quote:Nee hoor maar als je gaat huilen sluit ik deze wel en mag je er zelf een openen
Op maandag 7 april 2003 16:40 schreef SunChaser het volgende:
Je bent te vroeg, druiloor.
quote:Zij er nog andere suggesties wel iets normaals.
Op maandag 7 april 2003 16:41 schreef yavanna het volgende:
Die titel
Het zou me overigens niet echt verbazen als blijkt dat ie al 2 weken dood is
quote:Of idd.. hij is weg.
Op maandag 7 april 2003 16:42 schreef sp3c het volgende:
niet in bagdad iig imo maar je weet niet hoe slim de man is
Misschien teamed hij wel me up met Bin Laden ofzo, dat zou echt ziek (doch slim in a way) zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 07-04-2003 16:44]
quote:Waar is Saddam nou heee? Moet dat niet he met het streepje terug zijn?
Op maandag 7 april 2003 16:42 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Zij er nog andere suggesties wel iets normaals.
Advies:
Bridges of Baghdad
Ali Chemicali dood?
En komen de verwijzingen naar de vorige topics ook nog in de openingspost?
Die vinden ze volgens mij de eerste paar jaar niet netzoals Osama
quote:gewoon zo laten
Op maandag 7 april 2003 16:43 schreef Sidekick het volgende:
Die titel is niet echt je van het hé?Advies:
Bridges of Baghdad
Ali Chemicali dood?En komen de verwijzingen naar de vorige topics ook nog in de openingspost?
[Dit bericht is gewijzigd door El_Catalan op 07-04-2003 16:46]
Titel is gewoon goed
En nou ontopic
Edit: Mooi El_Catalan
[Dit bericht is gewijzigd door SilverSpirit op 07-04-2003 16:48]
quote:Ik zat te denken aan Syrie, omdat er een lange tijd is geweest dat de weg ernaartoe vrij lag. En Syrie is ook anti-Amerika.
Op maandag 7 april 2003 16:45 schreef lampie_666 het volgende:
volgens mij zitten ze bijde ergens in een grote bunker in de woestijn...
[Dit bericht is gewijzigd door SilverSpirit op 07-04-2003 16:47]
quote:Nou als dat zo is weten we waar er eerdaags oorlog komt.
Op maandag 7 april 2003 16:46 schreef SilverSpirit het volgende:[..]
Ik zat te denken aan Syrie, omdat er een lange tijd is geweest dat de weg ernaartoe vrij lag. En Syrie is ook anti-Amerika.
quote:Misschien dat de VS wel expres die weg heeft open gelaten zodat ze nog een excuus zouden kunnen hebben willen ze Syrie ooit binnenvallen.
Op maandag 7 april 2003 16:48 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Nou als dat zo is weten we waar er eerdaags oorlog komt.
of hij rijd net als de eerste golfoorlog in een personenauto rondjes in de regio oid
http://www.reuters.com/newsArticle.jhtml?type=topNews&storyID=2521303
Geloofwaardig? Ze stonden op het punt m gebruikt te worden, maar zijn toch in handen van de coalitie... Hadden ze dat echt niet kunnen afvuren dan?
quote:Dat meen je toch niet echt he.
Op maandag 7 april 2003 16:49 schreef SilverSpirit het volgende:[..]
Misschien dat de VS wel expres die weg heeft open gelaten zodat ze nog een excuus zouden kunnen hebben willen ze Syrie ooit binnenvallen.
quote:
Amerikanen claimen vondst SarinBAGDAD - Amerikaanse militairen hebben mogelijk een opslagplaats voor chemische wapens ontdekt in Midden-Irak. Dat heeft een Amerikaanse militaire woordvoerder gezegd. Het Centraal Commando weigert commentaar op de berichten.
Bij de stad Hindiyah, honderd kilometer ten zuiden van Bagdad, stuitten militairen van de Derde Infanteriedivisie op een gebouwencomplex dat vol ligt met wapens. Wapenexperts die de gebouwen zijn ingegaan zouden hoge concentraties van het dodelijke zenuwgas sarin hebben gemeten.
Ongeveer tien militairen die in de buurt van de gebouwen zijn geweest, vertonen ziekteverschijnselen, waaronder duizeligheid, huidaandoeningen en braakneigingen. Die klachten kunnen worden veroorzaakt als mensen aan sarin worden blootgesteld.
Nu.nl
quote:
Op maandag 7 april 2003 16:53 schreef Sidekick het volgende:
Er schijnt bewijs van chemische wapens gevonden te zijn (smoking gun)http://www.reuters.com/newsArticle.jhtml?type=topNews&storyID=2521303
Geloofwaardig? Ze stonden op het punt m gebruikt te worden, maar zijn toch in handen van de coalitie... Hadden ze dat echt niet kunnen afvuren dan?
quote:ik heb liever dat de amerikanen er zo achter komen dan dat de irakezen het eerst zouden hebben afgevuurd ...
U.S. forces near Baghdad found a weapons cache of around 20 medium-range missiles equipped with potent chemical weapons, the U.S. news station National Public Radio reported on Monday.
NPR, which attributed the report to a top official with the 1st Marine Division, said the rockets, BM-21 missiles, were equipped with sarin and mustard gas and were "ready to fire." It quoted the source as saying new U.S. intelligence data showed the chemicals were "not just trace elements."It said the cache was discovered by Marines with the 101st Airborne Division, which was following up behind the Army after it seized Baghdad's international airport.
U.S. Central Command headquarters in Qatar had no immediate comment.
The United States and Britain launched the war against Iraq to rid the country of weapons of mass destruction. Iraq denies having such weapons.
[Dit bericht is gewijzigd door Roel_Jewel op 07-04-2003 16:59]
quote:Misschien hadden ze geen dingen meer om het af te vuren?
Op maandag 7 april 2003 16:53 schreef Sidekick het volgende:
Er schijnt bewijs van chemische wapens gevonden te zijn (smoking gun)http://www.reuters.com/newsArticle.jhtml?type=topNews&storyID=2521303
*Doet ook een sprong in het diepe*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |