: bijna alle landen besluiten weer in eigen taal te zingen, Nederland blijft stug in Engels zingen terwijl geschiedenis heeft gebleken dat Nederlands toch wel kan scoren (remember: Hemel & aarde heerlijk liedje)
Slechtste liedje: Duitsland (ZOALS ALTIJD)
Hoe kunnen die Duitsers er toch elk jaar weer inzitten??
quote:Ik vond Spanje Bar vorig jaar Rosa kan niet normaal praten daarom heeft ze nu ook een beugel
Op zondag 11 mei 2003 19:50 schreef francia het volgende:
Ik heb de meeste nummers nu gehoord en ik vond het een veel beter niveau dan vorig jaar! *wat was het slecht vorig jaar, vooral die #1 zeg!!die kleine kutlandjes als Ierland, Letland, etc moeten s ophouden met het songfestival winnen met hun irritante abba-achtige liedjes
daarom moet er dit jaar weer een lekker kippenvel veroorzakende BALLAD winnen
*
Mijn voorkeur:
1. SPANJE echt waar, als dit nummer niet wint weet ik t ook niet meer, het is gewoon aan alle kanten top!! heeeeerlijk liedje, mix van uptempo en mooie ballad.. over spanje gesproken dat liedje van vorig jaar van Spanje vond ik NOG beter.. onbegrijpelijk dat het niet gewonnen heeft.Altijd dat lelijke KUT-ENGELS in liedjes dat helemaal niet klinkt, ze domineren al de pop-charts, laar het Eurovisie Songfesrival nou eens een andere taal als #1 krijgen.
Frankrijk valt me by the way beetje tegen: ze kunnen veel betere liedjes en zangeressen leveren..By the way: Why the fuck doet Italia WEER niet mee????? Ik mis ze steeds en italia is ong. elk jaar mn favoriet, ze hebben van die mooie italiaanse liedjes altijd
I WANT ITALY
Nederlandse inzending vond ik eerst wel okay, maar nu ik rest gehoord heb denk ik niet dat ze hoger dan 5e positie komen..overigens wel weer stom: bijna alle landen besluiten weer in eigen taal te zingen, Nederland blijft stug in Engels zingen terwijl geschiedenis heeft gebleken dat Nederlands toch wel kan scoren (remember: Hemel & aarde
heerlijk liedje)
En ja die jaar moet Spanje wel winnen echt een fantastisch lied en natuurlijke mooie vrouw die het zingt.
Maar het slechtse is Oostenrijk echt niet te geloven ik hoop echt dat het een grap is
quote:Duitsland betaalt elk jaar (net als Frankrijk en nog een aantal landen) een flinke smak geld aan de organisatie, en is dus verzekerd van deelname. Overigens kon zonder dat geld het festival volgens mij niet eens georganiseerd worden.
quote:Dat van Duitsland kan waar zijn, maar Frankrijk is er naar mijn weten een paar keer niet bijgeweest omdat ze te laag eindigde, dus van Frankrijk klopt dit niet.
Op zondag 11 mei 2003 20:35 schreef stuifzand het volgende:[..]
Duitsland betaalt elk jaar (net als Frankrijk en nog een aantal landen) een flinke smak geld aan de organisatie, en is dus verzekerd van deelname. Overigens kon zonder dat geld het festival volgens mij niet eens georganiseerd worden.
quote:Quote uit "Het eurovisiesongfesitval in de twintigste eeuw" van Hans Walraven en Geert Willems.
Op zondag 11 mei 2003 20:50 schreef francia het volgende:[..]
Dat van Duitsland kan waar zijn, maar Frankrijk is er naar mijn weten een paar keer niet bijgeweest omdat ze te laag eindigde, dus van Frankrijk klopt dit niet.
-begin quote-
"Vanaf het jaar 2000 zijn de vier grote EBU-landen, Groot-Brittannië, Frankrijk, Spanje en Duitsland, ook verzekerd van een plaats op het festival. Het kwartet steekt het meeste geld in de EBU. Bovendien zijn die landen de steunpilaren van de Europese platenindustrie."
-einde quote-
Dat "geld stoppen in het festival" is misschien niet helemaal waar, want het komt er via een omweg, maar het gaat wel degelijk om die landen.
Maar goed, dat geldt dus pas vanaf 2000, dus dat Frankrijk een paar keer daarvoor afgevallen is wegens slechte resultaten kan natuurlijk goed.
EBU= European Broadcasting Unie
quote:Belachelijk dat wel France, spanje, duitsland en engeland verzekerd zijn van een plaats maar Italie niet. Neem me niet kwalijk zeg!!! Als er wel één Europees land (en dan bedoel ik niet Engeland, want dat vind ik geen Europees land) een grote muziekbusiness kent is het wel het land van de spagghetti en de pizza. Die eurovisie mensen zijn totaal gestoord om Italie er uit te laten. Hoeveel Duitse artiesten (in het Duits nog wel) zijn er wereldberoemd en hoeveel Spaanse of Franse (met alle respect..
Op zondag 11 mei 2003 21:09 schreef stuifzand het volgende:
Hierboven vroeg ook nog iemand waarom Italië niet meer meedoet.
Dat is dus omdat Italië niet voldoet aan de verplichting om het festival (semi-)live uit te zenden.
Nee, Estland en Bosnie Herzegovina trekken volle zalen
Het nummer heet Te Deum van Marc Antoine Charpentier. Dat is echter een muziekstuk dus er zijn tig klinkende varianten van.
Heeft iemand toevallig een mp3tje dat ooit is opgenomen ofzo? Mijn dank zou groot zijn.
quote:Romania 12 Points
Op donderdag 15 mei 2003 23:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Roemenie gaat niet winnen. Ik heb op vakantie de clip van hun gezien, maar dat nummer is zo slecht, over de zangeres maar niet te spreken. De clip is ook erg: How To Win The Eurovision Songcontest is het thema..
Een geheide winnaar dus
Moet zeggen dat ik die Nederlandse inzending nog één van de betere vind.
Maar ik kijk natuurlijk wel altijd. Hapje en drankje erbij en maar commentaar leveren.
quote:Maak er ff een verslagje van svp, dan hoef ik niet te kijken
Op vrijdag 16 mei 2003 22:26 schreef Jane het volgende:
Ik zit nou een beetje naar die liedjes te luisteren, maar wat een drama zeg!Moet zeggen dat ik die Nederlandse inzending nog één van de betere vind.
Maar ik kijk natuurlijk wel altijd. Hapje en drankje erbij en maar commentaar leveren.
quote:Echt waar, Malta?
Frankrijk valt me overigens beetje tegen: ze kunnen veel betere liedjes en zangeressen leveren..
En Oostenrijk is echt erg zeg! Dat ze dat durven sturen!
quote:Doe mij dan maar Kroatie whoei
Op dinsdag 29 april 2003 15:29 schreef ranja het volgende:
Ok, leuk die foto's... ik ben voor Bosnie
en Nederland heeft wat dat betreft dan al verloren
quote:Ik geloof dat die van Oostenrijk 'gezongen' wordt door een cabaretier die meer de spot drijft met het hele songfestival-gebeuren dan dat hij er serieus aan meedoet.
Op vrijdag 16 mei 2003 22:42 schreef Jane het volgende:
En Oostenrijk is echt erg zeg!Dat ze dat durven sturen!
Speaking to the Belfast Telegraph, the singer/songwriter said the words of his Euro song We've Got The World would be a poignant reminder of the man he referred to as his inspiration, "On the day of the funeral the priest recited a few lyrics from the song, which were relevant to me and my dad," he said. "Every time I sing it now, I think of him and when I get up there on the stage in front of all those people, I'll be singing that song for my dad."
Harte has been studying the competition and is aware that whilst bookmakers are tipping his song, there is stuff competition out there, "Several of the entries, including the Irish and Spanish, are being tipped to win, so we don't really have a clue what the outcome will be. But I would love to win the contest for Ireland and for my dad as well."
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Riga is ready
As the first Eurovision guests begin to arrive in Riga ahead of a week of festivities culminating in the 2003 Eurovision Song Contest, a message of good luck has been sent to the organisers from Estonian Prime Minister Juhan Part.
At a press conference devoted to Parts' one-day introductory visit to Latvia, the Estonian premier wished for success and victory for Latvia in the contest also this year.
Security has been stepped up in Riga to make sure everyone can enjoy the contest and the week which is excepted to attract many thousands of extra visitor to the city. Riga City Council has been forced to deny permission for a demo in the city planned for May 23 by Latvia's Russian-language Scholastic Support Association to ensure that the police force can concentrate on ensuring Eurovision goes off without a hitch for everyone concerned.
[img]Riga is ready
As the first Eurovision guests begin to arrive in Riga ahead of a week of festivities culminating in the 2003 Eurovision Song Contest, a message of good luck has been sent to the organisers from Estonian Prime Minister Juhan Part.
At a press conference devoted to Parts' one-day introductory visit to Latvia, the Estonian premier wished for success and victory for Latvia in the contest also this year.
Security has been stepped up in Riga to make sure everyone can enjoy the contest and the week which is excepted to attract many thousands of extra visitor to the city. Riga City Council has been forced to deny permission for a demo in the city planned for May 23 by Latvia's Russian-language Scholastic Support Association to ensure that the police force can concentrate on ensuring Eurovision goes off without a hitch for everyone concerned.
[img]Riga is ready
bla bla
maar ik vind ze dus echt lelijk
of ligt het nou aan die foto?
En dat gezeur over hun lesbische neigingen moet maar eens ophouden want het songfestival gaat over de muziek en niet over randverschijnselen
quote:Dat was best leuk om eens te zien, ik ben benieuwd naar zaterdag.
Op zondag 18 mei 2003 14:13 schreef Seborik het volgende:
Vanavond om 21:25 op Net 5: I love Eurovisie Songfestival.
Go Beth ! ! !
quote:Zaterdag om 18:00 uur op Net 5 weer een I
Op woensdag 21 mei 2003 21:56 schreef sweek het volgende:
Dat was best leuk om eens te zien, ik ben benieuwd naar zaterdag..
Vanaf 19.57 uur is het feest op Nederland 2. Eerst weer wat terugblikken en vanaf 20.30 uur Het Eurovisie Songefestival. Duurt tot 0.15 uur.
Van tevoren:
Nederland gaat winnen.
Maar nee, het wordt een Oostblokland.
quote:Dit jaar word het een Zuid-Europees land
Op woensdag 21 mei 2003 22:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ieder jaar is het toch hetzelfde.Van tevoren:
Nederland gaat winnen.Maar nee, het wordt een Oostblokland.
quote:Will do,
Op woensdag 21 mei 2003 22:25 schreef Stranger het volgende:
Ik ga wel gewoon naar de kroeg.. Barb? sms jij even door wie er gewonnen heeft na afloop?
quote:Ik kan niet naar Net 5 kijken zaterdag, zit dan in België....
Op woensdag 21 mei 2003 22:02 schreef Barb het volgende:[..]
Zaterdag om 18:00 uur op Net 5 weer een I
het songfestival. Tot 19.15 uur.
Vanaf 19.57 uur is het feest op Nederland 2. Eerst weer wat terugblikken en vanaf 20.30 uur Het Eurovisie Songefestival. Duurt tot 0.15 uur.
quote:Dan ga je ergens in een kroeg in maastricht kijken..
Op woensdag 21 mei 2003 22:32 schreef sweek het volgende:[..]
Ik kan niet naar Net 5 kijken zaterdag, zit dan in België....
quote:Alleen lijkt me daat niet zo geweldig, ik blijf wel thuis kijken, dan kan ik ook lekker van zender wisselen iedere keer tijdens het songfestival zelf, want dat wil ik in ieder geval thuis zien...
Op woensdag 21 mei 2003 23:45 schreef Stranger het volgende:[..]
Dan ga je ergens in een kroeg in maastricht kijken..
quote:Dat weet ik niet.. Ik heb het eigenlijk nog nooit gezien
Op woensdag 21 mei 2003 23:49 schreef sweek het volgende:[..]
Alleen lijkt me daat niet zo geweldig, ik blijf wel thuis kijken, dan kan ik ook lekker van zender wisselen iedere keer tijdens het songfestival zelf, want dat wil ik in ieder geval thuis zien...
De BBC heeft normaalgezien het leukste commentaar..
Ik wilde 1 keer kijken maar toen was ineens die vuurwerkramp in Enschede
quote:Je moet het toch ooit gezien hebben hoor... en met alcohol er bij gaat je dat zeker lukken.
Op woensdag 21 mei 2003 23:50 schreef Stranger het volgende:[..]
Dat weet ik niet.. Ik heb het eigenlijk nog nooit gezien
Ik wilde 1 keer kijken maar toen was ineens die vuurwerkramp in Enschede
quote:Ik vind er echt niks aan, dat nummer.
Op woensdag 21 mei 2003 21:55 schreef Praag het volgende:
Van mij mag Tatu wel winnen. Het is een leuk liedje en ik ken veel Russische muziek waar ik weinig positiefs over kan zeggen, maar Tatu is een verademing voor de Russische muziek.
Is hun andere muziek ook zo? Zingen ze anders ook in het Russisch?
Domme vragen zul je denken, maar geloof het of niet, ik heb nog nooit eerder iets van ze gehoord, noch heb ik de dames ooit gezien. Ken alleen de verhalen.
quote:Wie weet, volgend jaar misschien
Op woensdag 21 mei 2003 23:55 schreef sweek het volgende:[..]
Je moet het toch ooit gezien hebben hoor... en met alcohol er bij gaat je dat zeker lukken.
All the things she said was nog wel te pruimen, maar Not genna get us was al iets te hysterisch voor mij doen maar dat songfestivalnummer van ze is nog een stuk erger: Schreeuwerig, hysterisch Russisch kutnummer!
En dan die hele lesbo-act: Dat die meiden lesbisch zijn moeten ze zelf weten, maar die twee maken er een gimmick van en lopen er zo mee te koop dat ik er bijna van overtuigd ben dat het een marketing-act is!
Ik denk en hoop dat die twee wijven zaterdag ernstig door de mand gaan vallen. Kijkend Europa zit volgens mij niet te wachten op twee hele slechte zangeressen (Live zijn ze echt dramatisch) met een hysterisch Oostbloknummer en dan ook dat overdreven Lesbische gedoe: Zero Points!!!
Mijn favorieten: Spanje, Bosnie, Zweden (ook al is het weer erg Abba) en Nederland!
quote:En met Fok! erbij zeker.
Op woensdag 21 mei 2003 23:55 schreef sweek het volgende:
en met alcohol er bij gaat je dat zeker lukken.
quote:Ja, het wordt gewoon Fok! erbij hier.
Op donderdag 22 mei 2003 15:07 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
En met Fok! erbij zeker.
Kan je het trouwens ook ergens op internet in een Live-stream kijken?
quote:Euh, geen idee... waarschijnlijk is er wel ergens een live stream, maar waar precies weet ik zo snel niet.
Op donderdag 22 mei 2003 15:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hier hopelijk ook. Ik kwam er van de week tot mijn schrik achter dat Papa_Tom- ook thuis is, dus dat wordt niet ongegeneerd de TV aan, voeten op de stoel en achter de computer volgen. Jammer.Kan je het trouwens ook ergens op internet in een Live-stream kijken?
1. Spanje. Het wordt weer eens tijd voor een winnaar uit Zuid-Europa, anders doen ze volgend jaar niet meer mee. Die suffe Scandinavische en koude Baltische landen hebben we nu wel gezien.
2. Nederland. Gewoon omdat het tijd is voor een hoge notering. En ik reken op 12 punten van de Engelse jury.
3. Malta. Omdat Malta elk jaar hoog scoort. Iedereen vindt Malta leuk.
Ik ga ervan uit dat die gaan winnen. Maar dat kan natuurlijk opzich alleen maar tegenvallen. Ik ken het hele nummer ook niet.
Hebben ze lekker gepland zo.
quote:Niet zo leuk dan dus.
Op vrijdag 23 mei 2003 12:42 schreef postinggirl het volgende:
Jammer dat de kans klein is dat ik zelf in het slowchat-topic aanwezig zal zijn. Vriendinnen gaan morgen waarschijnlijk voor het eerst sinds lange tijd weer uit (druk druk druk), en dus ga ik mee. Anders kan ik weer weken wachten.Hebben ze lekker gepland zo.
Overigens zal Tatu waarschijnlijk met z'n 3en op het podium staan aangezien 1 van de beide dames stemproblemen heeft.
Jammer, zo is het toch niet echt meer (als het echt zo is tenminste). Van mij mogen ze winnen, maar ja, ik vind Tatu gewoon goed.
Ik heb nog niks gehoord trouwens, ik laat me zaterdagavond wel 'verrassen'
Mijn meissie is ook een groot Songfestivalfan. We hebben een paar vrienden uitgenodigd (waaronder twee homo's; da's altijd goed voor de sfeer natuurlijk) en gaan morgenmiddag lekkere corny hapjes maken, zoals blokjes kaas met vlaggetjes en asperges in een plakje ham
Voor het authentieke jaren 70 gevoel!
quote:Het lied van Nederland is echt niks, in het Engels gezongen
Op vrijdag 23 mei 2003 15:49 schreef ranja het volgende:
Ik denk dat Nederland tussen de 15 en 20e wordt
(er doen 26 mee als ik goed geteld heb?)
quote:Ik kijk toch liever thuis.. lui op de bank met een zak chips en een fles wijn
Op vrijdag 23 mei 2003 15:58 schreef MauZZeR het volgende:
Zaterdag 24 mei is er in Calypso ( Rotterdam ) een gigantisch songfestivalfeest met live videoscherm tot diep in de nacht.... ik denk dat ik er naar toe ga.
Heb overigens de songfestivalmuziek van weleer helemaal herontdekt. Loop de hele dag met Sandra Kim in mijn hoofd
Heb er zin in, .
quote:Alsjeblieft zeg
Op vrijdag 23 mei 2003 21:24 schreef LuQas het volgende:
Onze inzending swingt wel heel erg dit jaar. Maar ja, dat deed het nummer van Edsilia Rombley paar jaar terug en Linda Wagenmakers' liedje was ook super.
quote:
Heb overigens de songfestivalmuziek van weleer helemaal herontdekt. Loop de hele dag met Sandra Kim in mijn hoofd
Gatverdamme, het ziet er echt niet uit. Een goudkleurig geval waar ze aan alle kanten uit barst. 2 maten groter was een stuk mooier geweest denk ik.
En ik heb op de officiele Eurovisie-site dus gelezen dat het uitgezocht is door..... Patty Zomer, die altijd anderen afkraakt om hun kledingkeuze in 'de Modepolitie'.
quote:Wat heb jij af en toe toch een vreemde smaak, ranja.
Op zaterdag 24 mei 2003 10:34 schreef ranja het volgende:[..]
Alsjeblieft zeg
Noem je even de minste inzendingen van de laatste paar jaar op... Michelle was super maar onbegrepen, Marlayne was erg leuk... verder was het vrij hopeloos met Nederland de laatste, zeg, 10 jaar ofzo...
Ik ben niet van plan onze inzendingen naar het Eurovisie Songfestival de hemel in te prijzen - integendeel - maar Edsilia Rombley en Ruth Jacott waren toch wel de enige redelijke kanshebbers die we de laatste 15 jaar gestuurd hebben! Zongen beiden ook zuiver, in tegenstelling tot Michelle bijvoorbeeld.
Maar ja, zoals wel vaker als het over vrouwen in de muziek gaat, denk ik dat de persoon van de zangeres bij jou meer dan een klein beetje meespeelt.
Overigens vond ik zelf dat Ruth en Edsilia het ook qua uitstraling ruimschoots wonnen van de andere Nederlandse inzendingen in die periode. Daar stónd gewoon iemand.
Ben wel benieuwd wat Nederland gaat doen. Liedje is OK (voor het songfestival), maar geen echte topper. Het heeft echter wel een refreintje dat gelijk in je kop blijft hangen en dat kan wel eens in z'n voordeel werken. De overige nummers gehoord hebbende, gok ik top 10.
quote:Bij mij is het toch echt Mr. Songfestival "Johnny Logan" zelf. Vooral "What's another year" is toch wel een hoogtepunt.
Op zaterdag 24 mei 2003 10:34 schreef ranja het volgende:
Leuk... maar France Gall blijft m'n favoriet.
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 24-05-2003 13:50]
quote:Bij mij ook.
Op zaterdag 24 mei 2003 13:45 schreef Bombie het volgende:
Bij mij is het toch echt Mr. Songfestival "Johnny Logan" zelf.
Owja, ik denk dat One good reason 1 van de mooiste songfestivalnummers ooit was... ik ben wat aan het downloaden geweest.
Go Beth
quote:Het is een 'erg' veilig nummer. Als iemand had gezegd dat Marlayne voor de 2e keer meedeed, had ik het ook geloofd, want ze lijken qua zang en uiterlijk precies op elkaar. Het nummer had ook voor een winnaar van Idols geschreven kunnen zijn: lekker veilig, voor de grote massa, een herkenbaar, makkelijk in 't oor liggend refrein'
Op zaterdag 24 mei 2003 13:40 schreef ranja het volgende:
Tja, als het om 'kanshebbers' gaat hadden we die opera/musical zanger heen moeten sturen. Dan waren we gegarandeerd 1e of laatste geworden, geen tussenweg. Dit nummer van nu is echt zo'n nummer waar niemand echt warm van zal lopen maar wel wat 'rest'punten zal krijgen. Vandaar mijn voorspelling van tussen de 15 en 20.
quote:Die heb ik ook nog, die band
Op zaterdag 24 mei 2003 14:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mrs. Einstein. Die staan nog op mijn Pittige Tijden videoband.
quote:In het vliegtuig met Rik en Jessica. En dan op dat onbewoonde eiland met een extreme Patty Brard
Op zaterdag 24 mei 2003 15:00 schreef SEMTEX het volgende:
Die heb ik ook nog, die band
quote:Net als alle voorgaande jaren
Op zaterdag 24 mei 2003 15:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
En toch is heel Nederland ervan overtuigd dat 'we' gaan winnen. Tuurlijk.
quote:De FransBauerkabouterbuster
Op zaterdag 24 mei 2003 15:01 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
In het vliegtuig met Rik en Jessica. En dan op dat onbewoonde eiland met een extreme Patty Brard
.
quote:Die kans zit er dik in ja
Op zaterdag 24 mei 2003 15:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
Turkije wint...
quote:Ik gok Rusland met Tatu. Je zag ook dat Dana International onwijs veel mediaandacht kreeg en vervolgens won. Zo zal het met Tatu ook wel gaan, ook al zal hun optreden ws niet superdenderend zijn.
Turkije wint...
quote:Oh.. dan hebben we toch nog groot feest in Nederland!
Turkije wint...
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 24-05-2003 15:04]
quote:Campbell, man van Ruth
Op zaterdag 24 mei 2003 15:03 schreef Bombie het volgende:
Volgens mij hadden we ook wel hoger moeten eindigen met Humphrey hoe-heet-ie-ook-al-weer? "Wiiiiiijjjjjjjs me de wèèèèèèèèg"
quote:Oh? Was dat haar man? Hi... grappig... ze deden het allebei goed. Nu moet eigenlijk hun kind naar het songfestival. Die wint dan zéker!
Op zaterdag 24 mei 2003 15:04 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Campbell, man van Ruth
Ongeveer zoals Paul de Leeuw, die ene keer dat hij mocht voice-overen ipv die hondssaaie Willem van Beusekom ("En nu..... krijgen we.... het geweldige........optreden.....van......... de belgische kandidaat...... maar eerst nog..... een authentiek filmpje met klederdracht en beelden van de omgeving....
" ). Maar dan krijgen we al die KRO, EO en NCRV-kijkers weer op ons dak
quote:Precies!!!! Gewoon Sylvie Meijs of Katja Schuurman heensturen en laten zingen! Tieten scoren, is de laatste tijd wel gebleken en als er geen goeie tieten zijn, wint er altijd een of andere eurohousenummer. Maar nee, Nederland houdt van Eric van Tijn & Jochem Fluitsma-muziek
Op zaterdag 24 mei 2003 15:07 schreef Vibromass het volgende:
Ik wou dat we eens ophielden met die cabaret-grootheden en andere lichte muziek en gewoon eens een Wessel van Diepen een Vengaboys-achtige hit in elkaar laten knallen, paar grote tieten op het podium zetten en knallen maar.
quote:Ik vind het commentaar op de BBC altijd bijzonder goed, dat is echt zo'n pisnicht die andere landen stevig loopt af te zeiken, vooral bij het onderdeel van de jurering..
Op zaterdag 24 mei 2003 15:08 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zou het Songfestivcal eigk best wel 's met een enorme groep nichten willen kijken
Lijkt me boeiend wat die allemaal over de kandidaten te zeggen hebben
"Ooooohh die jurk kan echt niet!!!"
"Wat een vreeeeselijk kapsel heeft die zangeres!"Ongeveer zoals Paul de Leeuw, die ene keer dat hij mocht voice-overen ipv die hondssaaie Willem van Beusekom ("En nu..... krijgen we.... het geweldige........optreden.....van......... de belgische kandidaat...... maar eerst nog..... een authentiek filmpje met klederdracht en beelden van de omgeving....
![]()
" ). Maar dan krijgen we al die KRO, EO en NCRV-kijkers weer op ons dak
Nou, als Turkije nu niet wint dan weet ik het ook niet meer...
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 24-05-2003 15:11]
quote:Toch maar BBC kijken dan
Op zaterdag 24 mei 2003 15:10 schreef Vibromass het volgende:[..]
Ik vind het commentaar op de BBC altijd bijzonder goed, dat is echt zo'n pisnicht die andere landen stevig loopt af te zeiken, vooral bij het onderdeel van de jurering..
quote:Ik hoor Willem van Beusekom praten
Op zaterdag 24 mei 2003 15:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
4) Turkije: Geschreven door de klassiek geschoolde Sertab Erener
Zij was mede-componist van Tarkans hit 'Simarik' uit januari 1999
'Everyway that I can' (voor het eerst na 24 Turkse inzendingen een geheel Engelstalig lied) is een moderne compositie met traditionele invloeden
Inclusief een rap-achtig middendeel en een wulpse act met lila lappen
Gezien de inhoud (het gaat over een verliefde vrouw in een harem) is er een controverse ontstaan met conservatieve kringen in Turkije
Sertab is zich van geen kwaad bewust
"Ik zie dit als een goede promotie van mijn land en zijn traditie", aldus Sertab, die op het podium de neiging heeft haar stem te forceren
Zij zong overigens al duetten met José Carreras en Ricky Martin (Telegraaf)
quote:Bijna, het is de wereldberoemde Jan-Jaap De Kloet van De Telegraaf...
Op zaterdag 24 mei 2003 15:11 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik hoor Willem van Beusekom praten
quote:Of gewoon geen voorrondes meer houden, maar er het al kant en klare Step right up van Jamai heenzenden. Het liedje heeft de juiste sound (of je het nou mooi vind of niet) en de juiste gay-uitstraling is ook al enigzins aanwezig (wat niet wil zeggen dat 'ie dat ook echt IS, maar goed).
Ik wou dat we eens ophielden met die cabaret-grootheden en andere lichte muziek en gewoon eens een Wessel van Diepen een Vengaboys-achtige hit in elkaar laten knallen, paar grote tieten op het podium zetten en knallen maar.
BTW, luister via http://www.songfestival.nl ook eens naar dat van Oostenrijk. Je lacht je echt slap.
Nou, dat belooft nog wat te worden
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 24-05-2003 15:42]
quote:Veel plezier, hoeveel kost een breezertje ook alweer?
Op zaterdag 24 mei 2003 15:25 schreef thetruth het volgende:
Je gaat toch niet naar het WK voor nichten kijken? Ik ga fijn stappen
Het beste nummer! Dime!!
quote:Waarom nou weer die breezer associatie?
Op zaterdag 24 mei 2003 15:26 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Veel plezier, hoeveel kost een breezertje ook alweer?
4 of 5 euro?
quote:Daar gaan jullie maar lekker ergens anders over discuseren.
Op zaterdag 24 mei 2003 15:29 schreef thetruth het volgende:[..]
Waarom nou weer die breezer associatie?
quote:Nee hoor, ik geef alleen maar aan hoe bespottelijk duur alles is geworden, vooral in de horeca
Op zaterdag 24 mei 2003 15:29 schreef thetruth het volgende:[..]
Waarom nou weer die breezer associatie?
quote:Ja.. maar dat Vengaboys achtige hadden we toch een beetje kunnen hebben met die voorronde boy-act (oké.. geen tieten idd.. of er moet een hele vette gozer tussen gezeten hebben...) Mixed Nuts.. (zo heetten ze toch?)
quote:Ga liever naar een discotheek met mijn kameraden dan in mijn eentje thuiszitten met een fles whisky of zo.
Op zaterdag 24 mei 2003 15:33 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Nee hoor, ik geef alleen maar aan hoe bespottelijk duur alles is geworden, vooral in de horeca
"There's no place like home" denk ik dan maar...
quote:Ik heb nog niemand over Spanje gehoord, maar ok, jij je zin
Op zaterdag 24 mei 2003 15:27 schreef El_Catalan het volgende:
España wintHet beste nummer! Dime!!
quote:www.songcontest.nl
Op zaterdag 24 mei 2003 15:35 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Ik heb nog niemand over Spanje gehoord, maar ok, jij je zin
Spanje gaat winnen, het beste nummer!
Dime! dime! dime!
1ste in de Prognose
En er is al genoeg over Spanje gezegd
quote:Helemaal gelijk, als jij gezien wil worden en teveel geld wil uitgeven voor een paar drankjes moet je dat vooral doen...
Op zaterdag 24 mei 2003 15:35 schreef thetruth het volgende:[..]
Ga liever naar een discotheek met mijn kameraden dan in mijn eentje thuiszitten met een fles whisky of zo.
quote:Zo,daar sta ik van te kijken, even kijken...
Op zaterdag 24 mei 2003 15:37 schreef El_Catalan het volgende:[..]
1ste in de Prognose
En er is al genoeg over Spanje gezegd
maar he-le-maal nergens iets over een livestream voor vanavond
quote:
Op zaterdag 24 mei 2003 15:30 schreef Aernout het volgende:
Om een of andere reden ga ik dit jaar echt wel kijken!
quote:Jij bent dan ook een hele stoere jongen en wij zijn sukkels ..
Op zaterdag 24 mei 2003 15:35 schreef thetruth het volgende:[..]
Ga liever naar een discotheek met mijn kameraden dan in mijn eentje thuiszitten met een fles whisky of zo.
Als je als jongen naar het Songfestival kijkt ben niet gelijk een homo
quote:Dat concludeer jij dan weer
Op zaterdag 24 mei 2003 15:54 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Jij bent dan ook een hele stoere jongen en wij zijn sukkels ..
quote:Stoere jongens en sukkels.... (meiden ofcourse, en die zijn alleen maar stoer)...
Op zaterdag 24 mei 2003 16:18 schreef thetruth het volgende:[..]
Dat concludeer jij dan weer
De nummer 1 2 en 3 graag!!!!
Nummer 2.... Ireland
Nummer 3.... Kroatie
Puur gokje... we zien wel
2: oostenrijk > bijzonder excentriek en grappig liedje, ben bang dat mijn voorspelling van plaats 2 voor dit nummer niet uitkomt, maar hij zou het wel verdienen, heb erg moeten lachen om het liedje en ook om het interview met Alf Poier.
3: Turkije> verdient een hoge klassering, heeft altijd leuke en originele inzendingen... (moet wel eerlijk bekennen dat ik dit liedje nog niet heb gehoord) of zicgt ze engels dan schrap deze!
quote:Origineel is ie zeker!! Dat kan hem niet ontzegd worden...
Op zaterdag 24 mei 2003 16:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
2: oostenrijk > bijzonder excentriek en grappig liedje, ben bang dat mijn voorspelling van plaats 2 voor dit nummer niet uitkomt, maar hij zou het wel verdienen, heb erg moeten lachen om het liedje en ook om het interview met Alf Poier.
[..]
quote:Ik kom er net achter dat het op BBC1 is en die kan ik maar heel soms goed ontvangen
Op zaterdag 24 mei 2003 15:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
quote:Das toch die ene die voor nederland uitkomt?
Op zaterdag 24 mei 2003 17:07 schreef webfreak het volgende:
Ester Hart
De t.A.T.u.-meiden maken zich de hele week in de Letse hoofdstad Riga onmogelijk door repetities stop te zetten, geen persvragen te beantwoorden, op het toneel te willen tongzoenen en tijdens persconferenties te gaan tekenen.
Tijdens de 'dress rehearsal' op vrijdagavond kwam een van de dames niet opdraven wegens stemproblemen, wat boe-geroep vanuit het publiek opleverde. Hun rebelse opstelling legt hun blijkbaar geen windeieren, want ze staan bovenaan in de polls.
De grootste krant van Letland, Diena (Dag), opent zaterdag met de kop 'Magiska tiksanas ir klat' (De magische ontmoeting is gekomen). De krant schrijft over het grote aantal fans dat naar Riga is gekomen en over de kostuums van de twee presentatoren van het Songfestival. De Letse inzending van het trio F.L.Y. heet Hello from Mars, maar dat is in deze tijden door de Letten grappend omgedoopt in 'Hello from SARS'.
Esther Hart
De tweede krant van het land, Neatkariga, kopt eveneens dat 'De grote dag van het Songfestival is gekomen'. Volgens het dagblad is de stad er klaar voor en zijn er 6280 kaartjes voor het muziekfestijn verkocht. Het evenement kost 7 miljoen euro, waarvan de stad ongeveer 1 miljoen ophoest. De rest is bijeengesprokkeld door de deelnemende Europese tv-zenders.
In de kranten staan veel foto's van de deelnemende artiesten, maar recente afbeeldingen van Esther Hart zijn niet te vinden.Rond 24.00 uur moet de winnaar van het 48e Eurovisie Songfestival bekend zijn ( www.telegraaf.nl)
Dit wordt dus het meest omstreden songfestival ooit,lekker spannend vanavond
Iedereen zit vanavond op t.A.T.u. te wachten
Dat doen ze toch slim die meiden...
quote:Je bent toch elektronicus? Dan maak je toch je eigen antenne met een simpele draad en een zelfgemaakt trafo'tje.. Waarom koop je geen schotel ,kun je ook de NL tv ontvangen, is er geen kabel daar dan voor de rest??
Op zaterdag 24 mei 2003 17:04 schreef Aernout het volgende:[..]
Ik kom er net achter dat het op BBC1 is en die kan ik maar heel soms goed ontvangen
Trouwens, ik begreep dat je adsl had, volgens mij wordt het ook gestreamed.
Nederland in de top 10
De pret gaat bijna beginnen (met alle voorbeschouwingen, inclusief interview Ester Hart en reportage Tatu straks in 2Vandaag), dus we gaan er eens lekker voor zitten.
quote:Met Rusland zit je goed,even 2Vandaag kijken, thanx...
Op zaterdag 24 mei 2003 17:19 schreef stuifzand het volgende:
voorspellinkje:
1. Rusland
2. Spanje
3. IsraëlNederland in de top 10
De pret gaat bijna beginnen (met alle voorbeschouwingen, inclusief interview Ester Hart en reportage Tatu straks in 2Vandaag), dus we gaan er eens lekker voor zitten.
Mijn uitslag:
1.
Spanje: Beth - "Dime"
Lekkere plaat/refrein, enorm mooie stem, ontzettend mooie griet - die wil ik wel live zien - Viva España.. lo mejor! Ik vind het ook nog een mooie tekst ook... eens wat anders dan dat slijmerige "oh baby I miss you so, please stay ende blabla"... maar dat komt waarschijnlijk omdat Spaans beter klinkt dan Engels...
2.
IJsland: Birgitta - "Open Your Heart"
Deze is ook goed zeg! Dat ritme en die synth in de coupletten tussen dat ritme door.. hmmm ... ) Eigenlijk zou ik de nummer 1 plek wel willen verdelen onder deze en Spanje. Van dit nummer krijg ik echt een goed gevoel!
3.
Nederland: Esther Hart - "One More Night"
Chauvinisme. Een sterke intro die erg herkenbaar is, meeklap-brug en het aanhoudende "please stay" tegen het einde van de plaat zijn de details die het hem doen... En het is eigenlijk een nummer wat als winnaar nog éénmaal gespeeld zou moeten worden, met de aftiteling van het songfestival ondertussen in beeld. Maar op één of andere manier zal ik Nederland wel nooit met eigen ogen zien winnen.
4.
Noorwegen: Jostein Hasselgard - "I'm not afraid to move on"
Mooi en niet te slijmerig! Hopelijk houdt ie het 'together' qua stem - Ik vind die onvoorspelbare toonwisselingen in de coupletten erg mooi...
5.
Groot-Britannië: Jemini - "Cry Baby"
Ondanks het hoge tienergehalte vind ik 't basloopje en het refrein wel érg catchy
Reservegetal:
Tatu - "Ne verj, ne bojsia"
Ik vind 't iig hartstikke leuk dat ze meedoen. Misschien dat ze hoger scoren door hun populariteit. Ze hebben mooie verleidelijke stemmen, maar ik ben benieuwd of ze die live ook hebben.
Ook leuk:
Bosnië-Herzegovina
Estland
Polen
Van sommige landen heb ik echt het idee dat ze iets inzenden zodat ze zeker weten dat ze volgend jaar iig geen geld hoeven uit te geven aan de organisatie van het songfestival.
Bij Zweden - "Give me you love" dacht ik nog toen ik het hoorde: zou dit Zweden zijn? Het is zóóóóóó Zweden, dit!
Van Turkije denk ik overigens helemáál niet dat ie hoog komt. Vijftiende schat ik.
En laat ze nu eens een traditie doorbreken door Cyprus en Griekenland bijv. niet elkaar 12 punten te laten geven.
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 24-05-2003 19:44]
quote:Ja, dat vermoed ik ook
Op zaterdag 24 mei 2003 17:38 schreef Skull het volgende:
1. Spanje
2. Ierland
3. Die NiederlandeDISQ: Russia
quote:Jezus, zoek eens een vriendin eenzame rukker.
Op zaterdag 24 mei 2003 18:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De meiden van Tatu zijn zo leuk, slim en lekker¬ DIE MOETEN GEWOON WINNEN!!!!:
¬
¬
¬
quote:mmz, de aankondiging zegt niks over Tatu, misschien alleen aandacht voor onze eigen inzending dus.
Op zaterdag 24 mei 2003 17:19 schreef stuifzand het volgende:...inclusief interview Ester Hart en reportage Tatu straks in 2Vandaag...
quote:Euh bijna alle, behalve de commercielen
Op zaterdag 24 mei 2003 17:02 schreef Thomas B. het volgende:
Kut is dat vanavond?
Welke zender moet ik dan ontwijken vanavond?
De krant Expressen bombardeert Sanomi tot dé topfavoriet van vanavond. De krant beweert negen keer op tien de songfestivalwinnaar juist te voorspellen. Dat belooft!
Ik denk persoonlijk van niet, maar het zou wel leuk zijn.
quote:Ze heeft de stemmen van de mensen van Galicia in spanje wel al
Op zaterdag 24 mei 2003 18:25 schreef Frederic het volgende:
Een Zweedse krant voorspelt dat België vanavond gaat winnen!De krant Expressen bombardeert Sanomi tot dé topfavoriet van vanavond. De krant beweert negen keer op tien de songfestivalwinnaar juist te voorspellen. Dat belooft!
Ik denk persoonlijk van niet, maar het zou wel leuk zijn.
quote:Zit je al klaar joh.
Op zaterdag 24 mei 2003 18:29 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Ze heeft de stemmen van de mensen van Galicia in spanje wel al
quote:
Op zaterdag 24 mei 2003 18:29 schreef zjroentje het volgende:[..]
Zit je al klaar joh.
quote:In Hools krijg je het vast en zeker niet op de tv.
Op zaterdag 24 mei 2003 18:33 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Allang
quote:¿Y dónde puedo encontrar toda la información sobre Beth, eh Catalán?
Op zaterdag 24 mei 2003 18:29 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Ze heeft de stemmen van de mensen van Galicia in spanje wel al
quote:Beth Rodergas !
Op zaterdag 24 mei 2003 18:38 schreef Bombie het volgende:[..]
¿Y dónde puedo encontrar toda la información sobre Beth, eh Catalán?
Tu tienes que saber, ¿no?
Que una mujer... que voz... caramba!
En ja die stem is prachtig en zij zelf
quote:Bedankt.. ik zoek zelf ook nog ff verder ...
Op zaterdag 24 mei 2003 18:43 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Beth Rodergas !
Geboren in Súria (Manresa)
Zo heb je daar genoeg aan.En ja die stem is prachtig en zij zelf
misschien valt 't wel zwaar tegen
Maar tót die tijd:
http://www.fansbeth.com
Ook blond haar staat haar goed...
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 24-05-2003 19:04]
Nee, ik ben geen burgerlijke huismoeder, ook geen nicht, maar ik ga dus echt wel kijken vanavond.
Tis toch gewoon entertainment op de zaterdagavond
Pilsje, wat te snacken, Songfestival.
En ja dus, gewoon thuis op de bank.
En als je het niet leuk vind, kijk je het toch niet, errug simpel lijkt me.
Zal mij benieuwen of ze met al die publiciteit gaan winnen. Het is al zo vaak gebeurd dat de gedoodverfde winnaar het niet haalde, misschien wel juist dóór de publiciteit.
Dat nummer van Turkije vind ik juist wel leuk, al klinkt het wel een beetje als dat nummer van Tarkan (zo heet 'ie toch?).
Hebben jullie trouwens dat nummer van Duitsland gehoord? Lou met Let's get happy... Ik hoop dat ze nog wat Engelse les heeft gehad in de afgelopen weken, want wat ik gehoord heb klinkt ze nog een beetje als een Duitser uit 'Allo 'Allo.
quote:Hé ... dezelfde top 2 als ik...
Op zaterdag 24 mei 2003 19:52 schreef amaranta het volgende:
spanje op 1
Nederland op 11
quote:alsof nederland ooit gaat winnen als ze k*tinzendingen blijven sturen
Op zaterdag 24 mei 2003 20:00 schreef Bombie het volgende:[..]
Hé ... dezelfde top 2 als ik...
Nederland op 11
quote:In elke krant van papier en op http://www.songfestival.nl/PHP/index/broadcastESF .
Op zaterdag 24 mei 2003 20:15 schreef El_Catalan het volgende:
Weet iemand waar je een lijst kan vinden van de optredenvolgorde?
quote:Dank je
Op zaterdag 24 mei 2003 20:20 schreef dwerg het volgende:[..]
In elke krant van papier en op http://www.songfestival.nl/PHP/index/broadcastESF .
quote:
Op zaterdag 24 mei 2003 19:28 schreef Jane het volgende:
Tatu verleidelijke stemmen?Het zal aan mij liggen, maar mij klinkt het in de oren als 2 schorre Minnie Mousen, die door de stemvervormer (het ís toch een stemvervormer?
) klinken alsof ze aan de helium hebben gezeten.
quote:Het is allemaal zo standaard, zo hetzelfde steeds.
Op zaterdag 24 mei 2003 20:12 schreef amaranta het volgende:[..]
alsof nederland ooit gaat winnen als ze k*tinzendingen blijven sturen
hey, lang niet gezien hier
quote:Nee, zal wel weer niet zo hoog eindigen.
Op zaterdag 24 mei 2003 20:32 schreef wizarddragon het volgende:
Esther gaat winnen.
Ik denk dat Engeland ook wel een goede kans maakt.
quote:Reken er maar niet op. Het songfestival is nog steeds een politiek spelletje.
Op zaterdag 24 mei 2003 20:32 schreef wizarddragon het volgende:
Esther gaat winnen.
quote:Ik heb er ook zin in.
Op zaterdag 24 mei 2003 20:44 schreef sweek het volgende:
Yey! Bijna.
Ik heb er zin in...
Ik ga wel zappen tussen twee zenders, wie is de mol komt ook namelijk.
quote:Ik gok dan ook op een of ander Turks iets ofzo...
Op zaterdag 24 mei 2003 20:44 schreef MSXUser het volgende:[..]
Reken er maar niet op. Het songfestival is nog steeds een politiek spelletje.
quote:De Mol ga ik gewoon achteraf bekijken...
Op zaterdag 24 mei 2003 20:45 schreef schatje het volgende:[..]
Ik heb er ook zin in.
Ik ga wel zappen tussen twee zenders, wie is de mol komt ook namelijk.
(nieuwe topic staat klaar )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |