Vermeld ook eff:
* Naam van je beest
* Soort hagedis
* Camera
Hier is de mijne:
Baardagame ( Pogona Vitticeps ): Jaymz:
Camera is een Fuji Finepix A303, 3,24 MP, 3x Optische Zoom. Dit zijn ongeveer mijn eerste fotos die ik nam met de camera, ik heb em pas paar dagen.
quote:hij heb een gat in zen kop......
Op maandag 31 maart 2003 00:20 schreef metallicattim het volgende:Hier is de mijne:
Baardagame ( Pogona Vitticeps ): Jaymz:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Jaja tuurlijk, kheb ook verschillende hoeken gebruikt en een paar makro's en btw, wat is er zo anders aan dit topic dan die over je hond, poes whatever, op het beestje na dan...
Op maandag 31 maart 2003 08:01 schreef bolus het volgende:
let er wel op dat het in dit forum om de foto's gaat en niet om de huisdieren.....
quote:Jah is een oorlogsverwonding van WO II....
Op maandag 31 maart 2003 11:45 schreef Jerroentje het volgende:[..]
hij heb een gat in zen kop......
ik wil een keer een tarantula of andere grote spin aanschaffen
(en dan kweken ofzo )
quote:Een tarantula? lol...
Op vrijdag 4 april 2003 14:19 schreef Manke het volgende:
wauw mooie foto'sik wil een keer een tarantula of andere grote spin aanschaffen
(en dan kweken ofzo)
quote:blabla, hij kan toch 1 van de 2 willen he.. wat is t probleem?
Op zaterdag 5 april 2003 21:15 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Een tarantula? lol...
Je zal een vogelspin bedoelen... Een tarantule heeft geen ene flikker met de vogelspinnen te maken.
Hoort 't trouwens niet op een ander forum thuis als het meer gaat om de soort hagedis en hoe ie heet dan dat 't om de foto's gaat?
quote:neenee, kwil t er gewoon graag bij weten, omdat ik nogal hagedissengek ben, je kan zoveel dingen doen met die beesten he ze laten zich echt met alles fotograveren. K bedoel, zet je beest eens op een rare plaats of vanuit een gekke hoek of iets dergelijks, wees creatief. Btw, de topics over je kat en hond en cavia weetik t stellen dan ook nie veel voor, dit zijn dan tenminste nog kixxxe beesten
Op zondag 6 april 2003 23:26 schreef mrmiddel het volgende:
Damn.. heb in dierentuin in Antwerpen wel eens een best mooie foto van zo'n soort beesten gemaakt.. maarja.. dat telt nietHoort 't trouwens niet op een ander forum thuis als het meer gaat om de soort hagedis en hoe ie heet dan dat 't om de foto's gaat?
enne khad EIGEN hagedis erbij gezet omdat je anders alleen maar fotos van internet hier gedropt kreeg, als je ze zelf gemaakt hebt kun je ze ook hier neerplanten, als t ma niet die van een website gepikt zijn.
Gemaakt met 'n Canon EOS 300 met een 28-90mm zoom, op een 400 asa-filmpje.
Geen idee of het wel een hagedis is trouwens.. maar het lijkt er op
quote:het is een Groene leguaan ( Iguana Iguana )
Op maandag 7 april 2003 22:37 schreef mrmiddel het volgende:
[afbeelding]
Zoo te Antwerpen.Gemaakt met 'n Canon EOS 300 met een 28-90mm zoom, op een 400 asa-filmpje.
Geen idee of het wel een hagedis is trouwens.. maar het lijkt er op
Cool beest! En mooie foto's alleen vind ik de achtergrond een beetje jammer. Bij de laatste foto moest ik meteen aan de film dragonheart denken!quote:Op woensdag 29 december 2004 18:35 schreef metallicattim het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eff wat nieuwe foto's van mijn kant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |