Alvast bedankt
Denken mensen misschien meteen dat je zo'n zielig, sjacherijnig, altijd neerslachtig grijs muisje bent
Trouwens..het is momenteel bijna een beetje een "modeverschijnsel" van artsen om dit middel voor te schrijven. (RIAGG's zitten vrij vol momenteel).
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 04-01-2001 00:48]
quote:Waarheen?
Op 04 januari 2001 00:39 schreef dolfina-chica het volgende:
heb je er meer vragen over.. mail me dan
icq heb ik ff nog niet.
quote:Therapie heb ik ernaast, dat klopt anders schijnt het geen zin te hebben, bijsluiter heb ik (natuurlijk) ook gelezen. Ben wel benieuwd waarom je vindt dat ik nogal jong ben voor dit middel, moet vrijdag naar de dokter en verschillende ervaringen zijn dan altijd handig.
Op 04 januari 2001 00:32 schreef Bluezz het volgende:
Als je anti-depressiva slikt moet het altijd samen gaan met enige vorm van therapie, anders is het alleen maar een symptoombestrijder met vervelende bijwerkingen (lees je bijsluiter).
Ik ken natuurlijk je history niet, maar je lijkt me redelijk jong om al dit recept gekregen te hebben. (er zijn lichtere A.D.'s)Trouwens..het is momenteel bijna een beetje een "modeverschijnsel" van artsen om dit middel voor te schrijven. (RIAGG's zitten vrij vol momenteel).
Waarom denk je dat het een soort "modeverschijnsel" is? Mijn psych had geen enkel bezwaar dat ik dit middel neem. Denk je dat een psycholoog (of sociaal werker) van het b.v. het RIAGG dat wel zou hebben?
quote:De afkickverschijnselen zeg maar, als je het langere tijd gebruikt zijn niet mis.
Op 04 januari 2001 00:57 schreef Lucy het volgende:
Therapie heb ik ernaast, dat klopt anders schijnt het geen zin te hebben, bijsluiter heb ik (natuurlijk) ook gelezen. Ben wel benieuwd waarom je vindt dat ik nogal jong ben voor dit middel, moet vrijdag naar de dokter en verschillende ervaringen zijn dan altijd handig.Waarom denk je dat het een soort "modeverschijnsel" is? Mijn psych had geen enkel bezwaar dat ik dit middel neem. Denk je dat een psycholoog (of sociaal werker) van het b.v. het RIAGG dat wel zou hebben?
Zal hier iig morgen bij dok naar vragen. Ben natuurlijk pas net begonnen, dus ben nog niet bezig met afbouwen, maar als er middelen zouden zijn die misschien lichter zijn, maar wel hetzelfde werken, zou hij misschien ook daar wat meer over kunnen vertellen.
Merk inderdaad (na 6 weken!) al dat ik
aankom en wat je zei over dat libido klopt ook wel aardig, terwijl ik toch echt een hele leuke, lieve en zeer aantrekkelijke vriend heb.
quote:Thanks. Is inderdaad wat de mensen om me heen ook allemaal zeggen (het heeft namelijk een paar jaar geduurd). Maar weer even een bevestiging voelt toch goed.
Op 04 januari 2001 01:19 schreef Bluezz het volgende:
Natuurlijk sterkte ermee, en ik denk dat je sowieso al goed bezig bent, omdat je niet wegzakte in negatieve gevoelens maar er iets aan gedaan hebt, door hulp te vragen!
Welterusten!
quote:Jij ook, en sterkte a.s. vrijdag!
Op 04 januari 2001 01:27 schreef Lucy het volgende:
Welterusten!
quote:Huh!?
Op 04 januari 2001 01:43 schreef beelzebub het volgende:
2 x maal dags seroxat maakt van u een anders mens, kijk eens in het archief, misschien vind je je iets
quote:
Op 04 januari 2001 02:05 schreef dolfina-chica het volgende:
sorry d8 dat het nog in profiel stond..
dol1979fijntje@icqmail.com
daar mag het heen!!
quote:Heel erg bedankt voor jullie berichten. Ga morgen eerst ff naar de dokter, als ik nog vragen heb zal ik jullie zeker mailen. Ewoudus, ook sterkte hè!
Ik slik seroxat nu al iets meer dan een jaar en ben nu al twee maanden aan het afbouwen, gaat erg goed trouwens.
het heeft bij mij wel geholpen, had er de eerste 2 weken ook een slaapmiddel bij. Vooral de eerste paar maanden voelde ik me er erg moe door (en dan kon ik geen eens in slaap komen, daarvoor had ik ook dat slaapmiddel) het heeft bij mij geholpen om wat minder na te denken bij de dingen die je elke minuut bezig houd (waar je dus maar over blijft denken) Een gegeven is wel (met uitzonderingen natuurlijk) dat je erg lang bezig bent met afbouwen.
Ik ben ook naar een psycholoog geweest en dat heeft mij heel erg goed gedaan, gewoon om je verhaal te vertellen aan iemand die NIET dicht bij je staat (en dat is heel belangrijk denk ik) Een psycholoog geeft dan ook aanwijzingen hoe je het beste met de dingen waar je over in zit mee om kan gaan.
Dit is zo'n beetje wat ik nu kan en wil vertellen. Maar je bent zeker niet de enige en je moet zeker vertrouwen hebben dat je er weer uitkomt!! Als je meer wilt weten mail dan maar: ewoud@crosswinds.net
In ieder geval heel veel sterkte de komende tijd!
quote:De vriendin die je zo zou inruilen voor Isabeau?
Op 04 januari 2001 14:19 schreef DeVuilnisman het volgende:
Mijn vriendin heeft een tijdje Seroxat geslikt en vond het ronduit troep. Bovendien verloor zij ook inderdaad steeds maar haar zin in sex e.d.
quote:he kom op zeg, niet flauw gaan doen in serieuze topics hoor..
Op 04 januari 2001 14:32 schreef Lucy het volgende:
De vriendin die je zo zou inruilen voor Isabeau?
Weet je zeker dat het aan de Seroxat lag?
Mijn advies: eerst kijken of je ook zonder medicatie kan.
Zal anders die publicatie eens opzoeken...
Ok hier is 'tie dan... en ook deze
[Dit bericht is gewijzigd door fokje op 05-01-2001 21:12]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |