Maar ik zit net een topic te lezen, met uiteraard muziek op de achtergrond. En door de muziek, heb ik wel vaker, droom ik een beetje weg ofzoiets. Heel vaag iig. Dat had ik nu net met Orbital - Way out . Vooral ze rond de 5:50 (voor degenen die ook dit machtige nr hebben) Zo rond de 4:00 is ook errug mooi.
Maargoed. Dat heb ik zo af en toe gewoon met muziek. Zit ik iets te doen, maar omdat ik me eventjes concentreer ben ik gewoon ff weg van de wereld. Zit ik over weet ik veel wat te nadenken.
Ik zal es kijken welke nr's nog meer. Zowiezo heb ik het ook met Rob D - Clubbed to death. Dat is gewoon HET nr. Mijn nr!
Wie heeft dat ook echt met bepaalde nr's en vooral. WELKE??!
quote:als we het over lange nummers gaan hebben dan weet ik er nog eentje van Goldie op Saturnz Return:
Op 15 januari 2001 15:33 schreef RazorFrog het volgende:
Ik heb dat tot nu toe nog maar bij 1 nummer... en dat is Grendel van Marillion, een schitterend fantasy verhaal van zo'n 17 minuten
Mother
Duurt ook een uurtje. Moet je echt voor gaan zitten...
quote:RazorFrog heeft smaak
Op 15 januari 2001 15:33 schreef RazorFrog het volgende:
Ik heb dat tot nu toe nog maar bij 1 nummer... en dat is Grendel van Marillion, een schitterend fantasy verhaal van zo'n 17 minuten
Zelf kan ik heerlijk wegdromen bij de vele live-improvisaties van King Crimson
quote:Ik vin dat nummer dus net iets te langdradig, de verkorte versie die op RingsOfSaturn staat vind ik eigenlijk beter.
Op 15 januari 2001 15:38 schreef zodiakk het volgende:
als we het over lange nummers gaan hebben dan weet ik er nog eentje van Goldie op Saturnz Return:Mother
Duurt ook een uurtje. Moet je echt voor gaan zitten...
maar vooral n aantal nummers van moby... bijna allemaal eigelijk... damn relaxte CD is dat zeg...
quote:goede keus... hele goede keuze!
. Zowiezo heb ik het ook met Rob D - Clubbed to death
Maar ik persoonlijk vind Bush-Letting The Cables Sleep (NOW remix) echt super... me favo song van 2000
[Dit bericht is gewijzigd door Lovelorn op 16-01-2001 00:53]
quote:Eens!
Op 16 januari 2001 00:28 schreef Djeez het volgende:
Zet maar es de CD 'Endtroducing' van DJ Shadow op, ga lekker op de bank liggen en geniet...
Of Unkle - Psyence Fiction
en dan vooral Lonely Soul en Rabbit in your Headlight
Enkele andere cd's die mij doet laten zweven zijn:
Portishead - Live in NYC
Radiohead - Kid A
Sigur Ros - Þetta er ágætis byrjun
Coldplay - Parachutes
Dune - Forever
quote:Hey, die wilde ik ook noemen...
Op 16 januari 2001 01:24 schreef Vork het volgende:
Unkle - Lonely Soul
Nahja, dan maar * Pink Floyd - Shine on you crazy diamond. Heb een prachtige versie van dit nummer genapsterd waarin het gemixed is met The Orb's * Fluffy clouds.
Ook wel mooi is de band Current '93, bijvoorbeeld de CD * Soft Black Stars.
Verder wil ik hierbij graag nog ff het radioprogramma X-Rated aanraden, uitgezonden elke zondagavond om 21:00 uur op Kink FM.
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 18-01-2001 22:31]
Tis een mooi nummer, vrolijk deuntje, mooie zang...
Doet me weer denken aan de zomer. Aan de dingen die ik met me vriendin ga doen. Jaja de hormoontjes spelen weer wat op. Maar ik droom gewoon helemaal weg van dit nummer......... mmmmmmmmmm
[Dit bericht is gewijzigd door RemCow op 27-03-2001 23:10]
Een groot gedeelte van het 1e album van Air - Moonsafari, en een paar nummers van t album van Hooverphonics. Heather Nova - the siren.
Opeth heeft er een paar, en dat zijn met afstand me favoriten:
-To bid you farewell
-Face of Melinda
-Benighted
-Credence
Verder zijn veel nummers van Enigma of Era wel lekkere wegdroomnummers en nog bv nummers als Suicide note part 1 en Planet Caravan van Pantera (Hoewel ut origineel van PC van Black Sabbath is), L'esperanza van Sven vath, veel nummers van de Future Sound of London etc....
Maar ook op deathmetal muziek kan ik soms lekker wegdromen hoor
Beste trance-nummer allertijden, heerlijk nummer gewoon.
Verder mijn UC Progressive Trance Mix: 74 minuten genieten.
quote:*zwijmel*
Op 28 maart 2001 00:07 schreef Dr_Crouton het volgende:
Air - All I Need
en zo zijn er nog meer, maar daar kan ik niet meer op komen om 0:45...
Hangt vd stemming en het volume af, maar iig:
Air - All I Need
Enigma - Principles of Lust
George Michael - Jezus to a Child
10cc - I'm not in Love
Massive Attack - Unfinished Sympathy
Radiohead - Street Spirit
Freddie Aguilar - Anak (original version)
Youssou N'dour & Nenneh Cherry - 7 seconds
Kenny G - Alone
Laura Pausini - La Solitudiné
Tja, en eigenlijk alle andere mooie rustigere nummers..
[Dit bericht is gewijzigd door Ettepet op 28-03-2001 07:55]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |