Constant krijgen we te horen dat we niet serieus genomen worden in Europa als we niet doen wat het CDA wil. Maar was het niet onder paars dat president Clinton naar ons land kwam om te kijken waarom het toch zo goed ging hier? Was het toen niet dat besloten werd om het internationale strafhof zich in Nederland zou gaan vestigen? Moet je nu kijken, zuchtend krijgen we te horen dat als we ons uitspreken tegen de huidige Amerikaanse acties we ons vervreemden van Europa. Dat terwijl het grootste deel van de bevolking en de 3 landen om ons heen allemaal falikant tegen zijn.
Als straks het CDA de coalitie besprekingen opbreekt, zou er dan een kleine kans zijn dat we weer lekker kunnen uitrusten onder Paars "Best of both worlds" III ?
hou wel rekening dat het gewoon slecht gaat met de rest van de wereld. Als paars er nog was geweest hadden we het ook wel minder gehad....
quote:
Als straks het CDA de coalitie besprekingen opbreekt, zou er dan een kleine kans zijn dat we weer lekker kunnen uitrusten onder Paars "Best of both worlds" III ?
quote:Nee, doe maar een stille muis die zich niet teveel bemoeit met ondernemerschap.
Op zondag 23 maart 2003 23:59 schreef MelkKoe het volgende:
Hebben we niet liever een grijze muis die de touwtjes stevig in handen heeft
Ik had het zelf fijner gevonden als het CDA niet zo opzichtig was gaan flirten met de VVD tijdens, en na de verkiezingen. Een beetje een geval van het verkopen van de huid voor de beer geschoten is, aangezien de VVD toen helemaal niet de hoeveelheid stemmen behaalde waar het CDA op gehoopt had. Verder had ik graag gezien dat de PvdA de grootste partij geworden was. Niet zozeer omdat ik nou een stijve krijg van Wouter Bos, maar omdat ik Job Cohen graag als premier had gezien. Die is naar mijn mening meer capabel wat betreft de post als premier in vergelijking met Balkenende. En zeker in deze tijden.
quote:
Op maandag 24 maart 2003 01:10 schreef Ernst het volgende:[..]
Nee, doe maar een stille muis die zich niet teveel bemoeit met ondernemerschap.
ik dacht al, wat is er toch gebeurd met 'em
quote:Je vermogen om tot een logische gevolgtrekking te komen is nog altijd even erbarmelijk.
Op maandag 24 maart 2003 01:29 schreef qbus het volgende:
Aha, je bent dus een bedrijfje begonnen!
quote:Gokje:
Op maandag 24 maart 2003 01:32 schreef Ernst het volgende:[..]
Je vermogen om tot een logische gevolgtrekking te komen is nog altijd even erbarmelijk.
[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 24-03-2003 01:52]
quote:Op meer wat ?
Op maandag 24 maart 2003 01:55 schreef Vibromass het volgende:
We hopen op meer
- Meer doden ten gevolge van de idioot lange wachtlijsten ?
- Meer illegalen ten gevolge van de softe uitzettingsaanpak ?
- Meer immigranten ?
- Meer bureaucratie ?
quote:
Op maandag 24 maart 2003 02:01 schreef qbus het volgende:[..]
Op meer wat ?
- Meer doden ten gevolge van de idioot lange wachtlijsten ?
- Meer illegalen ten gevolge van de softe uitzettingsaanpak ?
- Meer immigranten ?
- Meer bureaucratie ?
Volgens mij bedoel jij Lubbers of zo?
quote:Meer regeren zou een leuk begin zijn.
Op maandag 24 maart 2003 02:01 schreef qbus het volgende:[..]
Op meer wat ?
quote:Yea richt!
Op maandag 24 maart 2003 02:04 schreef Vibromass het volgende:[..]
![]()
Volgens mij bedoel jij Lubbers of zo?
Nooit meer paars a.u.b!
quote:Nog meer met de burger bemoeien
Op maandag 24 maart 2003 02:06 schreef Tijn het volgende:[..]
Meer regeren zou een leuk begin zijn.
Het word juist tijd dat een ieder in dit land zijn eigen verantwoordelijkheid eens gaat nemen.
als je kijkt naar de gebieden zoals zorg, onderwijs, justitie, immigratie, dan zie je dat er geen harde plannen zijn doorgevoerd maar dat alles een beetje op z'n beloop is gelaten met als gevolg dat bijna alles er op achteruit is gegaan
met de regering vvd-cda-lpf hadden we een kans om daadkrachtig te werken aan een nieuwe koers, een wederopbouw van de economie en een verlossing van de linkse houdgreep die pvda heeft aangebracht, helaas was de lpf er nog niet klaar voor en de media hoefde de boel alleen maar een laatste zetje te geven om het kabinet tot val te brengen
en nu gaan we weer verder met een soort van paars3, een centrum-linkse partij en een centrum-rechtse partij, ik heb weinig hoop dat hier een daadkrachtig beleid uit voortkomt, pvda die alles tegenwerkt onder het mom van 'sociaal' en SP die zoals gebruikelijk weer zand in de motor gooit door over alles en iedereen kamervragen en spoeddebatten in te dienen
m'n enige hoop is nog een VVD-CDA-LPF regering, maar dat zal er wel weer niet inzitten
[Dit bericht is gewijzigd door Wisp op 24-03-2003 02:17]
quote:He ja, terug naar de middeleeuwen, strak plan!
Op maandag 24 maart 2003 02:13 schreef qbus het volgende:[..]
Nog meer met de burger bemoeien
Het word juist tijd dat een ieder in dit land zijn eigen verantwoordelijkheid eens gaat nemen.
quote:En het wordt tijd dat Balkenende daarin het goeie voorbeeld gaat geven
Op maandag 24 maart 2003 02:13 schreef qbus het volgende:[..]
quote:Dat zegt hij niet.
Op maandag 24 maart 2003 02:13 schreef qbus het volgende:
quote:Ridders zijn gaaf!
Op maandag 24 maart 2003 02:16 schreef Tijn het volgende:He ja, terug naar de middeleeuwen, strak plan!
quote:Je gezonde verstand gebruiken heeft geen fuck! met de middeleeuwen te maken.
Op maandag 24 maart 2003 02:16 schreef Tijn het volgende:[..]
He ja, terug naar de middeleeuwen, strak plan!
- Reducering 40% ambtenarij. (lees: efficienter werken)
- Zorg uitbesteden,
- efficienter beleid
- uitkeringscriteria aanscherpen
- Herkeuring van alle "arbeidsongeschikten"
- Minder immigratie
- Ondernemersklimaat gunstiger maken
quote:Klinkt mij in de oren als regeren. Wanneer gaan ze daar 'es aan beginnen dan?
Op maandag 24 maart 2003 02:21 schreef qbus het volgende:[..]
- Reducering 40% ambtenarij. (lees: efficienter werken)
- Zorg uitbesteden,
- efficienter beleid
- uitkeringscriteria aanscherpen
- Herkeuring van alle "arbeidsongeschikten"
- Minder immigratie
- Ondernemersklimaat gunstiger maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |