abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9848140
* nyphai is nieuw op het eiland en bosnymfje

Ik zoek een mooi stukje bos waar ik een fijne boom kan vinden om te wonen en met wie ik gezellig kan praten.
Wie oh wie heeft suggesties?!

Ook nog misschien belangrijk, hoe zit het met bouwvergunningen en aanvragen en nog meer van dat soort legale geneuzel waar jullie mensen je mee bezig houden?

Hulp met het bouwen van een gezellig boomhut is altijd welkom en leuk om nieuwe vrienden te maken

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  donderdag 17 april 2003 @ 21:53:51 #2
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9848174
welkom op het eiland, vergunningen doen we hier niet aan, ik zou zeggen lees de faq eens door en lees eens wat topics ook uit het verleden dan weet je hoe het er hier aan toe gaat.
  donderdag 17 april 2003 @ 21:55:33 #3
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_9848216
In het Het Duistere Bos van Herne_the_Hunter Deel III en in de Imloth Melui - De Rozenvalei kan je zonder problemen gebruik maken van de bomen aldaar. Misschien mag je in De Tuinen van Fok III ook wonen, maar daar moet je eerst uitdrukkelijk toestemming voor vragen aan Lurky.

Verder zijn vergunningen geen probleem. Zolang je alles netjes houdt en niet teveel natuur vernield worden er geen sancties ondernomen.

Veel plezier hier

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_9848224

Het Duistere Bos van Herne_the_Hunter Deel III
De beboste heuvels

Daar staan bomen genoeg. en misschien laten de heersers daar je wel met rust.

Ook is er nog een elven bos. Ergens hier op het eiland.

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_9848309
Icarusjes Boomhuis Mocht je zolang geen dak boven je hoofd hebben, je bent van harte welkom. Wil ook wel helpen met wat bouwen hoor
Vliegen tot je er bij neer valt
pi_9848496
quote:
Op donderdag 17 april 2003 21:53 schreef Magneet het volgende:
welkom op het eiland, vergunningen doen we hier niet aan, ik zou zeggen lees de faq eens door en lees eens wat topics ook uit het verleden dan weet je hoe het er hier aan toe gaat.
Ik heb beetje rondgeneusd, waarschijnlijk hebben jullie daar niks van gemerkt. Wij zijn bijna zo stil als hobbits
FAQ is ook gelezen, maar met jullie mensen weet je het maar nooit!

En Icarusje, bless your cotton socks.
Ik kom gauw even langs

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
pi_9849052
* nyphai gaat morgen op een Boom Queste

En als het gelukt is een tree-warming party met brownies voor iedereen

donderdag 17 april 2003 @ 22:30:45 #8
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9849223
quote:
Op donderdag 17 april 2003 22:25 schreef nyphai het volgende:
* nyphai gaat morgen op een Boom Queste

En als het gelukt is een tree-warming party met brownies voor iedereen

veel succes morgen dan
  vrijdag 18 april 2003 @ 11:59:02 #9
53296 nyphai
Fish go m00
pi_9857429
Al wandelend over het eiland bedenkt nyphai waar er misschien mooie bomen staan.
Jammer genoeg vond ze in De Tuinen van Fok III geen geschikte.

Dromend van een mooie grote

Ze wandelt richting Het Duistere Bos van Herne_the_Hunter Deel III , maar vind dat toch een te duistere naam hebben en je weet maar nooit wat daar ronddoolt.
Dan komt ze voorbij Imloth Melui - De Rozenvalei. Wat er heel mooi uitziet, maar jammer genoeg is ze beetje allergisch voor rozen *hatsjoe*

Dan een klein stukje voorbij de vallei ziet ze

* nyphai maakt een naambordje voor naast haar nieuwe boom

nyphai's Koa'kona

Lock de topic maar

[Dit bericht is gewijzigd door nyphai op 18-04-2003 15:14]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')