Ik zoek een mooi stukje bos waar ik een fijne boom kan vinden om te wonen en met wie ik gezellig kan praten.
Wie oh wie heeft suggesties?!
Ook nog misschien belangrijk, hoe zit het met bouwvergunningen en aanvragen en nog meer van dat soort legale geneuzel waar jullie mensen je mee bezig houden?
Hulp met het bouwen van een gezellig boomhut is altijd welkom en leuk om nieuwe vrienden te maken
Verder zijn vergunningen geen probleem. Zolang je alles netjes houdt en niet teveel natuur vernield worden er geen sancties ondernomen.
Veel plezier hier
Het Duistere Bos van Herne_the_Hunter Deel III
De beboste heuvels
Daar staan bomen genoeg. en misschien laten de heersers daar je wel met rust.
Ook is er nog een elven bos. Ergens hier op het eiland.
quote:Ik heb beetje rondgeneusd, waarschijnlijk hebben jullie daar niks van gemerkt. Wij zijn bijna zo stil als hobbits
Op donderdag 17 april 2003 21:53 schreef Magneet het volgende:
welkom op het eiland, vergunningen doen we hier niet aan, ik zou zeggen lees de faq eens door en lees eens wat topics ook uit het verleden dan weet je hoe het er hier aan toe gaat.
En Icarusje, bless your cotton socks.
Ik kom gauw even langs
En als het gelukt is een tree-warming party met brownies voor iedereen
quote:veel succes morgen dan
Op donderdag 17 april 2003 22:25 schreef nyphai het volgende:
* nyphai gaat morgen op een Boom QuesteEn als het gelukt is een tree-warming party met brownies voor iedereen
Dromend van een mooie grote
Ze wandelt richting Het Duistere Bos van Herne_the_Hunter Deel III , maar vind dat toch een te duistere naam hebben en je weet maar nooit wat daar ronddoolt.
Dan komt ze voorbij Imloth Melui - De Rozenvalei. Wat er heel mooi uitziet, maar jammer genoeg is ze beetje allergisch voor rozen *hatsjoe*
Dan een klein stukje voorbij de vallei ziet ze
* nyphai maakt een naambordje voor naast haar nieuwe boom
Lock de topic maar
[Dit bericht is gewijzigd door nyphai op 18-04-2003 15:14]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |