[Dit bericht is gewijzigd door PrivateRyan op 24-04-2003 18:37]
quote:
Op donderdag 24 april 2003 17:35 schreef Maanvis het volgende:
ja hallo, als je zograag wilt baggeren ga dan poepsexen ofzo..
en
naar Topicstarter
quote:
Op donderdag 24 april 2003 17:37 schreef Pjederdy het volgende:[..]
En als jij niks zinnigs te melden hebt, dan moet je maar je eigen topic openen, zeikhoer.
[Dit bericht is gewijzigd door boebiedoe op 24-04-2003 17:39]
quote:Ja, dit is Pjederdys kuttopic.
Op donderdag 24 april 2003 17:37 schreef Pjederdy het volgende:[..]
En als jij niks zinnigs te melden hebt, dan moet je maar je eigen topic openen, zeikhoer.
Opzouten allemaal, ik wil geen zeikende baggeraars in mijn topic!
Mensen zie zeggen dat golfen niet leuk is, zeggen dat alleen maar omdat ze willen laten zien dat ze een schijt hekel hebben aan rijke mensen die alleen maar golfen omdat ze alleen maar willen laten zien hoe rijk ze zijn en om mensen te jennen die zeggen dat golfen niet leuk is die dat in hun geval weer zeggen om dat ze willen laten zien dat ze een schijt hekel hebben aan rijke mensen die alleen maar golfen omdat ze alleen maar willen laten zien hoe rijk ze zijn en om mensen te jennen die zeggen dat golfen niet leuk is die dat in hun geval weer zeggen... maar ehm you get my point?
Golfen is niet echt heel erg leuk hoor, als je wilt ballen ga dan polo spelen. Da's wel leuk
quote:jawel
Op donderdag 24 april 2003 17:40 schreef Pjederdy het volgende:
Staat er "Kom hier lekker baggeren" ofzo?Opzouten allemaal, ik wil geen zeikende baggeraars in mijn topic!
quote:Fuck toch op man, als ik wil laten zien hoe rijk ik ben open ik wel een topic met "kijk eens hoe rijk ik ben".
Op donderdag 24 april 2003 17:40 schreef ramses het volgende:
omdat ze willen laten zien hoe rijk ze zijn[heel bagger verhaal[
Jankneus .
quote:Ik heb eens een Golf-clinic met de zaak gedaan. Het is inderdaad een sport waar je van moet houden. Maar om het zo eens te proberen is best leuk hoor!
Mensen die zeggen dat golfen leuk is, zeggen dat alleen maar omdat ze willen laten zien hoe rijk ze zijn en om mensen te jennen die zeggen dat golfen niet leuk is.Mensen zie zeggen dat golfen niet leuk is, zeggen dat alleen maar omdat ze willen laten zien dat ze een schijt hekel hebben aan rijke mensen die alleen maar golfen omdat ze alleen maar willen laten zien hoe rijk ze zijn en om mensen te jennen die zeggen dat golfen niet leuk is die dat in hun geval weer zeggen om dat ze willen laten zien dat ze een schijt hekel hebben aan rijke mensen die alleen maar golfen omdat ze alleen maar willen laten zien hoe rijk ze zijn en om mensen te jennen die zeggen dat golfen niet leuk is die dat in hun geval weer zeggen... maar ehm you get my point?
Golfen is niet echt heel erg leuk hoor, als je wilt ballen ga dan polo spelen. Da's wel leuk
quote:* just me is rijk!!!!
Mensen die zeggen dat golfen leuk is, zeggen dat alleen maar omdat ze willen laten zien hoe rijk ze zijn en om mensen te jennen die zeggen dat golfen niet leuk is.
quote:Neen, Golf is zeeeeer goed voor de innerlijke rust enzo
blablabla
ga dan wandelen
quote:Kijk, de eerste normale reactie in dit topic.
Op donderdag 24 april 2003 17:42 schreef Pacstah het volgende:[..]
Ik heb eens een Golf-clinic met de zaak gedaan. Het is inderdaad een sport waar je van moet houden. Maar om het zo eens te proberen is best leuk hoor!
En dan issie nog van een newbie ook, heb ik dat weer .
quote:zoiets?
Op donderdag 24 april 2003 17:42 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Fuck toch op man, als ik wil laten zien hoe rijk ik ben open ik wel een topic met "kijk eens hoe rijk ik ben".
Jankneus
.
quote:Vooral je
Op donderdag 24 april 2003 17:43 schreef Xtreem het volgende:[..]
Neen, Golf is zeeeeer goed voor de innerlijke rust enzo
Ophoeren dus!
quote:Believe me, ik ga om met dit soort mensen en ik kan je vertellen 80 % vind aan dat hele golfen geen hele ruk aan oke?
Op donderdag 24 april 2003 17:42 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Fuck toch op man, als ik wil laten zien hoe rijk ik ben open ik wel een topic met "kijk eens hoe rijk ik ben".
Jankneus
.
En ik meen serieus, wil je een ballen sport ga dan polo kijken/spelen. Dat is echt leuk!
ik mag dit soort uitspraken doen want mijn vader is ook regelmatig te vinden op de golfbaan
quote:tssss jankzak
Op donderdag 24 april 2003 17:44 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Kijk, de eerste normale reactie in dit topic.
En dan issie nog van een newbie ook, heb ik dat weer.
ik golf momenteel gemiddeld 2x per week en vind het hartstikke leuk om te doen!!
quote:"ik zit op een denksport: golven"
Op donderdag 24 april 2003 17:32 schreef Pjederdy het volgende:
De ballen.
nou ja, golfen, meer proberen om niet teveel over de ballen heen te harken.
'k word er zó zenuwachtig van dat je niet die bal mag slaan, maar dat je hem moet raken door de club er zo goed mogelijk tegenaan te laten "vallen"...
quote:* Xtreem
Op donderdag 24 april 2003 17:43 schreef just me het volgende:[..]
* just me is rijk!!!!
quote:"Mijn vaderrrrr" Ga toch weg man, sinds wanneer ontleen jij enig recht aan wat je vader doet?
Op donderdag 24 april 2003 17:45 schreef ramses het volgende:[..]
Believe me, ik ga om met dit soort mensen en ik kan je vertellen 80 % vind aan dat hele golfen geen hele ruk aan oke?
En ik meen serieus, wil je een ballen sport ga dan polo kijken/spelen. Dat is echt leuk!
ik mag dit soort uitspraken doen want mijn vader is ook regelmatig te vinden op de golfbaan
En met golf heb je juist helemaal niks met al die andere eikels te maken. Bij Polo moet je toch nog wat meer van die zielo's vinden die mee willen doen.
Verhaal gaat dus niet op. .
quote:
Op donderdag 24 april 2003 17:40 schreef Pjederdy het volgende:
Staat er "Kom hier lekker baggeren" ofzo?Opzouten allemaal, ik wil geen zeikende baggeraars in mijn topic!
[Dit bericht is gewijzigd door Dragonetti op 24-04-2003 17:47]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |