quote:Jah, dat truukje staat bekend onder de naam "IBB", wat staat voor :'Installeer Betere Browser'.
Op woensdag 26 maart 2003 10:36 schreef jwstoop het volgende:
Is er een trucje (of instelling) dat de statusbalk standaard in elk IE6 venster zit????
quote:ok en welke dan? (niet allemaal tegelijk
Op woensdag 26 maart 2003 10:37 schreef syndr0me het volgende:[..]
Jah, dat truukje staat bekend onder de naam "IBB", wat staat voor :'Installeer Betere Browser'.
.
[Dit bericht is gewijzigd door jwstoop op 26-03-2003 10:41]
statusbalk van internet explorer valt steeds weg
Statusbalk
Statusbalk in IE6.0 op winXP...
quote:Andere versie IE (
Op woensdag 26 maart 2003 10:40 schreef jwstoop het volgende:[..]
ok en welke dan? (niet allemaal tegelijk :p )
quote:Vreemd! Probeer eens te kijken of er op de windows update nog updates zijn voor je browser!! Slaat hij alle instellingen ook goed op tijdens het afsluiten van je pc?
Op woensdag 26 maart 2003 10:36 schreef jwstoop het volgende:
Als ik in IE6 een nieuw venster open, heeft dat venster geen statusbalk.. Ik moet dan steeds Beeld->Statusbalk aanklikken
Is er een trucje (of instelling) dat de statusbalk standaard in elk IE6 venster zit????
Dat werkte voor mij tenminste
Als ik gewoon IE opstart heb ik mooi een statusbalk, maar als ik vervolgens op een link klik en er wordt een nieuwe pagina geopend dan is ie steeds weg en kan ik weer via beeld statusbalk aanvinken
Iemand
quote:Reclame troep
Op woensdag 26 maart 2003 10:41 schreef syndr0me het volgende:
Opera (![]()
![]()
)
alle vensters afsluiten van IE, dan naar de windows verkenner en daar statusbalk aanzetten en vervolgens naar mapopties en daar op alle mappen toepassen aanklikken
quote:Als het goed is moet dit werken inderdaad
Op zaterdag 9 augustus 2003 17:34 schreef vosss het volgende:
ah hij doet het weer.alle vensters afsluiten van IE, dan naar de windows verkenner en daar statusbalk aanzetten en vervolgens naar mapopties en daar op alle mappen toepassen aanklikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |