Hij heeft onder andere in Die Hard, Harry Potter, Dogma, Galaxy Quest, Robin Hood: Prince Of Thiefs en vele anderen gespeeld .
Wel een leuke foto van Alan in Galaxy Quest .
http://us.imdb.com/Name?Rickman,+Alan
Wie is er (behalve mamamiep en ik) nog meer fan van deze fantastische acteur? .
Hier een foto van de set van Dogma ( met v.l.n.r. Alanis Morisette, Rickman en Kevin "Silent Bob" Smith )
[Dit bericht is gewijzigd door Kptelmo op 26-04-2003 11:16]
quote:Oh ja, das waar. Ik ging dit topic nog steeds openen
Op zaterdag 26 april 2003 10:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wie is er (behalve mamamiep en ik) nog meer fan van deze fantastische acteur?.
quote:Dat moet ik zoeken. Zit nu op de computer van mijn broertje. Kom namelijk net van mijn werk af. Het regent hier wel, maar we gaan wel zo de stad in. Ik zal vanavond nog even kijken.
Op zaterdag 26 april 2003 13:52 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Heb jij die afgrijselijk leuke fotos nog die je mij eens gemaild hebt?
.
waarom heb ik van jou geen kaartje of smsje gehad ?
quote:Omdat je mij niks verteld hebt?
Op zaterdag 26 april 2003 13:54 schreef mamamiep het volgende:[..]
Dat moet ik zoeken. Zit nu op de computer van mijn broertje. Kom namelijk net van mijn werk af. Het regent hier wel, maar we gaan wel zo de stad in. Ik zal vanavond nog even kijken.
waarom heb ik van jou geen kaartje of smsje gehad
?
Maar toch heel erg gefeli meid! .
En nu weer ontopic .
En BS: dat wist je volgens mij wel hoor . Ik heb het niet duidelijk verteld, maar kijk eens naar mijn msn naam, profiel, etc.
quote:En wat dacht je van Die Hard? Super om hem zo evil te zien lachen (en dat accent
Op zaterdag 26 april 2003 13:56 schreef mamamiep het volgende:
Maar in Harry Potter speelt hij lekker slecht. Ik vind dat hij zowel goede als slechte mannen kan spelen. In Dogma deed hij het zeer goed als 'one of the good guys' en in Harry Potter dan als 'one of the bad guys'
.
En BS: dat wist je volgens mij wel hoor
. Ik heb het niet duidelijk verteld, maar kijk eens naar mijn msn naam, profiel, etc.
Ik zag het net pas, ik check namelijk niet elke dag je profiel .
Vooral in Robin Hood is hij goed, eigenlijk is hij in elke film en/of serie waarin hij speelt goed.
Ook in Harry Potter waar hij prof Sneep speelt: GEWELDIG
Hij heeft een kleine rol maar speelt hem echt super!
hij zit ook in een of andere clip van Texas
Eigenlijk is hij in elke film wel goed. Vinden jullie ook niet dat zijn stem al 2 druppels water op die van Jeremy Irons lijkt? Wellicht dat Irons daarom zijn broer speelt in Die Hard with a vengeance?
binnenkort komt Harry Potter op Canal+, dus kan ik ook zijn acteer prestaties in die film bekijken (Snape toch? )
woei
quote:In demand.
Op zaterdag 26 april 2003 15:37 schreef MadScientist het volgende:
hij zit ook in een of andere clip van Texas
Alan Rickman is ook goed als kapper in Blow Dry, met Rachael Leigh Cook
.
En zelfs Truly madly deeply, een film die qua script de potentie heeft om een sentimentele draak te zijn, wordt door Alan Rickman een geloofwaardig en ontroerend verhaal.
Ik heb me doodgelachen, wat een acteur .
quote:
Bethany: That doesn't sound like a crusade.Metatron: Aside from the fine print, that's it.
Bethany: What's the fine print?
Metatron: [mumbling into glass]
Stopacoupleofangelsfromenteringandthusnegatingallexistence. Damn, this is good tequila.Bethany: Wait, wait, wait. Repeat that.
Metatron: "Damn, this is good tequila"?
Bethany: The first part.
Metatron: Details. Stop a couple of angels from entering and thus negating all existence. God, I hate when people need it spelled out for them.
Galaxy Quest met Alan Rickman .
quote:Dit en nog een heleboel quotes
Op zondag 27 april 2003 18:16 schreef victorinox het volgende:
Alan Rickman in Dogma:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |