We hebben ruim 300 posts de kans gehad de emoties te laten gaan, nu graag zonder het bashen van elkaar en politici.
quote:bijna iedereen
Op donderdag 10 april 2003 23:54 schreef SCH het volgende:
Zijn er hier echt mensen die vinden dat het niet de schuld van het CDA is.
(acceptabel?)
Had wat mij betreft al een tijd geleden duidelijk kunnen zijn! .
quote:Is dat zo? Ik dacht eigenlijk dat-ie een pop van Donner was.
Zijn er hier echt mensen die vinden dat het niet de schuld van het CDA is. Zelfs Donner schijnt woedend op Balkenende geworden te zijn.
quote:Het zou me niet eens verbazen als PvdA het idee om deze formatie te laten mislukken al vanaf het begin in hun hoofd hadden.
Zijn er hier echt mensen die vinden dat het niet de schuld van het CDA is. Zelfs Donner schijnt woedend op Balkenende geworden te zijn.
quote:Schijn he. De schijn dat de pvda zou regeren was er ook.
quote:Ik denk niet dat je kan beweren dat de PvdA niet haar best heeft gedaan om er wat van te maken. De onwil zat toch echt bij het CDA.
Op donderdag 10 april 2003 23:56 schreef fokje het volgende:[..]
Het zou me niet eens verbazen als PvdA het idee om deze formatie te laten mislukken al vanaf het begin in hun hoofd hadden.
quote:ooit zullen ze erachter komen
quote:ik denk dat je PvdA met CDA moet vervangen. Of denk je dit echt? welke machtsbasis, motief of intentie zou de PvdA moeten hebben om dit te doen dan?
Het zou me niet eens verbazen als PvdA het idee om deze formatie te laten mislukken al vanaf het begin in hun hoofd hadden.
quote:De pvda kan niet eens regeren als het wat minder gaat met de economie, ze hebben alleen deze onderhandelingen gehad zodat balkenende de schuld kon krijgen
Op donderdag 10 april 2003 23:56 schreef fokje het volgende:
quote:
Het zou me niet eens verbazen als PvdA cda het idee om deze formatie te laten mislukken al vanaf het begin in hun hoofd hadden.
quote:als ik dement ben misschien
Op donderdag 10 april 2003 23:57 schreef -Mk- het volgende:
ooit zullen ze erachter komen.
quote:Omdat het nu gewoon wat veiliger is voor een partij in deze tijd om in de oppositie te zitten.
Op donderdag 10 april 2003 23:57 schreef kingmob het volgende:[..]
ik denk dat je PvdA met CDA moet vervangen. Of denk je dit echt? welke machtsbasis, motief of intentie zou de PvdA moeten hebben om dit te doen dan?
is alweer weg, heb maar 5 sec gehoord, dus kan niet navertellen
[Dit bericht is gewijzigd door gunhead op 10-04-2003 23:59]
quote:
Op donderdag 10 april 2003 23:58 schreef NightH4wk het volgende:
OMG, nu gaat de FNV weer staken enzo, eikels.![]()
![]()
quote:
Op donderdag 10 april 2003 23:55 schreef Wisp het volgende:
bijna iedereen
quote:Ik hoop het voor je
Op donderdag 10 april 2003 23:58 schreef Wisp het volgende:[..]
als ik dement ben misschien
quote:Opnieuw stemmen gaat echt niet gebeuren. Dan zie ik het nog eerder gebeuren dat CDA en PvdA opnieuw om de tafel gaan zitten. Maar het zal wel CDA/VVD of CDA/VVD/LPF worden.
Op donderdag 10 april 2003 23:57 schreef tummeke het volgende:
Achja..
Straks mogen we weer stemmen als t zo door gaat.
Wat gaat het toch lekker in die politiek van ons..
Soms zou je toch bijna denken dat je er net zo goed een stel chimpasees neer zou kunnen zetten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |