abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 mei 2003 @ 21:18:12 #226
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_10282235
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 21:15 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Link? Topic? Waar gaat dit over?

Das toch duidleijk man, jij politiek incorrecte

Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  woensdag 7 mei 2003 @ 21:19:01 #227
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_10282262
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 21:18 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Das toch duidleijk man, jij politiek incorrecte

Ik heb een selectief geheugen. Sue me
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2003 @ 21:19:34 #228
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_10282273
Kort van geheugen ook nog, heel jammer knul. ik vind het leuk om op een gelijkwaardige manier discussie te voeren, maar jij kapt alles af terwijl er nog niks aan de hand is. leuk he moderator zijn? voel je je nu machtig. Zeker geen vriendin en geen vrienden?
doei loser, fuck het fokforum.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  woensdag 7 mei 2003 @ 21:21:11 #229
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_10282331
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 21:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kort van geheugen ook nog, heel jammer knul. ik vind het leuk om op een gelijkwaardige manier discussie te voeren, maar jij kapt alles af terwijl er nog niks aan de hand is. leuk he moderator zijn? voel je je nu machtig. Zeker geen vriendin en geen vrienden?
doei loser, fuck het fokforum.
Als ik niet weet waar je het over hebt, kun je me niet verwijten geen discussie aan te gaan.
pi_10282379
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 21:21 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

Als ik niet weet waar je het over hebt, kun je me niet verwijten geen discussie aan te gaan.

Het gaat uiteraard over dit non-topic: Leden Gezocht Nieuwe Partij

.

† In Memoriam † woensdag 7 mei 2003 @ 21:22:34 #231
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_10282382
Discussie? huh? waar heb je het over? ik kom net van de plee af, zat er iemand met zijn tengels aan mijn keyboard?
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2003 @ 21:24:18 #232
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_10282432
Precies, DennisMoore! Ik dacht, ik reageer eens, kan leuke discussie worden. Maar bam, ram, moderator kapt de zooi af. Waar rook is is vuur dachtie zeker, maar er was nog niet eens rook, behalve die schetenlucht van hemzelf denk ik...
  donderdag 8 mei 2003 @ 19:54:41 #233
45237 Vuur
We are not alone
pi_10305202
Bij deze een compliment voor Wile_e_Coyote voor de kritiek op Pater_Hoopman in de topic
De politieke waarheid van een rekensom.
Ik had zelf al een keer gevraagd of hij niet liever in [WFT] wilde gaan posten? maar dat deed hij dus niet.
Ik stond wel zelf op het punt om een collage te maken van al zijn "eindconclusies/uitspraken" maar dit was ook wel netjes
- Relax - It's just a phase - You'll grow out of it -
  donderdag 8 mei 2003 @ 19:55:41 #234
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_10305221
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 19:54 schreef Vuur het volgende:
Bij deze een compliment voor Wile_e_Coyote voor de kritiek op Pater_Hoopman in de topic
De politieke waarheid van een rekensom.
Ik had zelf al een keer gevraagd of hij niet liever in [WFT] wilde gaan posten? maar dat deed hij dus niet.
Ik stond wel zelf op het punt om een collage te maken van al zijn "eindconclusies/uitspraken" maar dit was ook wel netjes
Oh, dank u
  vrijdag 9 mei 2003 @ 18:09:05 #235
47859 ReSpawn
Spawned again
pi_10325201
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 18:06 schreef Kozzmic het volgende:
Wat een kuttopic. Vraag me af wanneer er eens een keer op een normale manier over allochtonen kan worden gediscussieerd. Deze gaat op slot.
Nooit dus.... Maar: Good call!!
Ach...
Your uppance will come!
pi_10325454
Wile, Kozzmic, zouden jullie dit topic in de gaten willen houden?
Bijna 50% Allochtonen in Rotterdam, en nu?

Als eeuwige optimist wil ik het toch nog maar een keer proberen

pi_10351248
Gefeliciteerd Wile. Je wilde hem meteen al sluiten - er bleek toch een discussie in te zitten - nu is het je toch gelukt - daar ga je dan met al je zogenaamde inlevingsvermogen Erg laf gemodereerd
  zondag 11 mei 2003 @ 11:52:02 #238
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_10351263
quote:
Op zondag 11 mei 2003 11:50 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd Wile. Je wilde hem meteen al sluiten - er bleek toch een discussie in te zitten - nu is het je toch gelukt - daar ga je dan met al je zogenaamde inlevingsvermogen Erg laf gemodereerd
Opzouten, SCH. Ik heb duidelijk in het topic gevraagd of jullie weer on topic wilden gaan. Jullie vinden het nodig je persoonlijke discussie over jouw leefwijze voort te zetten, dan leef je ook maar met de consequenties. Hou nou eens op met elke keer te zeikstralen over een slotje.
pi_10351278
quote:
Op zondag 11 mei 2003 11:50 schreef SCH het volgende:
Het is terecht door Wile gesloten. De discussie ging niet echt meer over homoseksuele politici, en persoonlijk gehakketak los je maar op via mail of ICQ.
pi_10351316
quote:
Op zondag 11 mei 2003 11:52 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Opzouten, SCH. Ik heb duidelijk in het topic gevraagd of jullie weer on topic wilden gaan. Jullie vinden het nodig je persoonlijke discussie over jouw leefwijze voort te zetten, dan leef je ook maar met de consequenties. Hou nou eens op met elke keer te zeikstralen over een slotje.

Scheld me maar uit. Het is een belangrijk topic. Je hebt het gewoon slecht gemodereerd omdat je in de eerste post al aangaf het onzin te vinden. Je moet doen wat je niet laten. Sommge dingen in de politiek hebben met persoonlijke zaken te maken. Jij vindt dit niet belangrijk, dus jij werpt er een slotje op. Het blijft een laffe daad van iemand die alleen zijn eigen onderwerpen belangrijk vind, blijkbaar. Je weet niet half waar dit over gaat, dat wil je ook niet weten en dus steek je de kop maar in het zand.
Je moet niet huilen over mijn reactie en gewoon wat beter nadenken en probeer hier eens volwassen over na te denken.

Je vond het een onzin-topic, dat is toch zo?

pi_10351340
quote:
Op zondag 11 mei 2003 11:53 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Het is terecht door Wile gesloten. De discussie ging niet echt meer over homoseksuele politici, en persoonlijk gehakketak los je maar op via mail of ICQ.

Ja, doe er nog een schepje bovenop. Modereer voor andere topics ook eens zo, jullie zien het probleem niet dus is er geen probleem. Nou, dat bewijst de stelling dan maar weer eens.

Het was niet persoonlijker dan nodig is voor een discussie over dit onderwerp. Dat heeft er nou eenmaal mee te maken dat jij niet zo bent en ik wel. Jullie lieten het uit de hand lopen. Bedankt

pi_10351349
quote:
Op zondag 11 mei 2003 11:52 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
jouw leefwijze
Dit zegt alles.
  zondag 11 mei 2003 @ 11:58:53 #243
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_10351353
quote:
Op zondag 11 mei 2003 11:53 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Uhm, ik pas.
Say your prayers
  zondag 11 mei 2003 @ 12:00:37 #244
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_10351385
quote:
Op zondag 11 mei 2003 11:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit zegt alles.

Hoezo, daar had je het toch ook over. Over hoe verschillend homo's en hetero's wel niet zijn en dat ze daarom in het parlement moeten zitten.
Say your prayers
pi_10351396
quote:
Op zondag 11 mei 2003 12:00 schreef Sickie het volgende:

[..]

Hoezo, daar had je het toch ook over. Over hoe verschillend homo's en hetero's wel niet zijn en dat ze daarom in het parlement moeten zitten.

Dat wil jij er graag van maken maar we mogen het er niet over hebben van de modjes. Dus niet doen.
  zondag 11 mei 2003 @ 12:09:02 #246
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_10351490
quote:
Op zondag 11 mei 2003 12:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat wil jij er graag van maken maar we mogen het er niet over hebben van de modjes. Dus niet doen.

Ach, waar maak je je druk om. Topic liep toch op zijn einde.
Say your prayers
pi_10351499
quote:
Op zondag 11 mei 2003 12:09 schreef Sickie het volgende:

[..]

Ach, waar maak je je druk om. Topic liep toch op zijn einde.

Het gaat mij om het principe. Wile vond het niks, straalde dat uit en zag zijn kans schoon. Zo gaan die dingen en dat is de reden dat het een goed topic was.
  zondag 11 mei 2003 @ 12:11:04 #248
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_10351510
quote:
Op zondag 11 mei 2003 12:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Het gaat mij om het principe. Wile vond het niks, straalde dat uit en zag zijn kans schoon. Zo gaan die dingen en dat is de reden dat het een goed topic was.

Volgens mij zie je spoken.
Say your prayers
pi_10351556
quote:
Op zondag 11 mei 2003 12:11 schreef Sickie het volgende:

Volgens mij zie je spoken.

Was het maar waar.
  zondag 11 mei 2003 @ 12:51:05 #250
43196 Peter_Hoopman
Be your own guest
pi_10351931
Hoi Wile_E_Coyote,

Je hebt in eerste instantie de draad: 'Wat is er liberaal aan Kapitaalslavernij?' op slot gegooid omdat je vindt dat dit wel in een bestaande draad van mij behandeld kan worden.

Ik heb gekeken waar in welke draad ik mijn bijdrage het beste kon plaatsen. De meest voor de hand liggende vond ik deze draad:

VVD verkracht het woord "Liberaal"...

Deze heb je gesloten wegens nutteloze topickick, mijn inziens zijn ze in grote mate uitwisselbaar en op elkaar aansluitend. Zou je kunnen uitleggen waarom de bijdrage: Wat is er liberaal aan kapitaalslavernij? niet geplaatst kan worden in een eigen draad of in de bovengenoemde draad.

Ik belicht een fragment van de politiek en in dit geval liberalisme dat voldoende materiaal biedt voor een individuele discussie.

Ik hoop dat je je persoonlijke weerzien jegens mijn onderwerpen opzij kunt zetten en probeert objectief naar je eigen moderating te kijken, zoals ik uiteraard bereid ben om naar mijn eigen plaatsingspolitiek wens te kijken.

Groet Peter

Abstract bezien: "Volkomen concurrentie" <=> "Volkomen samenwerking".
Waarom weigeren we hier voor de voorwaarden te creëren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')