Ik zal dan ook niet meer met anderen in discussie gaan over of de oorlog nou wel of niet terecht is.
quote:Ontopic dus, en geen gemekker of het wel of niet gerechtvaardigd is deze oorlog.
Op zondag 23 maart 2003 15:01 schreef AcidTrance het volgende:
Sorry dat ik zeg maar lijkt wel dat Farzin in elk topic zijn eigen propaganda probeert duidelijk te maken
Rumsfeld: het is mogelijk dat er een geallieerde vliegtuig vermist wordt...
[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 23-03-2003 15:03]
quote:Dit ging over het vliegtuig dat door een patriot was neergeschoten,ze hebben dit vliegtuig nog niet gevonden.
Op zondag 23 maart 2003 14:56 schreef Frutsel het volgende:[..]
CNN...
quote:Sensatie? gewoon op de hoogte houden er liepen een aantal sensatiebakken rond ja maar nu niet meer
Op zondag 23 maart 2003 15:04 schreef AcidTrance het volgende:
Dit topic is onstaan als uuuhsensatie topic over al het gebeuren
quote:Door Irak, of (per ongeluk) door de geallieerden zelf? Ik heb hier niet veel verstand van, en zou het erg op prijs stellen als iemand me er wat uitleg over zou geven.
Op zondag 23 maart 2003 15:04 schreef Wokkel het volgende:
Dit ging over het vliegtuig dat door een patriot was neergeschoten
Dus in totaal gaat het om twee vermiste vliegtuigen?
quote:Vanochtend (geloof ik) is een brits vliegtuig op de terugweg boven de grens bij Koeweit neergeschoten door amerikaanse patriots. Tot nu toe is er van dit vliegtuig nog niets gevonden, crew is vermist.
Op zondag 23 maart 2003 15:05 schreef Farzin het volgende:[..]
Door Irak, of (per ongeluk) door de geallieerden zelf? Ik heb hier niet veel verstand van, en zou het erg op prijs stellen als iemand me er wat uitleg over zou geven.
Dus in totaal gaat het om twee vermiste vliegtuigen?
Dit is een ander vliegtuig als waar ze nu in Bagdad zo druk om zijn.
quote:Oooh, bedankt voor de uitleg.
Op zondag 23 maart 2003 15:07 schreef Wokkel het volgende:
Vanochtend (geloof ik) is een brits vliegtuig op de terugweg boven de grens bij Koeweit neergeschoten door amerikaanse patriots. Tot nu toe is er van dit vliegtuig nog niets gevonden, crew is vermist.Dit is een ander vliegtuig als waar ze nu in Bagdad zo druk om zijn.
quote:he .. dus ze werken wel.. die patriots
Op zondag 23 maart 2003 15:06 schreef cptmarco het volgende:
Vanochtend heb ik wel iets gehoord dat er een engelse vliegtuig in zuidelijk-irak door een amerikaanse patriot uit de lucht is gehaald.
quote:Waren het toevallig Duitse raketten?
Op zondag 23 maart 2003 15:11 schreef Koos Voos het volgende:[..]
he .. dus ze werken wel.. die patriots
quote:nou eigenlijk niet.... het systeem had het engelse vliegtuig als "bevriend" en niet als "vijandig" moeten zien.....
Op zondag 23 maart 2003 15:11 schreef Koos Voos het volgende:[..]
he .. dus ze werken wel.. die patriots
Backstage met een reporter van CNN in Bagdad.
Edit, nu uit de lucht.
CNN besteedt trouwens maar weinig aandacht aan dat vliegtuig, is sky news informatiever? (kan ik nl niet ontvangen)
quote:Wat is je bron?
Op zondag 23 maart 2003 15:26 schreef Dovenwereld het volgende:
Het zal niet lang duren... DE troepen rukken .....tot 100 km van baghdad
quote:
De opmars van het Amerikaanse leger naar Bagdad is 70 kilometer ten zuidoosten van Najaf op verzet gestuit. Een Reuters-correspondent die met de troepen meereist, zegt dat de voorhoede van de divisie onder vuur ligt van het Iraakse leger.Najaf ligt op 160 km afstand van Bagdad.
[Dit bericht is gewijzigd door Farzin op 23-03-2003 15:29]
Persoonlijk kijk ik bijna alleen maar naar Sky News, het is een goede en informatieve zender (in ieder geval beter dan CNN).
quote:Britse minister meld dat de slag om baghdad maandagavond of dinsdag begint dan zullen ze wel een stuk verder weg zitte van baghdad dan 100 kilomter
Op zondag 23 maart 2003 15:28 schreef Farzin het volgende:[..]
Wat is je bron?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |