[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 30-03-2003 18:48]
Het zit me niet lekker het zinnetje : Je moet goed nadenken waar je mee bezig bent, en wat voor gevolgen het voor jou kan hebben.
quote:
Op zondag 30 maart 2003 18:01 schreef Fogerty het volgende:
Klinkt goed Noayla, hou je taai.De zon scheen vandaag wel, dus ik ben ook gaan fietsen. Niet zo heel ver, want ik heb geen
conditie
, maar ik voel me nu wel lekker en ook bevoorrecht omdat ik hier zomaar lekker wat rond kan fietsen zonder dat de kans bestaat dat er een bom uit de lucht valt of de frisse lucht wordt vermengd met gifgas.
Ik voel me zowaar volwassen door mijn beslissing; eindelijk eens iets gedaan dat voor mij goed is.
En blij dat de zomer er aankomt; niet meer een paar keer per week naar een zweterige sportschool maar in plaats daarvan lekker buiten sporten.
quote:Nog steeds dus
Op zondag 30 maart 2003 17:30 schreef Pushit het volgende:
Tja euh hoe zeg je dat.....K U T
Zeg maar...
.
quote:dat jij mee doet aan dit topic...
Op zondag 30 maart 2003 18:25 schreef Pushit het volgende:[..]
Nog steeds dus
.
quote:Toen ik jou eenmaal zag posten was de drempel ineens vrij laag
Op zondag 30 maart 2003 18:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
dat jij mee doet aan dit topic...
quote:ghe ghe
Op zondag 30 maart 2003 18:27 schreef Pushit het volgende:[..]
Toen ik jou eenmaal zag posten was de drempel ineens vrij laag
.
quote:Tja alleen je nick is al genoeg
Op zondag 30 maart 2003 18:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
ghe ghe
ja, ik zorg voor de verfrissing in dit depri topic
Verfris mij maar eens zou ik zeggen dan .
Het einde was alleen erg heftig. Twee andere vakantiegangers van ons cluppie ruzie onderling en dat was nogal meeslepend en emotioneel.
Nu in een soort wazige toestand.... slapen of niet slapen? Heb nog wel heel veel bij te lezen op Fok
whistler, ik heb mortal ook een tijd uit me msn/icq enzow gehad...en dat heeft echt wel geholpen...en het hoeft ook niet voor altijd te zijn!
quote:ik weet dat het helpt, heb het eerder ook al eens gedaan. werkte zelfs beter dan verwacht, spreek der zelden nog. en als ik der spreek is het
Op zondag 30 maart 2003 18:38 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me goed...alleen ik zit komende week alleen met me vader en broertje hier thuis...dat zal nog wel rellen worden...whistler, ik heb mortal ook een tijd uit me msn/icq enzow gehad...en dat heeft echt wel geholpen...en het hoeft ook niet voor altijd te zijn!
voor de rest nog steeds hetzelfde moet wiskunde nog leren
net eventjes liggen slapen, nu klein beetje hoofdpijn.
maar ut mag gewoon niet...
samen met hem kom ik er wel over heen... hoop ik...
quote:dat gaat niet toevallig over IRC waar je nooit meer bent?
Op zondag 30 maart 2003 19:25 schreef VixenFromHell het volgende:
ik zou ut nie moeten, maar toch mis ik zemaar ut mag gewoon niet...
samen met hem kom ik er wel over heen... hoop ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |