quote:I'm in!
Op donderdag 13 november 2003 19:34 schreef ullie het volgende:
Ze schijnen 1 april in de melkweg te staan. Nog niks op de site van de melkweg (of monster magnet), maar bij Mojo staat het wel. Als dit zo is ga ik er zeker heen!
Kheb ze ook bij Fields of Rock gezien, erg vet
quote:Doc wist het me nog te melden een maandje geleden.
Op donderdag 13 november 2003 21:05 schreef Mark het volgende:
Christ! Wist niet eens meer dat ik dit topic ooit geopend had
*naar melkweg op weg is
quote:Gluecifer heb ik ook zo'n 2 jaar terug al ns gezien te paradiso (voorprogamma stiff little fingers geloof ik?). Erg leuke band!
Op zondag 23 november 2003 16:30 schreef ullie het volgende:
Ha en Gluecifer speelt ook in de melkweg. Dat maakt het de 18 euro dubbel en dwars waard!
quote:Dat aantal is bij zo ongeveer dubbel (OK, iets overdreven), maar ik heb de kaartjes wel al gehaald
Op zaterdag 6 december 2003 00:10 schreef kamagurka het volgende:[..]
Gluecifer heb ik ook zo'n 2 jaar terug al ns gezien te paradiso (voorprogamma stiff little fingers geloof ik?). Erg leuke band!
MM heb ik inmiddels al zo'n 8 keer gezien, ruimschoots voldoende om er niet als een zatte kip naartoe te hoeven rennen.
Line-up: MonsterMagnet - Gluecifer - TheQuill
Ben ook nieuwsgierig naar dat laatste bandje na de rave-review daarvan door Mark op z'n trouwerij
Lijkt me geinig om eens de Stoner-regulars op Fok! (Ullie, B1tchwax) de hand te schudden.
Van het album komen twee verschillende versies met beide andere artwork. De twee verschillende versies zijn een speciale limited edition digipack met een bonus DVD en een "gewoon" album.
Tracklisting voor de CD is als volgt :
01. Slut Machine (3:28) / 02. Supercruel (3:40) / 03. On The Verge (5:54) / 04. Unbroken (Hotel Baby) (3:42) / 05. Radiation Day (4:48) / 06. Monolithic (4.43) / 07. The Right Stuff (4:32) / 08. There's No Way Out Of Here (4:10) / 09. Master Of Light (4:44) / 10. Too Bad (3:33) / 11. Ultimate Everything (7:25) / 12. CNN War Theme (3:37).
De bonus DVD die bij de limited edition komt bevat het volgende:
01. Music Video "Unbroken (Hotel Baby)" - Uncensored / 02. DVD Exclusive Music Video "The Right Stuff" - Full lenght version (6:36) / 03. Interview / 04. 2 Live Tracks from the December 7th 2003 show at the London Astoria, Track 1 - "Radiation Day", Track 2 - "Monolithic".
Voor het zover is wordt er ook nog een single uitgebracht. Deze single is "Unbroken (Hotel Baby). De single zal als b-side een Velvet Underground-cover bevatte: "Venus In Furs. De release datum van de single is 19 Januari.
Bij een nieuwe single hoort uiteraard een nieuwe video. Ook die is pas geleden geschoten. Een aantal "still-images" zijn te vinden op de volgende pagina: http://www.rose13.com/hotel.html
quote:Te gek, ben benieuwd! Is wel erg lange tijd stil geweest rond MM terwijl ze zo'n 2/3 jaar geleden toch wel een van de grotere rockbands waren.
Op vrijdag 26 december 2003 20:25 schreef B1tchwax het volgende:
Een update met wat info over het aankomende album. Zoals sommigen wellicht al wisten gaat het album "Monolithic Baby" heten. Europese release datum staat op dit moment op 16 Februari.
Meest recente nummer dat ik van ze gehoord het is "Live for the moment" van een of andere soundtrack. Klonk lekker vertrouwd, maar niet erg vernieuwend.
Hopelijk wordt het een geslaagde "come-back" van ze.
... en het is goed! Monster Magnet ga ik iig bekijken op Paaspop!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |