abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9245543
Vannacht even voor of na 2.15 u valt het internationale gangsterdom aan , volgens een bericht op nu.nl.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 12:16:23 #52
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_9280324
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 21:43 schreef GIR het volgende:

[..]

Ironische dat zo'n post komt van iemand die de nick I.R. Baboon draagt maar goed. Als je wilt dan kunnen we meteen ook gaan stemmen over minder belangrijke dingen maar een refferendum is volgens mij voorbehouden voor belangrijkere dingen, zoals bijv. een oorlog.

Kom maar terug als je ironie herkent.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 12:18:40 #53
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_9280368
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 21:42 schreef JAM het volgende:

[..]

Nee, maar die voorbeelden. Dat slaat nergens op, ik denk dat het tijd wordt dat ik maar eens een pleidooi ga schrijven vóór het referendum. Morgen rond 10 uur 's ochtends in dit forum.

Toen ik gisteren hoorde dat het aantal Nederlanders dat voor de oorlog is in 1 dag was gestegen van 27% naar 41% moest ik aan dit topic denken. Ik ben van mening dat er niet voor niets volksvertegenwoordigers zijn, omdat burgers over het algemeen bijzonder ondoordachte standpunten innemen en ook niet te beroerd zijn om met alle winden mee te waaien. Men zou zich dus b.v. eerst in een referendum tegen Nederlandse steun een oorlog uitspreken en dan 2 dagen later toch maar weer voorstemmen. Waarna men, op het moment dat een stelletje amerikanen wat stouts doet, opeens weer tegen zou zijn.

Nee, doe mij dan maar gewoon een parlement wat doet wat het moet doen en tenminste 1 lijn trekt (en dus Wouter Bos weg, graag. .

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')