Maar ik wil wel eens weten of er paranormale mensen op dit forum zitten...
Of ik zelf een "gave" heb laat ik nog even in het midden, maar zijn er mensen die SERIEUS iets van een "gave" hebben?
(En nou niet heel lullig dingen gaan verzinnen dit is een serieuze vraag )
En paranormale gaven zijn niet alleen waarzeggerij, er zijn nog veel meer paranormale gaven...
------------------------
Voordat iedereen hier belagelijk wordt gemaakt, zoek eens met google naar een school in Great Britain. Ik heb eens een docu gezien dat ze daar mensen "opleiden" voor paranormale dingen zoals het zien van dingen op duizende kilometers afstand.
Ik zoek em wel even op.... to be continued
------------------------
Ik ben er persoonlijk van overtuigd dat er meer dingen zijn dan die wij kennen, je zal vast wel eens een droom hebben gehad waarin je dingen zag die je later in de realiteit ook tegen komt.
Een miljoen dollar als je kunt aantonen dat je paranormale gaven hebt!
quote:geld dat ook voor mijn oom? zal ik em zeggen.....zijn klantenkring word niet voor niets zo snel he.....
Op donderdag 24 april 2003 10:42 schreef DzjieDub het volgende:
lameraden... zeker nog nooit onafhankelijk een keer laten testen... geldt ongetwijfeld voor alle andere "paranormaal begaafden" hier.Een miljoen dollar als je kunt aantonen dat je paranormale gaven hebt!
quote:een snelgroeiende klantenkring waarvan het grootste gedeelte wanhopig of naïef is, zegt ook niet veel hé...
Op donderdag 24 april 2003 10:45 schreef mama-in-spe het volgende:[..]
geld dat ook voor mijn oom? zal ik em zeggen.....zijn klantenkring word niet voor niets zo snel he.....
Ik ben zelf een geestenziener... Ik zie geesten en communiceer met geesten...
Het begon allemaal toen ik een jaar of 6 - 7 was... Ik lag in mijn bed en werd midden in de nacht wakker (en ook echt KLAARwakker), ik zag toen mijn overleden opa naast mijn bed staan en heb zelfs een kort gesprek gehad met hem... Vanaf dat moment zag ik overal om me heen overleden personen en hoorde ik hun stemmen...
Ik werd op een gegeven moment gek van alle dingen die ik om me heen zag en wilde zelfs zelfmoord plegen.
Op een dag zat ik bij mijn oma thuis en iets zorgde ervoor dat ik naar de zolder wilde gaan, daar vond ik het dagboek van mijn opa en daarin las ik dat hij dezelfde gave had als ik...
Hij had ook een manier gevonden om zich "af te sluiten" voor de geesten en ik ben me vanaf dat moment gaan trainen daarin...
Zo... Dat lucht op...
(en nu maar hopen dat er niet weer idioot gedaan gaat worden over deze openbaring...)
Dranreb
/**als je kijkt dan zie je niet
als je ziet dan kijk je niet
toch kan het bijde**/
quote:is sceptisme idioot?
Op donderdag 24 april 2003 10:52 schreef Yawgmoth het volgende:(en nu maar hopen dat er niet weer idioot gedaan gaat worden over deze openbaring...)
quote:nee hoor, hij heeft ook mensen die er eigenlijk niet in geloofden, maar daarna wel....en mijn andere oom...die er nog steeds niet in gelooft, is wel geholpen erdoor.maar blijft 'ongelovig'
Op donderdag 24 april 2003 10:50 schreef realist_ik het volgende:[..]
een snelgroeiende klantenkring waarvan het grootste gedeelte wanhopig of naïef is, zegt ook niet veel hé...
bij dergelijke praktijken draait het meestal om de waarschijnlijkheid van de te gebeuren zaken en de goedgelovigheid van de 'klant'...
quote:Ik ken iemand met bijna dezelfde gave, alleen de aura's en de energie bijeenhouden kan zij niet...
Op donderdag 24 april 2003 10:53 schreef Dranreb het volgende:
ìk heb ook een gave :
ik kan pijn weghalen (handopleggen)
ik kan pijn geven (door middel van oa handopleggen maar dan het omgekeerde van hier boven of eigen pijn doorgeven)
ik zie aura's bij mens en dier en planten
en ik kan energie bij elkaar houden )misschien wet jij dat wel energie dat je concentreerd tussen je handen(
quote:heb je ooit de Celestijnse Belofte gelezen?
Op donderdag 24 april 2003 10:53 schreef Dranreb het volgende:
ik zie aura's bij mens en dier en planten
en ik kan energie bij elkaar houden )misschien wet jij dat wel energie dat je concentreerd tussen je handen(
of kwam dit vanzelf?
quote:Nee, maar mensen die reageren met bijvoorbeeld: "ik wist dat deze topic vandaag geplaatst zou worden" vind ik wel idioot reageren... Ook mensen die "Bewijs" willen zien zijn in mijn ogen een beetje dom bezig... Er gebeuren in ons leven namelijk enorm veel onverklaarbare dingen, daar moet je (vind ik tenminste) mee leren leven. Ik snap best dat er mensen zijn die sceptisch zijn, maar daar is deze topic ook niet voor bestemd, ik stel de vraag aan de mensen die niet sceptisch zijn of zelf een gave hebben...
Op donderdag 24 april 2003 10:54 schreef realist_ik het volgende:[..]
is sceptisme idioot?
is het idioot om een andere verklaring te zoeken?
quote:Zo jij hebt ballen om dat ff te delen, more power to ya
Op donderdag 24 april 2003 10:52 schreef Yawgmoth het volgende:
Als alle niet serieuze mensen dan nu eindelijk klaar zijn met hun opmerkingen zal ik weer even verder gaan...Ik ben zelf een geestenziener... Ik zie geesten en communiceer met geesten...
Het begon allemaal toen ik een jaar of 6 - 7 was... Ik lag in mijn bed en werd midden in de nacht wakker (en ook echt KLAARwakker), ik zag toen mijn overleden opa naast mijn bed staan en heb zelfs een kort gesprek gehad met hem... Vanaf dat moment zag ik overal om me heen overleden personen en hoorde ik hun stemmen...
Ik werd op een gegeven moment gek van alle dingen die ik om me heen zag en wilde zelfs zelfmoord plegen.
Op een dag zat ik bij mijn oma thuis en iets zorgde ervoor dat ik naar de zolder wilde gaan, daar vond ik het dagboek van mijn opa en daarin las ik dat hij dezelfde gave had als ik...
Hij had ook een manier gevonden om zich "af te sluiten" voor de geesten en ik ben me vanaf dat moment gaan trainen daarin...
Zo... Dat lucht op...
(en nu maar hopen dat er niet weer idioot gedaan gaat worden over deze openbaring...)
quote:Zekers...
Op donderdag 24 april 2003 10:45 schreef mama-in-spe het volgende:[..]
geld dat ook voor mijn oom? zal ik em zeggen.....zijn klantenkring word niet voor niets zo snel he.....
enige caveats:
- Reis- en verblijfskosten (naar Verenigde Staten) zijn voor hem
- miljoen dollar is niet belastingvrij... als je het mee terugneemt naar Nederland dan
quote:idd... Die reactie krijg ik wel vaker, ik heb zelf ook heel lang gedacht dat ik gek was... Heb er zelfs mee bij een psych gelopen, maar zelfs die kon me niet verder helpen...
Op donderdag 24 april 2003 11:00 schreef nyphai het volgende:[..]
Zo jij hebt ballen om dat ff te delen, more power to ya
Sowieso is het verstandig om jezelf daarvoor af te sluiten anders word je knettergek
En als ik jou was zou ik dit niet met iedereen delen anders denken ze dat je idd van't lotje getikt bent
En dat ik dit niet met "iedereen" moet delen ben ik nu al een beetje te laat mee
quote:Hmm daar vraag je me wat, dat weet ik eigenlijk niet... Zal het haar eens vragen...
Op donderdag 24 april 2003 11:04 schreef Dranreb het volgende:
da's grappig en heeft die persoon soms ook tintelingen in haar/zijn handen daar waar je shakra's zitten??
quote:LoL, yeap idd beetje laat nu, maar ik weet wat je doormaakt en met veel geduld en oefening kom je er wel.
Op donderdag 24 april 2003 11:02 schreef Yawgmoth het volgende:[..]
idd... Die reactie krijg ik wel vaker, ik heb zelf ook heel lang gedacht dat ik gek was... Heb er zelfs mee bij een psych gelopen, maar zelfs die kon me niet verder helpen...
En dat ik dit niet met "iedereen" moet delen ben ik nu al een beetje te laat mee
quote:Daar heb ik haar wel eens over gehoord ja...
Op donderdag 24 april 2003 11:08 schreef Dranreb het volgende:
neemt zij soms ook wel eens energie op zonder opzet en dat daty zer gaat doe ??
en als ze iemand aanraakt moet zij dan die energie waaar zij dan niks mee kan dan afslaan / aarden ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |