quote:
Jacques Hanegraaf heeft vergevorderde plannen om de noodlijdende Team Coast-wielerploeg over te nemen. De oud-renner heeft de afgelopen dagen samen met ploegleider Rudy Pevenage besprekingen gevoerd. De ploeg van kopman Jan Ullrich werd afgelopen week voor de tweede keer in korte tijd door de UCI geschorst omdat het financieel in gebreke bleef.
Marco Pinotti staat 6e in het klas.
en in de Vuelta Asturias won Maestre van Colchon Relax Fuenlabrada de rit met 2 sec. op de groep waar Edo 2e werd.
Joseba Beloki doet er ook aan mee evenals Piepoli de winnaar van vorig jaar.
quote:Pevenage is er zich nu ook mee aan het bemoeien.
Voormalig renner Jacques Hanegraaf en
de Belgische ploegleider Rudy Pevenage
hebben de internationale wielrenunie
UCI gevraagd Team Coast over te nemen.
De Duitse wielerploeg van Jan Ullrich
is voor de tweede keer geschorst door
de UCI wegens betalingsachterstand aan
zijn renners.
De huidige co-sponsor van Team Coast,de
Italiaanse fietsenfabriek Bianchi,moet
de nieuwe hoofdsponsor worden."De ploeg
zal onder Nederlandse licentie rijden",
zo liet Hanegraaf woensdag weten.De UCI
zal op korte termijn uitsluitsel geven
over het verzoek van de oud-Nederlands
kampioen en Pevenage,die ook de manager
van oud-Tourwinnaar Ullrich is.
Bron: NOS teletekst.
bron: belgische tt pagina 432.
quote:Mooie soap daar bij Team Coast.
Op woensdag 14 mei 2003 18:16 schreef Bartoli het volgende:
en zo positief van wat Hanegraaf graag wil met Pevenage is het nu ook weer niet want Ullrich heeft aangegeven het team alweer te verlaten evenals Pevenage en Bianchi voelt er toch niks voor om hoofdsponsor te worden.bron: belgische tt pagina 432.
En Fagnini heeft de tweede etappe in de ronde van Asturie gewonnen.
Triest bericht trouwens. R.I.P.
Ricardo Valdes wint na een lange solo (na 1 km gedemareerd) de derde etappe in de ronde van Asturie. Carlos Torrent is de nieuwe leider.
Omdat ik zelf nog nooit in grote groepen op de racefiets gezetten heb ben ik een beetje opzoek naar tips.
Heb gister met een collega racefietser zitten babbelen. Op zijn aanraden ben ik mijn fiets opnieuw aan het afstellen.
Zo stond mijn zadel een tikje te hoog en zat onder mijn linker schoen de look clip niet meer op zijn plaats (uh vandaar dus de last in van knie...)
Ik kan dus heel weinig vinden over hoe hoog het stuur nu eigenlijk moet staan. Bij de meeste fiets fabriekanten staat het stuur stevast bijna op het laagste punt op de foto. Ik kan me zo voorstellen dat de hoogte van het stuur verbonden is met de dikte van de pens
Op dit moment ben ik vooral bezich met langere ritten rijden. Snelheid trainen doe ik nog niet echt. Tja en er moet eigenlijk ook nog wat gewicht bij de wielrenner zelf verdwijnen...
quote:
De Franse ploegen La Boulangčre,AG2R,
Jean Delatour en het Spaanse Euskaltel
zijn met een wildcard toegelaten tot de
Tour de France,die van 5 tot en met 27
juli verreden wordt.
Het is nog onduidelijk welke ploeg als
22ste en laatste mag deelnemen."In het
waarschijnlijke geval dat de schorsing
van Team Coast niet wordt opgeheven,zal
een vijfde wildcard worden toegekend",
lichtte Daniel Baal van de Société du
Tour de France toe.
quote:En Domina Vacanze, waren die al zeker van deelname, of zijn die een van de gegadigden voor de laatste wildcard?
Op maandag 19 mei 2003 12:55 schreef zjroentje het volgende:[..]
quote:Denk niet dat die bij de beste zoveel teams zaten, dus dat ze nog niet zeker zijn.
Op maandag 19 mei 2003 13:04 schreef Leatherface het volgende:[..]
En Domina Vacanze, waren die al zeker van deelname, of zijn die een van de gegadigden voor de laatste wildcard?
Leblanc ook altijd met die verrekte Franse ploegen.
quote:AG2R, kan ik me wel inkomen, die hebben natuurlijk Kirsipuu, Brochard, Botcharov en het Spaanse talent Mikel Astarloza. Kortom: een ploeg die wat kan laten zien.
Op maandag 19 mei 2003 13:04 schreef zjroentje het volgende:[..]
Denk niet dat die bij de beste zoveel teams zaten, dus dat ze nog niet zeker zijn.
Leblanc ook altijd met die verrekte Franse ploegen.
Maar Le Boulangere en Jean Delatour vind ik niet echt een verrijking voor het peloton
quote:Etappe, eindklassement was voor David Millar.
Op maandag 19 mei 2003 13:06 schreef zjroentje het volgende:
Heb het hier nergens gezien, maar Van Dijk had toch de Ronde van Picardie gewonnen, nietwaar?
quote:Klopt, nu je het zegt.
Op maandag 19 mei 2003 13:11 schreef Leatherface het volgende:[..]
Etappe, eindklassement was voor David Millar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |