quote:Is Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody ook al gecoverd in een tranceplaatje...?
Op zondag 13 april 2003 03:40 schreef E- het volgende:
Ik zoek een trance/dance achtig nummer (electrisch) waar dit in gezongen word (neger achtige vrouwen stem): Oehh I wanna dance with somebody...wanna feel the heat with somebody! ..with somebody who loves you (ofzo) en dan hoor je zo'n brute bass
Nee, het is dus gewoon een remix daarvan. Waarschijnlijk "Flip and Fill - I wanna dance with somebody"
En als het niet zo is moet je maar ff zoeken op "i wanna dance with somebody".
quote:Silvio Ecomo vs Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody.mp3
Op zondag 13 april 2003 03:40 schreef E- het volgende:
Ik zoek een trance/dance achtig nummer (electrisch) waar dit in gezongen word (neger achtige vrouwen stem): Oehh I wanna dance with somebody...wanna feel the heat with somebody! ..with somebody who loves you (ofzo) en dan hoor je zo'n brute bass
Dj alive & kicken - i wanna dance
zijn beide dezelfde liedjes, maar 2 verschillende titels....
quote:Ah, patrick kicken heeft weer es z'n naam gegeven aan iets wat ie heeft gejat?
Op zondag 13 april 2003 04:56 schreef Poogie het volgende:[..]
Silvio Ecomo vs Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody.mp3
Dj alive & kicken - i wanna dance
zijn beide dezelfde liedjes, maar 2 verschillende titels....
quote:De eerste is gewoon echt een mix van die 2 nummers, en die van kicken is weer gezongen door een of andere troela... Clip staat wel ergens op de kicken site...
Op zondag 13 april 2003 04:58 schreef De_Schaduw het volgende:[..]
Ah, patrick kicken heeft weer es z'n naam gegeven aan iets wat ie heeft gejat?
quote:Jens - Loops & Tings... Waarschijnlijk in de 199x uitvoering, want het origineel heeft i.i.g. geen Vengaboys deuntje. Eén van de remixen ervan wel...
Op zaterdag 12 april 2003 23:41 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Ik zoek een nummer en daar heb ik een hele vage omschrijving bij of ik zuip gewoon teveel als ik m in de kroeg hoor...Hier zit in:
In iedergeval als tekst "The smile on your face"
Vengaboys deuntje.
Half Nederlandse tekst.Wie o wie herkend dit?
1) R&B nummer, ritme & muziek lijken veel op Mis-teeq, 'Scandalous'. Wordt voornamelijk gezongen door een (of meerdere) vrouw(en), op een gegeven moment zingt een man er doorheen: 'If you're sexy and you know it clap your hands'...
2) Meer een dance-plaat (geloof ik), gezongen door een vrouw... '..this is the real life going on..'
Wie helpt?
-edit- nummer 1 al gevonden... 112 - Dance with me
Ik kan het alleen een beetje beschrijven naar het videoclipje wat erbij hoort.
Het is een vocalhouse deuntje , waar een vent op een kruising van 2 kleine straatjes ( met van die kinderkopjes ) met een microfoon op een standaard , voortdurend omvergelopen word gelopen door passerende mensen.
Tevens krijgt ie ook nog een bloempot naar 'm gesmeten , en word nog een keer bijna omver gereden door een paar wielrenners.
Als iemand dit weet.............
quote:Nog maar eens dan? Het is dat nummertje met dat tekstje van : "this is eights tv I bringing you happens blablabla zo iets
Op zaterdag 12 april 2003 15:36 schreef trance40 het volgende:Ben opzoek naar dat nummertje wat in de reclame van van diepens dance department wordt gedraait.
quote:Die plaat heet Happy TV (thanx to MSXuser) de artiest weet ik niet, dan moet je maar in de vorige thread kijken.
Op zondag 13 april 2003 13:02 schreef trance40 het volgende:[..]
Nog maar eens dan? Het is dat nummertje met dat tekstje van : "this is eights tv I bringing you happens blablabla zo iets
quote:Is geen remake, is 1 van de (zeggen ze) exen van Big: Lil Kim
Op zondag 13 april 2003 11:47 schreef oppie het volgende:
Hoe heet dat nieuwe nummer dat eigenlijk remake is van notorious big lalalala your style just hypnothyse me ?
DJ Tomekk ft. Lil Kim & Trooper da Don - Kimnotyze
Ik weet overigens niet of dit feest al is geweest, maakt ook niet uit..
quote:Nee feest is 26 april moet je ff via de site van id&t naar de shockers site gaan. Daar wordt het nummertje ook op de achtergrond gedraaid geloof ik
Op zondag 13 april 2003 13:22 schreef ChezMatik het volgende:
In de commercial van "Shockers" (ID&T) die ik weleens op TMF voorbij zag komen,
zitten een paar aardige tracks, welke?!Ik weet overigens niet of dit feest al is geweest, maakt ook niet uit..
quote:Het nummer was Covenant - One world one sky. Toch bedankt
Op zaterdag 12 april 2003 16:44 schreef Nevermind het volgende:
Hoe heet... blabla
quote:Ah gevonden thanx
Op woensdag 9 april 2003 20:14 schreef MSXUser het volgende:[..]
R-One - Happy TV
Uitgebracht op het 'Royal Flush' label eind 2002
quote:Queen & Vanguard - Flash komt er als ik me het goed herinder in voor
Op zondag 13 april 2003 13:22 schreef ChezMatik het volgende:
In de commercial van "Shockers" (ID&T) die ik weleens op TMF voorbij zag komen,
zitten een paar aardige tracks, welke?!
quote:Juist, onder "test-run" hoor je die track (of tracks) op de achtergrond.
Op zondag 13 april 2003 13:30 schreef trance40 het volgende:
moet je ff via de site van id&t naar de shockers site gaan. Daar wordt het nummertje ook op de achtergrond gedraaid geloof ik
quote:Ahh, merci.. ik zal hem ff downen...
Op zondag 13 april 2003 13:38 schreef Plexor het volgende:
Queen & Vanguard - Flash komt er als ik me het goed herinder in voor
[Dit bericht is gewijzigd door ChezMatik op 13-04-2003 13:45]
quote:Lil' Kim vs. DJ Tomekk - Kymnotize
Op zondag 13 april 2003 11:47 schreef oppie het volgende:
Hoe heet dat nieuwe nummer dat eigenlijk remake is van notorious big lalalala your style just hypnothyse me ?
quote:Ik heb het al.....het is Sono met Blame
Op zondag 13 april 2003 11:27 schreef MassimO het volgende:
Hoi allemaalIk ben ook op zoek naar een nummertje
Ik kan het alleen een beetje beschrijven naar het videoclipje wat erbij hoort.
Het is een vocalhouse deuntje , waar een vent op een kruising van 2 kleine straatjes ( met van die kinderkopjes ) met een microfoon op een standaard , voortdurend omvergelopen word gelopen door passerende mensen.
Tevens krijgt ie ook nog een bloempot naar 'm gesmeten , en word nog een keer bijna omver gereden door een paar wielrenners.Als iemand dit weet.............
quote:Thanx!
Op zaterdag 12 april 2003 22:50 schreef Plexor het volgende:[..]
Infectious - I need your lovin'
quote:Filmmuziek is gecomponeerd door Carter Burwell. Meer info over de soundtrack kun je vinden op:
Op zondag 13 april 2003 12:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb van de week de film S1mone zitten kijken. In de film zelf wordt een film geproduceerd. Daar zit een stuk muziek onder (klassiek/opera?). Ik wil heeeel graag weten: wie, wat, waar, hoe????
Die begint met een ringtone, waar een lelijke kerel op staat te dansen, en waar dan ineens heelwat mooie dames omheen komen. Is dit een bestaand nummer? of heeft iemand m gecaptured?? bvd!
quote:Volgensmij heet het nr call me , is dan wel een beetje geremixed, maar komt op hetzelfde neer. Kijk maar s bij de betere platenboer
Op zondag 13 april 2003 15:57 schreef VrAnqZ het volgende:
Ik zoek uit de vodafone ringtone reclame:Die begint met een ringtone, waar een lelijke kerel op staat te dansen, en waar dan ineens heelwat mooie dames omheen komen. Is dit een bestaand nummer? of heeft iemand m gecaptured?? bvd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |