Ik zit met een probleem, ik durf niet meer te posten op het forum. Ik denk nu 100 keer na voordat ik iets schrijf hier. Ik durf niet meer zomaar een post te doen.
Niet zozeer om de reacties die ik krijg maar meer om het beeld dat ik van mezelf vorm op internet. Ik wil niet meer teveel van mezelf laten zien op internet.
Ben veels te lang veels te open geweest. En ik postte er maar oplos. Al mijn problemen die ik had die schreef ik zonder te denken op.
Maar ik denk nu dus erg lang na voordat ik iets schrijf. En vaak delete ik het bericht ook nog eens. Omdat ik het niet wil posten.
Ook op andere fora gaat dat zo. Ik durf niet meer te posten.
Ook omdat anderen en vreemden het lezen. Ook dat vind ik vreemd en raar.
Nouja. Ik zie het wel.
Dag
ja dan krijg je wel een post fobie
komt meer omdat je soms wel is ergens komt (school, oude maten etc..) en als je IN de ICT zit FoKed en GoT iedereen wel..
Dus dan is het "Hee ben jij ook cYbErTiM op FoK?? BEN JIJ DAT MET DIE *huppeldepup* problemen?" ofzo..
Nou voortaan post ik echt iets vaak persoonlijks onder een kloon
YingYang,
Het lijkt me een prima plan om je wat meer bewust te zijn van wat je post. Want i-net lijkt wel lekker anoniem, maar het is het niet! Je bent (als iemand dat wil) zo te traceren.
quote:Hallo Moonah,
Op woensdag 16 april 2003 18:35 schreef Moonah het volgende:
Mag ik enkelen eraan herinneren dat dit topic in R&P staat, en niet in onzin?
Dank u.YingYang,
Het lijkt me een prima plan om je wat meer bewust te zijn van wat je post. Want i-net lijkt wel lekker anoniem, maar het is het niet! Je bent (als iemand dat wil) zo te traceren.
Dat is ook een reden. En verder schets ik op internet een beeld dat niet bij mij past vaker. Ik kan vaker als een gek tekeer gaan op internet en dat is dan gewoon cyber-gedoe. Dat hele virtuele is soms idioot voor mij.
Maar vooral dat die anonimiteit niet gegarandeerd is dat zit me dwars. Hoewel ik daar ook wel lak aan heb. Maar toch ook weer niet zo heel erg veel. Zit me toch wel dwars dus.
Maar goed. Er zijn zovelen die persoonlijk schrijven op internet. En dan heb je nog de schrijvers en dichters die persoonlijk doen. Het is niet levensbedreiglijk denk ik.
Maar toch zal ik beter gaan opletten
En ik weet ook niet meer zo veel te schrijven. Ben zoals ik al eerder zei erg uitgeluld. Heb na 4000 post hier ( met al mijn klonen hier daarbij gerekend), 1600 post elders en nog 1000 posts elders bijna alles geschreven dat me dwars lag.
En nu het beter gaat heb ik niet zoveel meer te schrijven. Iedere dag schrijven hoe lekker het gaat dat doe ik niet. Toen het klote ging deed ik dat wel. Nu heb ik geen behoefte eraan meer.
Dag!!!
quote:
Op woensdag 16 april 2003 17:24 schreef FredvZ het volgende:
Tijd voor een kloon?
quote:Is niet waar. Als je denkt voorkom je problemen
Op woensdag 16 april 2003 19:23 schreef Tha_TE het volgende:
Zo blijkt het weer. Denken is slecht voor je
Als Volkert van der G bijvoorbeeld beter had nagedacht dan zat ie geen 18 jaar lang in de cel. Als je niet denkt dan ben je het zakje.
Denken en je verantwoordelijkheden nemen in het echte leven dat is belangrijk.
Je kunt beter lang nadenken dan roekeloos in de problemen komen.
quote:Is het ook, als je gewoon alles post wat je denkt kom je nogal raar over op andere users. Ondanks dat vind ik jouw posts leuk om te lezen, hoort min of meer bij het meubilair van het fok forum, net als BHFH's troll topics en de verafgoding van Daaniejelluh. Of dat voor jou persoonlijk een goede zaak is is een andere vraag.
Op woensdag 16 april 2003 17:21 schreef yingyang het volgende:
Hallo,knip
Ook omdat anderen en vreemden het lezen. Ook dat vind ik vreemd en raar.
en ach... niet mogen weten... ik heb hier dingen over mezelf verteld, die het grootste deel van mijn familie nog niet eens weet, terwijl ik wel gewoon herkenbaar in mn fotoboek sta... maar ja, het gaat dan wel om dat deel van mn familie dat geen internet heeft
Ik weet het niet. Ik heb weinig toe te voegen.
Ik ga ff nadenken wat ik straks ga posten
Maar ik kan niet zomaar weer lange berichten schrijven. Ik weet niets meer te schrijven.
quote:Maar het feit blijft wel dat je anders in RL bent dan dat je hier post. Een goed voorbeeld is als je bij Babes en Hunks kijkt op de reacties. In RL doe je dat niet zomaar, sommige stoeren onder ons zeggen van wel, maar de meeste doen dat niet. Zelf heb ik gemerkt, en ik zit al 10 jaar op internet dat mensen toch net iets anders zijn in RL dan dat ze op internet overkomen.
Op woensdag 16 april 2003 18:35 schreef Moonah het volgende:
Mag ik enkelen eraan herinneren dat dit topic in R&P staat, en niet in onzin?
Dank u.YingYang,
Zelf ben ik hier ook niet altijd even serieus behalve dan in deze rubriek. Maar zeggen mijn reacties over hoe en wie ik ben ? Nee...want morgen denk ik er misschien anders over en geef ik een andere reactie dan wat ik vandaag of morgen zou geven doordat ik weer andere reacties heb gezien en er anders over kan denken....
<------ is trouwens mijn mascotje, lief he ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |