quote:
Op donderdag 17 april 2003 22:45 schreef MikeyMo het volgende:
Nou Dolle dingo, hier kun je er alles over in kwijt
-gebruik je ook kleur kaars? Of alleen bruine?
-Doe je wel eens in een gekke bui, met je stoete schoenen aan, een druipkaars?
-Likt je vriendin de kaarsen schoon en dan aanstekene tijdens een romantisch idee?
-Als de vlam te dicht in de buurt is en je laat een scheet? WAt gebeurt er dan?
Hij's wel stil zeg
kaars in z'n bek zeker
quote:Of hij moet ff een kaars vervange
Op donderdag 17 april 2003 22:52 schreef MikeyMo het volgende:![]()
Hij's wel stil zeg
kaars in z'n bek zeker
- Heb je een gat in je stoel of douw je em er verder in als je gaat zitten?
-Hoe reageert je familie erop?
-Is je moeder trots?
quote:zou je mijn vragen nog puntsgewijs wille beantwoorde, dit ivm met een opdracht voor me stage adres. Kaarsenfabriek in Gouda.
Op donderdag 17 april 2003 22:53 schreef dolledingo het volgende:
het begon zo'n 10 jaar geleden.. ik ontdekte mijn lichaam.. ik kreeg op rare plaatsen kleine dons haartjes en mijn hormonen productie draaide lange dagen. Ik ben een domineeszoon, en heb regelmatig een kaars moeten aansteken.. toen ik een keer alleen was, en ik net de hitkrant had gelezen zag ik een paar kaarsen liggen.. het waren van die verjaardagstaart-kaarsen.. ik stopte hem voor de grap eens in mijn aars, het was prettig en ik wilde meer.. op een gegeven moment kon ik niet meer zonder.. ik bouwde het langzaam op, de kaarsen werden alsmaar groter..
quote:je las in de hitkrant de probleemrubrieken waarin menig meisje en jongetje vraagt wat hij/zij moet doen nu die tube tandpasta toch echt inwendig de hoek om is gegaan en er niet meer uit wil komen?
Op donderdag 17 april 2003 22:53 schreef dolledingo het volgende:
het begon zo'n 10 jaar geleden.. ik ontdekte mijn lichaam.. ik kreeg op rare plaatsen kleine dons haartjes en mijn hormonen productie draaide lange dagen. Ik ben een domineeszoon, en heb regelmatig een kaars moeten aansteken.. toen ik een keer alleen was, en ik net de hitkrant had gelezen zag ik een paar kaarsen liggen.. het waren van die verjaardagstaart-kaarsen.. ik stopte hem voor de grap eens in mijn aars, het was prettig en ik wilde meer.. op een gegeven moment kon ik niet meer zonder.. ik bouwde het langzaam op, de kaarsen werden alsmaar groter..
quote:Nee, je verhaal klopt niet. Hij las et in de tina
Op donderdag 17 april 2003 22:55 schreef MikeyMo het volgende:[..]
je las in de hitkrant de probleemrubrieken waarin menig meisje en jongetje vraagt wat hij/zij moet doen nu die tube tandpasta toch echt inwendig de hoek om is gegaan en er niet meer uit wil komen?
- Heb je een gat in je stoel of douw je em er verder in als je gaat zitten?
De kleine kaarsen gebruik ik tegenwoordig als anaal-plugje, en laat ik meestal een hele dag zitten.. voor de grote (kerk) kaarsen moet ik er toch wel lekker voor gaan zitten.. het liefst doe ik het terwijl ik op mijn kamer naar friends kijk.
-Hoe reageert je familie erop?
Mijn familie weet van nix, behalve mijn broertje.. hij vind het de normaalste zaak van de wereld.. hij koopt zelfs regelmatige een lekkere kaars voor me
-Is je moeder trots?
Mijn moeder is trots op mij, maar niet vanwege mijn kaars fetish..
quote:Welk Friends karakter vindt je het lekkerst om naar te kijkemn terwijl je jezelf kaarst?
Op donderdag 17 april 2003 22:58 schreef dolledingo het volgende:
De kleine kaarsen gebruik ik tegenwoordig als anaal-plugje, en laat ik meestal een hele dag zitten.. voor de grote (kerk) kaarsen moet ik er toch wel lekker voor gaan zitten.. het liefst doe ik het terwijl ik op mijn kamer naar friends kijk.
quote:phoebe.. ze is altijd zo lekker adrem.
Op donderdag 17 april 2003 23:01 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Welk Friends karakter vindt je het lekkerst om naar te kijkemn terwijl je jezelf kaarst?
Wel veel verschillende mensen op dit topic
quote:2 keer voorgekomen.. vervelende situatie, ik heb er de eerste keer 6 dagen mee rondgelopen.. toen toch maar naar de dokter gegaan..
Op donderdag 17 april 2003 23:07 schreef MikeyMo het volgende:
raak je hem wel eens kwijt?
quote:ik heb het wel eens geprobeert.. de keutels waren toen iets te hard.. zodat het niet lekker langs kon glijden... dus eigenlijk nooit meer geprobeert.
Op donderdag 17 april 2003 23:08 schreef G-Plek het volgende:
Kaars je jezelf ook weleens tijdens de ontlasting?
GROTE ontlasting welteverstaan
quote:Was trouwens serieus een keer op TV. In een programma over ziekenhuizen en toen vertelde ze doodleuk dat er een keer een keurige zakenman op de eerste hulp binnenkwam en die meldde discreet dat er een kaars in z'n aars vast zat en of die er even gelijk uitgehaald kon worden want hij had om 9 uur een afspraak
Op donderdag 17 april 2003 23:09 schreef dolledingo het volgende:[..]
2 keer voorgekomen.. vervelende situatie, ik heb er de eerste keer 6 dagen mee rondgelopen.. toen toch maar naar de dokter gegaan..
Maar ontopic: hoe doe je dat nou met diaree, dan glijdt hij er immers de hele tijd weer uit
quote:Iets met tape dan zeker...haar heeft ie er toch niet dus eraf trekken doet geen zeer...
Op donderdag 17 april 2003 23:12 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Was trouwens serieus een keer op TV. In een programma over ziekenhuizen en toen vertelde ze doodleuk dat er een keer een keurige zakenman op de eerste hulp binnenkwam en die meldde discreet dat er een kaars in z'n aars vast zat en of die er even gelijk uitgehaald kon worden want hij had om 9 uur een afspraak
Maar ontopic: hoe doe je dat nou met diaree, dan glijdt hij er immers de hele tijd weer uit
quote:geen last van.
Op donderdag 17 april 2003 23:12 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |